Webmail

Vragen/antwoorden betreffende het Internet.

paulmo
Lid geworden op: 15 jul 2017, 14:28
Locatie: Meerdonk

15 jul 2017, 15:32

Ik was abonnee bij Base maar ben noodgedwongen overgestapt naar Scarlet . Nadat alles geinstalleerd was werkte dat oorspronkelijk prima . Doch na enige tijd kreeg ik heel wat problemen met mijn e-mail programma , microsoft outlook . Een van de scarlet medewerkers heeft dat dan via de telefoon opgelost zodat dat nu perfect werkt . Mijn vroegere base account was gekoppeld aan mijn gmail account en werkte ook prima maar mijn scarlet account krijg ik maar niet gekoppeld aan gmail noch aan webmail zodat ik , wanneer ik in het buitenland verblijf steeds problemen heb met mijn e-mail . Is er iemand die dit voor mij kan oplossen , mijn scarlet e-mail programma en ook microsoft outlook werkt met imap systeem .
Fietsman

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

15 jul 2017, 15:48

@paul

https://www.scarlet.be/help/faq/769/59/ ... oor-e-mail

Je kan je niet aanmelden bij scarlet-webmail?
Probeer eens te vertellen wat je wenst te doen en hoe je denkt dat te moeten doen?
Probleem per probleem, niet alles tegelijk.

:wink:
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/