Bourgeois bij de grootste graaiers!

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
dejules

09 aug 2017, 00:16

Wil. schreef:Je verliest de discussie als je daartoe moet overgaan.
U verloor uw statuut, toch?

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

09 aug 2017, 00:26

dejules schreef:
Wil. schreef:Je verliest de discussie als je daartoe moet overgaan.
U verloor uw statuut, toch?
Maar neen! Ik krijg een uitgestelde wedde, man. Dat is wat anders dan 'pensioen', hé.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Fokke
Lid geworden op: 05 aug 2004, 11:09
Locatie: Noorderkempen

09 aug 2017, 00:28

dejules schreef:
Fokke schreef: Een man van eer zadelt ook niet de miljoenen al of niet gepensioneerde ambtenaren op met het schuldgevoel dat ze profiterende leeglopers zijn die hun pensioen gestolen hebben op de kap van diegenen die in de privé werken...
U kunt ook beweren dat een ei rond is maar daarom hoeft U mij toch geen schuldgevoel aan te praten, toch?
Beweert U dat U het niet gestolen heeft maar gekregen?
U bent gek!
Geen probleem! Join the club! :lol:
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!
dejules

09 aug 2017, 01:05

Wil. schreef:Maar neen! Ik krijg een uitgestelde wedde.
Voor nutteloos werk dat je nog 10 jaar te vroeg, wat maakt het uit, eenzijdig stopzette om thuis verder leeg te lopen. U stemde vroeger voor de sossen?
dejules

09 aug 2017, 07:49

Fokke schreef:Nee hoor! Ik deed het nog graag al werd het zwaar in een zesde leerjaar.
Daarom bent U 10 jaar te vroeg met pensioen gegaan!?
Als mensen die 20u/w moeten werken en 4 maanden verlof hebben met een loopbaan die stopt op 55 jaar komen janken, wat moeten mensen in de privé dan denken die veel veel veel meer uren werken, maar 25% van uw verlof hebben en tot hun 67ste moeten werken en die niet het voorrecht hebben om benoemd te zijn voor het leven maar de levenslange stress meedragen dat ze elke dag kunnen worden afgedankt?
U wenst compassie, U krijgt ze niet!
Terug on topic, Geert is een graaier!

Fokke
Lid geworden op: 05 aug 2004, 11:09
Locatie: Noorderkempen

09 aug 2017, 08:03

dejules schreef:
Fokke schreef:Nee hoor! Ik deed het nog graag al werd het zwaar in een zesde leerjaar.
Daarom bent U 10 jaar te vroeg met pensioen gegaan!?
Als mensen die 20u/w moeten werken en 4 maanden verlof hebben met een loopbaan die stopt op 55 jaar komen janken, wat moeten mensen in de privé dan denken die veel veel veel meer uren werken, maar 25% van uw verlof hebben en tot hun 67ste moeten werken en die niet het voorrecht hebben om benoemd te zijn voor het leven maar de levenslange stress meedragen dat ze elke dag kunnen worden afgedankt?
U wenst compassie, U krijgt ze niet!
Terug on topic, Geert is een graaier!

U bent zo positief!? :lol: Vergeet niet mijn hoofd uit de mand te halen en aan het publiek te tonen! Nog een parel aan je kroon! :lol: En dan kunnen ze zien dat ik niet alleen ne profiteur ben maar ook nog ne lelijke meinsch! :lol:
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!
dejules

09 aug 2017, 08:13

Wil. schreef:Maar neen! Ik krijg een uitgestelde wedde, man. Dat is wat anders dan 'pensioen', hé.

Postbediende plundert rekening gepensioneerde

Om en bij de 100.000 euro. Dat bedrag zou een verantwoordelijke van het postkantoor van Puurs van de rekening van een oudere klant geplunderd hebben. Ann V. (42) zit intussen in de cel, maar ontkent elke betrokkenheid.

De vrouw werkte al jaren voor het bpost-kantoor in Puurs. Als een van de filiaalverantwoordelijken wist ze dat er veel geld op de rekening van de klant stond. De onderzoekers verdenken Ann V. ervan al een hele tijd geld van de rekening te halen. De vrouw uit Rumst werd eind vorige week opgepakt.
Honderdduizend euro
Om hoeveel geld het exact gaat, is niet helemaal duidelijk. Maar er is sprake van een bedrag vanzo’n 100.000 euro. Haar collega’s hadden naar eigen zeggen niets in de gaten. “Tijdens haar vrije momenten zagen we haar wel vaak shoppen, en dan kwam ze meestal terug met nieuwe kleren. Maar dat ze illegaal geld van een rekening van een klant haalde? Dat heeft niemand ooit durven te vermoeden.”

http://www.hbvl.be/cnt/dmf20170809_0301 ... nsioneerde

De statutair kon niet wachten en heeft haar uitgesteld loon onmiddellijk opgenomen. Fijn volk, die uitgestelde loonzooi!

Al 18 zware tuchtzaken tegen rechters
De tuchtzaken gaan bijvoorbeeld over rechters die gelden hebben verduisterd.
Er werd ook al opgetreden tegen magistraten of personeelsleden die hun laars lapten aan de kantooruren.

http://www.standaard.be/cnt/dmf20170809_03010050

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

09 aug 2017, 09:07

Wat lezen we nu?????
Tobackse; burgermeester van Leuven (SPA) heeft ook een parlementair pensioen.
En daar heeft hij geen commentaar op; het is allemaal wettelijk.
Crombez zit daar nu met de gebakken patatten van Bourgois.
dejules

09 aug 2017, 09:13

voorn schreef:Wat lezen we nu?????
Tobackse; burgermeester van Leuven (SPA) heeft ook een parlementair pensioen.
En daar heeft hij geen commentaar op; het is allemaal wettelijk.
Crombez zit daar nu met de gebakken patatten van Bourgois.
Bourgeois had grote veranderingen beloofd ... maar graaien viel daar niet onder.
dejules

09 aug 2017, 09:19

Fokke schreef: En dan kunnen ze zien dat ik niet alleen ne profiteur ben
U bent ook een klager!
Kom kerel : de janker uithangen omdat je het niet meer aankon!
4 maanden verlof per jaar!!
ocharmkes 20 urekes werken per week.
en 10 jaar te vroeg in rust. U werd niet beschikbaar gehouden voor de arbeidsmarkt?
Die hele ambtenarij creëert leeglopers.
Waarom heeft men eigenlijk het statutair statuut afgeschaft volgens U?
Trok men het verkeerde soort volk aan in het onderwijs?

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

09 aug 2017, 09:42

Pakt men met twee jobkes het werk niet af van een ander.
Of bent u zelf een graaier?;

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

09 aug 2017, 09:59

dejules schreef:
Wil. schreef:Maar neen! Ik krijg een uitgestelde wedde.
Voor nutteloos werk dat je nog 10 jaar te vroeg, wat maakt het uit, eenzijdig stopzette om thuis verder leeg te lopen. U stemde vroeger voor de sossen?

Maar neen, brave man. Als je mijn postings napluist, dan zul je zien dat ik altijd Vlaams heb gestemd. Onthou jij dan niks? (sorry, ik had die vraag niet moeten stellen. Je herhaalt zelfs binnen dezelfde 24 u je eigen gekwebbel.)

Men heeft me gevraagd om nog te blijven omwille van mijn vakkennis, maar ik had nog andere projecten op stapel staan waarvoor ik mijn handen vrij moest hebben en waarin ik heel veel tijd moest steken. Een ambtenaar ziet nu eenmaal niet op een uurtje meer, nietwaar?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

09 aug 2017, 10:01

dejules schreef:
Fokke schreef:Nee hoor! Ik deed het nog graag al werd het zwaar in een zesde leerjaar.
Daarom bent U 10 jaar te vroeg met pensioen gegaan!?
Als mensen die 20u/w moeten werken en 4 maanden verlof hebben met een loopbaan die stopt op 55 jaar komen janken, wat moeten mensen in de privé dan denken die veel veel veel meer uren werken, maar 25% van uw verlof hebben en tot hun 67ste moeten werken en die niet het voorrecht hebben om benoemd te zijn voor het leven maar de levenslange stress meedragen dat ze elke dag kunnen worden afgedankt?
U wenst compassie, U krijgt ze niet!
Komt daar niet een kwalijk, groen beest om het hoekje kijken? :lol:
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
dejules

09 aug 2017, 10:39

voorn schreef:Pakt men met twee jobkes het werk niet af van een ander.
Of bent u zelf een graaier?;
Een graaier is een dief van belastingsgeld waarvoor geen verdiensten zijn en heel dikwijls zelfs geen aanwezigheid!
ps Als je slechts 1 job hebt, heb je dan die job niet afgenomen van een werkloze?

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

09 aug 2017, 11:13

De statutair werklozensteun trekker krijgt om te beginnen dopgeld.
Vervolgens gaat zijn bedrijf wat kosten maken - bijgevolg minder belastinginkomsten voor de overheid - waardoor de gemeenschap een tweede keer gepakt wordt.

Daar staan geen verdiensten tegenover. Hoezo? Wanneer de enige werknemer van een bakker wordt ontslagen, dan zal hij nooit statutaire werklozensteun trekken. Dat is dus een onnodige bonus.

Aanwezigheid in het bedrijf dat ons op extra belastingkosten jaagt, is er ook al niet.

Volgens je eigen definitie ben je dus ....
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.