telenet

Vragen/antwoorden betreffende het Internet.

plopperdeplop
Lid geworden op: 09 mar 2012, 12:04
Locatie: overal

17 apr 2017, 13:42

Beste mensen.Het is nu al 3x op zoveel maanden dat Telenet mijn paswoord en login vraagt om via yelo play tv te kunnen kijken op mijn laptop.mijn login en paswoord heb ik destijds gekregen van Telenet zelf en vul deze dan ook steeds correct in Ondanks ik mijn gegevens steeds juist invoer krijg ik toch van Telenet de melding dat deze gegevens onjuist zijn.Er valt me dus niks anders te doen om naar Telenet te gaan bellen om hun te vragen wat het probleem is.En het is juist dat wat me zo irriteert want dat bellen is niet gratis(een 015 nummer) en vooraleer je dan iemand aan de lijn hebt duurt dat ook al een tijdje.En als puntje bij paaltje komt kloppen de ingegeven gegevens steeds.Ik verdenk Telenet er van om bewust regelmatig terug naar je gegevens te vragen maar heb het raden naar de reden ervan.Zijn er nog mensen dit dit ervaren?

lode
Lid geworden op: 13 mar 2005, 16:14

17 apr 2017, 14:05

Kan je de login en paswoord zien, om zeker te zijn dat het juist is, of zijn het sterretjes (******)
1) HP Pavilion P6 2030 be/WIN 7 Home-Premium SP1 / Intel Core i5 2500-3.3GHz/ 8Gb /HD1.5Tb / Externe HD 4TB
2) HP Envy Win 11 / Intel Core I7 / 16 GB/ SSD 256 GB/ HD 1 TB
/Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17

plopperdeplop
Lid geworden op: 09 mar 2012, 12:04
Locatie: overal

17 apr 2017, 17:36

lode schreef:Kan je de login en paswoord zien, om zeker te zijn dat het juist is, of zijn het sterretjes (******)
De login kan ik zien.Het paswoord zijn sterretjes.

lode
Lid geworden op: 13 mar 2005, 16:14

17 apr 2017, 17:42

Om zeker te zijn dat uw paswoord juist is type het even in een tekstverwerker zoals word, wordpad, kladblok.
Als het daar juist is koppier het daar en plak het op de plaats waar het moet komen om in te loggen.
Probeer dit eens.[/i]
1) HP Pavilion P6 2030 be/WIN 7 Home-Premium SP1 / Intel Core i5 2500-3.3GHz/ 8Gb /HD1.5Tb / Externe HD 4TB
2) HP Envy Win 11 / Intel Core I7 / 16 GB/ SSD 256 GB/ HD 1 TB
/Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17

plopperdeplop
Lid geworden op: 09 mar 2012, 12:04
Locatie: overal

17 apr 2017, 18:56

lode schreef:Om zeker te zijn dat uw paswoord juist is type het even in een tekstverwerker zoals word, wordpad, kladblok.
Als het daar juist is koppier het daar en plak het op de plaats waar het moet komen om in te loggen.
Probeer dit eens.[/i]
Ik heb de verkregen login én mijn paswoord dat ik kreeg van Telenet opgeschreven.Bij de vorige problemen met aanmelden verzekerde telenet mij dat dit de juiste gegevens waren en via de foon met een medewerker kreeg ik toen steeds de bevestiging dat ik vlug weer tv zou kunnen zien op mijn laptop.Wat ook gebeurde en dat met exact het zelfde login én paswoord dan wat ik nu doe.

pastoor
Lid geworden op: 19 mar 2005, 21:55
Locatie: Hoeselt, White House

18 apr 2017, 08:47

plopperdeplop,

Maandag morgen (17/04/2017) omstreeks 1 uur telefoneerde mijn vrouw naar de USA (via Telenet). Dat wat altijd gewerkt had, deed het niet. Ze kwam bij een bedrijf waar men doorschakelde naar .. en dan niets meer. Ik heb hetzelfde gedaan omstreeks 8 uur, zelfde resultaat. 4 uren later was alles OK zonder hier in huis iets aan te passen.

Maandag morgen (17/04/2017), omstreeks 9 uur, Telenet Webmail. Dat staat hier sedert omstreeks 20 december 2016. Bij de account van mijn vrouw (waar het altijd gewerkt heeft) waren wachtwoord en gebruikers naam fout alhoewel die automatisch ingevuld worden.
Idem bij mijn account (ook automatisch ingevuld), maar dat was al enkele keren gebeurd sedert 20 december 2016. Na wat sjoemelen heeft het gewerkt (zelfde naam, zelfde wachtwoord).

Maandag morgen (17/04/2017), omstreeks 10 uur, de digicorder, opnames plannen voor maandag avond. Geen probleem. Maandag avond om 11 uur stel ik vast dat er geen enkele opname gebeurd was. Er stonden enkel geplande opnames voor dinsdag 18 op. Ik veronderstel dat Telenet de programmatie van maandag 17/04/2017 niet verstuurd heeft.
Sudoku, wijntjes proeven, genieten.

plopperdeplop
Lid geworden op: 09 mar 2012, 12:04
Locatie: overal

18 apr 2017, 15:06

Deze morgen naar Telenet gebeld.Aanleiding dat ik niet meer op eylo tv kon was dat de kleinzoon de dag voordien zitten knoeien heeft met mijn e- mail account .Heb dan een nieuw paswoord gekregen en toen was het weer ok.
Bedankt voor jullie hulp en info. :wink: