Onbekend nummer.

Vragen/antwoorden betreffende overige vragen, die niet passen in bovenstaande forums.

benq
Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Locatie: Antwerpen

22 nov 2017, 07:51

wardje schreef:Een goed middel is een scheidsrechterfluitje , je neemt op en wacht je zegt niets, als het iemand is die je kent of iemand die je zeker aan de telefoon wilt gaat geen 20 seconden kunnen wachten om iets te zeggen , als je dan hoort dat het opnieuw de sukkels zijn die je oproepen , neem het fluitje en fluit zo hard je kan in de hoorn , ik garandeer je dat aan de andere kant iemand zit die de rest van de dag niemand meer wil horen of zien, succes verzekerd :D :D
Inderdaad, hier kan je nu mee lachen maar ik zou niet in uw schoenen willen staan als deze persoon gehoorschade heeft en kan aantonen dat U verantwoordelijk bent, nl; bepaalde oproepen door het call center worden mee beluisterd of opgenomen.

Het simpelste is de dienst anonieme oproep weigering, maar dit heeft ook het nadeel dat de hulp diensten U niet meer kunnen bereiken.
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen :lol:
Gast

22 nov 2017, 07:54

Proximus deed dat hier ook. Hebben abonnement tv/internet/vaste telefonie. Telkens telefoontje om ook de gsm in het abonnement te krijgen en telkens ook “ dat ze het gingen noteren en niet meer bellen. “ Alleen dat bellen bleef duren. Mailtje gestuurd dat ze moesten stoppen of dat ze hun hele boeltje konden komen halen en dat heeft blijkbaar ( tot nu toe toch ) geholpen.

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

22 nov 2017, 07:58

benq, we moeten ook niet altijd bloedernstig zijn , maar als je zelfs s'nachts opgeroepen wordt ( misschien bestendige opdracht via computer) zou op de duur alles proberen.
Maar een prettige oplossing om eens de lachspieren los te maken , moet kunnen vind ik :D

benq
Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Locatie: Antwerpen

22 nov 2017, 08:08

wardje schreef:benq, we moeten ook niet altijd bloedernstig zijn , maar als je zelfs s'nachts opgeroepen wordt ( misschien bestendige opdracht via computer) zou op de duur alles proberen.
Maar een prettige oplossing om eens de lachspieren los te maken , moet kunnen vind ik :D
Dat is waar je moet eens kunnen lachen tis al erg genoeg in deze wereld van haat.
Maar er zijn andere Pipoos die dit wel zouden doen zonder erbij na te denken aan de gevolgen.
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen :lol: