Albert, grote schande!

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

06 nov 2018, 18:06

Charlie Maru schreef: Anderzijds: Een kind heeft het recht om te weten wie zijn biologische vader of moeder is.
In geval het dat zou willen natuurlijk...
Of dat het altijd wenselijk is?
Hoera, ik mag nu de naam van mijn biologische vader gebruiken, en blij dat ik ben!
Mijn voornaam is Stijn en nu mag ik mij noemen naar mijn echte, enige, vader: Francken.
Toch maar voorzichtig zijn jongelui, als jullie dit lezen.
Laatst gewijzigd door pcekspeer op 06 nov 2018, 18:24, 1 keer totaal gewijzigd.
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
Fazal

06 nov 2018, 19:19

Charlie Maru schreef:Had den Beirre jaaren geleden, wanneer men er hem om vroeg, zijn DNA afgestaan, dan werd er allang niet meer over gesproken en was en nooit zoveel tam-tam over gemaakt geweest zijn.

Anderzijds: Een kind heeft het recht om te weten wie zijn biologische vader of moeder is.
Zo is dat!!!
Fazal

06 nov 2018, 19:21

pcekspeer schreef:
Charlie Maru schreef: Anderzijds: Een kind heeft het recht om te weten wie zijn biologische vader of moeder is.
In geval het dat zou willen natuurlijk...
Of dat het altijd wenselijk is?
Hoera, ik mag nu de naam van mijn biologische vader gebruiken, en blij dat ik ben!
Mijn voornaam is Stijn en nu mag ik mij noemen naar mijn echte, enige, vader: Francken.
Toch maar voorzichtig zijn jongelui, als jullie dit lezen.
Die Stijn is klein, en zal altijd klein blijven! Héél klein!!!

sibarita
Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44

07 nov 2018, 16:25

Afbeelding


:D
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

29 nov 2018, 12:36

In mijn openingspost van dit topic, heb ik die gewiekste oude man een "hufter" genoemd.
Ik blijf bij mijn woorden.

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/-k ... ~aed50d51/ 
Ondank is 's werelds loon

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

29 nov 2018, 13:45

Hola, hola, géén DNA-vaderschapstest van Albert voorhanden?
Toch, toch.
Zelfs van vóór het huwelijk van Laurent met Claire, ahja.
Laurent had immers grote twijfels destijds, en toen heeft Bert toegestemd om Laurent gerust te stellen (én...Claire, dat ze niet met een weesje zou trouwen...).
Hoeven ze toch alleen maar dat potje terug te gebruiken en...Bertje hangt...
Volgende week gaat Delphine ook met open mondje naar de test...
Afwachten...?
Spannend?
Misschien heeft Bertje nog andere van dergelijke...prestaties geleverd als weldoener...en is het koningshuis daar zeer beducht voor...?
Misschien heeft de mama van Delphine nog wel kledingstukjes in de diepvries liggen waarop wat sporen...?
Lekker volgen, nu de dagen flink wat korter gaan worden vanaf morgen, want dan is de wintertijd daar..., joehoe...!!

Afbeelding
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
Fazal

29 nov 2018, 15:02

Volgens de laatste berichten zal Albert zijn kat sturen.

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/-k ... ~aed50d51/

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

29 nov 2018, 15:15

We zijn anno 2018 , we leven niet meer in de middeleeuwen; wie zijn gat verbrandt moet op de blaren zitten en zelfs dat geneest :)
Stel dat hij z'n DNA afgeeft en ze halen het door de database.....wie weet komt er nog wat bloot?
Heb vroeger nog ergens gelezen dat hij ( waarschijnlijk) geen zoon is van Leopold 3.
Door niet te verschijnen geeft hij in dit geval toe, dat hij de vader is. Hoe kan je dat anders interpreteren ,als je niets te verbergen hebt.........
Te bedenken op Koningsdag staan ze daar in de kathedraal de " heiligen" af te geven en ge verloochent uw eigen kind , tja daarvoor moet ge Koning geweest zijn.
Dat zijn de mensen die een voorbeeldfunctie zouden moeten uitoefenen en die de burgers jaarlijks opriepen tot sereniteit, eerlijkheid en sociaal engagement. :wink:
Albert II is dus de man die gezworen heeft de wetten na te leven ( zij het met schudden en beven) , nu weten we mischien waarom :D

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

29 nov 2018, 15:44

Fazal schreef:Volgens de laatste berichten zal Albert zijn kat sturen.
Kat of geen poes, het slijmerig gedoe ligt al klaar voor gebruik...sinds jaaaaren...
Nu moeten de hooggeschoolden het nog willen ophalen ook...
En zoals met alle hooggeschoolden en nog hoger opgeleiden, je weet maar nooit wie die opleidingen verzorgden destijds...en wat ze ervan onthielden...en hoe lang...?
Michel die naar Philip stapt en dreigt om alle dotaties aan de complete koninklijke loge laten af te schaffen door Theo, als Bert niet instemt...?
Wedden dat dat helpt? Nog niet?
Bert moet heel zijn loon terugbetalen sinds hij vreemd ging...? En?

't Is toch wel erg, Laurent mag niet bij de Chinees eens gaan eten, of heel de regeringsmeute valt hem in de prinselijke nek, en woedend dat Michel is omdat Laurent geen toelating vroeg... Bert mag daarentegen jaren lang rondhossen zonder toelating van Michel of zelfs van de loopjongen van Michel, Bart.

Vreemd, niet? Zowel Bert als Bart permitteren zich nogal iets in dit minilandje...

Voor Bert is het nochtans een uitgelezen kans om ook aanwezig te zijn volgende week op dit familiefeestje in beperkte kring. Zo kan hij zijn vroegere vlam, de mama van Delphinetje, nog eens heel diep in de rijke oogjes kijken en opnieuw vergelijken met wat hij...thuis heeft rondlopen.
Toch nog een spannend, totaal onverwacht, happy end te verwachten?
Ach, we hopen het toch zozeer voor die zo zwaar getroffen familie...

De dames en heertjes van een nieuwe reeks Leaks zijn klaar wakker...
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

10 dec 2018, 10:36

Ik weet niet wat de grootste schande is,
ex-baas van Belgique, Albert die zijn bloedeigen kind niet wil erkennen
of baas van Belgique, Charles die in Marokko een duivelspact heeft ondertekend.

Het eerste is een persoonlijke ramp voor Delphine.
Het laatste is een ramp voor zowat alle Belgische burgers en hun nakomelingen.

Belgique hangt aaneen van de schandes en rampen.

:evil:
Ondank is 's werelds loon
Ice

10 dec 2018, 11:11

maior domus schreef:Ik weet niet wat de grootste schande is,
ex-baas van Belgique, Albert die zijn bloedeigen kind niet wil erkennen
of baas van Belgique, Charles die in Marokko een duivelspact heeft ondertekend.

Het eerste is een persoonlijke ramp voor Delphine.
Het laatste is een ramp voor zowat alle Belgische burgers en hun nakomelingen.

Belgique hangt aaneen van de schandes en rampen.

:evil:
Wordt het dan niet tijd dat we al de landverraders wandelen sturen en zelf de teugels in handen nemen om onze kinderen nog een toekomst te geven, iets dat de politiek ons niet gunt?
Tegelijkertijd wordt de dictatuur dan meteen een democratie.
Wie niet horen wil, moet voelen?  :twisted:

Horus1
Lid geworden op: 23 dec 2016, 07:29
Locatie: Vlaanderen

10 dec 2018, 19:18

Prima Ice, 1 vraag echter : hoe denk je dat te gaan doen en met wie? Concreet? Ben benieuwd.
Fazal

10 dec 2018, 20:06

Gele hesjes gebruiken zeker ...!?  :roll:

Grapje hoor Ice.  :wink:
Ice

10 dec 2018, 22:42

Horus1 schreef:Prima Ice, 1 vraag echter : hoe denk je dat te gaan doen en met wie? Concreet? Ben benieuwd.
Je weet toch ook, Horus1, dat dit uiterst gevoelige materie is die best niet openbaar uit de doeken wordt gedaan? Kwestie van niet meteen in je kaarten te laten kijken?  :twisted:

@Fazal: gele hesjes tegen bearcats? David tegen Goliath? Té ongelijke strijd....dacht het dus niet... :wink:

Horus1
Lid geworden op: 23 dec 2016, 07:29
Locatie: Vlaanderen

11 dec 2018, 07:37

Ach, ok. Was uit pure interesse dat ik de vraag stelde. Maar blijkbaar weet jij meer.