Happy Valley op BBC Entertainment,vervolg ?

Hier is plaats voor discussie over onderwerpen over de media.
De camera is de eenoog die koning is in het land van de media (Brigitte Raskin - 1947)

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

30 mar 2017, 00:18

Dat vond ik nog eens een mooie serie . Alhoewel om 0.30 hr tot...,ze heeft 'm gevonden en gestampt.
En meer vind je daar niet van . Maar bij die afleveringen zat een bijvoegsel ,de zoveelste reeks of jaargang.
Is ondertitelt en lijkt op die voorfilms vroeger in de cinema , een ongecensureerde gangsterfilm.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

30 mar 2017, 10:58

boeffer schreef:Dat vond ik nog eens een mooie serie . Alhoewel om 0.30 hr tot...,ze heeft 'm gevonden en gestampt.
En meer vind je daar niet van . Maar bij die afleveringen zat een bijvoegsel ,de zoveelste reeks of jaargang.
Is ondertitelt en lijkt op die voorfilms vroeger in de cinema , een ongecensureerde gangsterfilm.
De laatste aflevering hebben ze al minstens drie keer op Entertainment uitgezonden, telkens op een ander aanvangsuur. Deze episodes kwamen uit de eerste serie, er is ook nog een tweede gemaakt die werd uitgezonden begin vorig jaar op BBC.
Hoewel buitengewoon gewelddadig heeft dit overigens niets met een gangsterfilm te maken, eerder een sociaal drama genre Ken Loach.

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

30 mar 2017, 23:53

Ik denk dat het toch veel gelijkenissen heeft met het huidig terrorisme, misdaad gepleegd ,ondergedoken ,radeloos ,intimidatie,ene mollen die bleit , drugsmannen ,een nieuw sim kaartje, de app Telegram(scrambled),elke dag pizza,overal camera's,wachten .....
De volgende reeks wil ik ook eens zien ,mss een startpagina van Google op happy valley zetten . Deze zoekrobot meldt me het dan wel.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg