spelletjes activeren

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!

drmabebre
Lid geworden op: 24 dec 2005, 00:16
Locatie: Bree

10 feb 2017, 10:13

Als ik op mijn laptop een spelletje wil spelen gebeurt het vaak dat ik het spel niet kan openen.
Wat is de oorzaak hiervan?

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

10 feb 2017, 10:21

drmabebre schreef:Als ik op mijn laptop een spelletje wil spelen gebeurt het vaak dat ik het spel niet kan openen.
Wat is de oorzaak hiervan?
Welke laptop Welk besturingssysteem welk spelletje ?
"Nothing matters very much and few things matter at all".Lord Balfour

drmabebre
Lid geworden op: 24 dec 2005, 00:16
Locatie: Bree

10 feb 2017, 11:15

Laptop : ACER E17

Windows 10 Home

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

10 feb 2017, 11:23

drmabebre schreef:Laptop : ACER E17

Windows 10 Home
Als je het spelletje wel hebt afgehaald maar niet geïnstalleerd werkt het niet. Mogelijk is het een spelletje bedoeld voor een ander besturingssysteem bv. OS X van Apple of Android van Google of... ? Je kan het dan wel binnen halen maar het kan niet werken onder win 10. Vermits het probleem niet bij alle spelletjes voorkomt, is wat ik hierboven uitleg een mogeliike oorzaak? Ik vroeg hiervoor ook WELK spelletje niet werkt ?
"Nothing matters very much and few things matter at all".Lord Balfour

drmabebre
Lid geworden op: 24 dec 2005, 00:16
Locatie: Bree

10 feb 2017, 12:17

Het zijn de spelletjes die men terugvindt in Seniorennet.
Ik heb de indruk dat ik JAVA niet geïnstalleerd krijg omdat mijn virusscanner AVG dat tegenhoudt.

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

10 feb 2017, 14:23

drmabebre schreef:Het zijn de spelletjes die men terugvindt in Seniorennet.
Ik heb de indruk dat ik JAVA niet geïnstalleerd krijg omdat mijn virusscanner AVG dat tegenhoudt.
dat is inderdaadéén van de vele mogelijkheden, je kan AVG wel tijdelijk uitschakelen en dan een update van Flash binnenhalen en installeren. Niet vergeten AVG dan weer actief te maken.
"Nothing matters very much and few things matter at all".Lord Balfour