GSM opent altijd op voice-mail

Vragen/antwoorden betreffende
gsm, gps, Ipod, Ipad,smartphones, tablets...

julien fabel
Lid geworden op: 23 feb 2017, 10:29
Locatie: gentbrugge

16 jun 2017, 08:44

mijn echtgenote haar gsm komt altijd onmiddellijk op voice-mail als je haar belt, en geeft geen beltoon.
Kan iemand helpen?

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

16 jun 2017, 10:10

@jul

Die gsm zal toch wel een merk hebben en een type?

Van Proximus:
Verleng aantal beltonen alvorens de mailbox in voege treedt.

Standaard komt uw correspondent bij uw voicemail terecht na 4 beltonen of 20 seconden.
Om het aantal beltonen te verlengen naar 30 seconden (het maximum), vorm het nummer **61*+32475151516*11*30#[oproep].

De "30" staat voor het aantal seconden voor de voicemail in werking treedt - u kunt 5, 10, 15, 20, 25 of 30 ingeven.
:wink:
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

rolija
Lid geworden op: 27 jan 2004, 17:41

16 jun 2017, 22:06

Bedankt voor deze info ....

julien fabel
Lid geworden op: 23 feb 2017, 10:29
Locatie: gentbrugge

17 jun 2017, 10:54

Die Gsm is een sam? GT-C3590
ik heb dat nummer geprobeerd, maar er verschijnt enkel "niet gelukt"
op het scherm.

wat nu ?

stevens-willy
Lid geworden op: 24 jul 2005, 11:25
Locatie: HEERS (Veulen)

17 jun 2017, 12:43

julien fabel schreef:Die Gsm is een sam? GT-C3590
ik heb dat nummer geprobeerd, maar er verschijnt enkel "niet gelukt"
op het scherm.

wat nu ?
Terug gaan van waar hij kom.

Willy

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

17 jun 2017, 14:43

Kijk de instellingen na,staat misschien op niet storen
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

17 jun 2017, 15:07

@jul

Je geeft niet aan of je bij Proximus bent of niet...

Hier een lijstje van prov. met hun nrs:

Telenet : **61*+32468115550*11*30#[bellen]
Proximus : **61*+32475151516*11*30#[bellen]
Scarlet : **61*+32475181851*11*30#[bellen]
BASE : **61*+32486191933*11*30#[bellen]
Orange België : **61*+32495955555*11*30#[bellen]
SFR België : **61*+32486191933*11*30#[bellen]
VOO : **61*+3228545005*11*30#[bellen]
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

julien fabel
Lid geworden op: 23 feb 2017, 10:29
Locatie: gentbrugge

17 jun 2017, 17:03

onze gsms werken aale twee op een ore-pay'tcard van proximus, zij kan mij wel bellen, maar ik haar niet, zouden ze mij bij proximus kunnen helpen ?

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

17 jun 2017, 17:09

@Jul

Je kan best gratis bellen en hulp krijgen bij Proximus op het nummer, ook vandaag:

0800 22 800

:wink:
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

julien fabel
Lid geworden op: 23 feb 2017, 10:29
Locatie: gentbrugge

17 jun 2017, 17:17

ik heb dat nummer van proximus ook geprobeerd met mijn gsm om die tijd te verlengen, maar ook daar krijg ik "niet gelukt" op mijn scherm

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

17 jun 2017, 17:20

@jul

Jouw gsm werkt niet goed of is verkeerd ingesteld, je kan er niet mee bellen.

Gebruik dus de gsm van je vrouw om nu gratis naar Proximus te bellen.

Zij kunnen je dan verder helpen.

Hou je eigen gsm gereed bij de hand.

:wink:
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

rolija
Lid geworden op: 27 jan 2004, 17:41

17 jun 2017, 20:27

Heb je dit gedaan ?


Identificeer jouw Pay&Go kaart nu !
Voortaan is het wettelijk verplicht om alle klanten met een herlaadkaart te identificeren.
Als nieuwe Pay&Go klant moet je jezelf identificeren alvorens je de herlaadkaart kan gebruiken. Kies hieronder hoe je jezelf het liefst identificeert.
Je bent een Pay&Go klant en je kaart is geblokkeerd? Je hebt nog tot 7 September 2017 om jezelf te identificeren en je herlaadkaart te deblokkeren. Na deze datum zal je herlaadkaart definitief worden gedeactiveerd: je verliest zowel je krediet als je telefoonnummer.
Dus wacht niet en identificeer je snel!

julien fabel
Lid geworden op: 23 feb 2017, 10:29
Locatie: gentbrugge

18 jun 2017, 17:15

Onze gsm's zijn alle twee reeds lange tijd geidentificerd, van de eerste dagen dat dir
t gevraagd werd, het is gebeurd met onze ID en kaartlezer, we hebbe zelfs bericht gekregen dat ze inderdaad alle twee in orde waren, ik heb een copie van die e-mails
het is mijn echtgenote haar gsm die niet werkt, ze kan er wel mee bellen, dat hebben we geprobeerd naar mijn gsm, dat werkt perfect, het is enkel als ik bel naar haar dat hij op voice-mail springt
ik zal morgen contact opnemen met proximus

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

18 jun 2017, 20:24

Vroeger was het zo . Bij pay and go can je die beltijd niet veranderen .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

julien fabel
Lid geworden op: 23 feb 2017, 10:29
Locatie: gentbrugge

19 jun 2017, 18:40

gsm en simkaart getest door proximus, simkaart in orde gsm defect, zal dus een nieuwe worden, bedankt jongens voor alle moeite gedaan aan een ouwe krak van 89 zoals ik, bedankt seniorennet;