corel paintshop pro x9 "help"

Dit is de plaats voor alle vragen betreffende PPS, slideshows, foto, cd branden, Paint Shop Pro, enz.

goemal
Lid geworden op: 02 feb 2012, 11:21
Locatie: borgerhout

04 mar 2017, 17:06

Hallo,
vraagje ik werk sinds oktober 2016 met de x9. Nooit problemen gehad, maar sinds een 3 tal weken sluit het programma, tijdens gebruik, om de haverklap af. Ik heb niks nieuw gedownload of zo. Heb het progr. al eens verwijderd en terug geïnstalleerd maar zonder resultaat. Is er iemand bij jullie die daar ook al eens mee geconfronteerd geweest, zo ja welke oplossing is hiervoor ? Ik heb al echt van alles geprobeerd ook helpdesk van psp doch zonder oplossing, ben echt ten einde raad ! :(

hviaene
Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
Locatie: Merksem

05 mar 2017, 09:18

Je hebt het verwijderd, maar hoe??
In Windows gebeurt het wel meer dat je drie stappen moet zetten:
1. deinstalleren via Configuratiescherm of item in het Windows menu.
2. de folders van het programma verwijderen uit C:/Program Files en uit C:/Gebruikers
3. met CCleaner restanten van het programma in de registry gaan zoeken en opkuisen.

goemal
Lid geworden op: 02 feb 2012, 11:21
Locatie: borgerhout

05 mar 2017, 12:12

Bedankt voor de snelle reactie.
De photoshop is verwijderd geweest zoals jij dit melde. Heb ook al contact gehad met corel en zij zijn het ook aan het onderzoeken tot op heden zonder resultaat. Heb van alles moeten doen en doorsturen zoals bv.winaudit.codeplex.com moeten downloaden en wacht nu nog op het antwoord. Ik had de vraag gesteld, als ik nu een nieuwe psp x9 koop zou dat helpen, maar volgens hen zal dat niet helpen aangezien dit gewoon hetzelfde programma is. Dus ben ik ten einde raad. Grtjs.