in de Vier Seizoenen reeks 8

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

zwanenmeer
Lid geworden op: 10 mar 2008, 20:01

20 dec 2017, 11:03

aan alle seizoentjes : een fijne woensdag , of toch zo goed als mogelijk ....

Dank voor overzichtjes . Veel moed voor de zieken .. ik kan hier niet goed typen want er ligt een dikke poes op mijn schoot .. :-)  :D :D

Afbeelding
en het beste moet altijd nog.... komen
"je leeft maar één dag: VANDAAG "

mariajohanna
Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49

20 dec 2017, 12:04

Goede middag dames,
Even betalingen doen, maar eerst hier natuurlijk !

OmaC, Clive, M-Maddy, hartelijk dank voor de kaartjes. Ze staan op schouw te ... pronken !
Heb juist wat bijgelezen maar heb niet veel tijd meer om hier te blijven hangen. Eerst dus nu betalingen doen en om 14 u komt dochterlief me halen voor boodschappen te doen en daarna tijd om hun jonste spruit van school te halen en dan rijden we door naar ziekenhuis. Er zit daar eentje te wachten ! Het is wel later dan wat ik gewoon ben om naar daar te gaan, maar het kan niet anders ......
Vanavond blijf ik ook bij hun slapen en morgen naar het grootoudersfeest van de oudste schoolganger !
Het is allemaal zo vlug achter elkaar dat het wat veel wordt. De ene keer niets en de andere keer alles op een hoop. Dit zijn nu zo van die dagen die ik beleef .....

Hou jullie allemaal zo goed mogelijk, en tot .... de volgende.
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen

mariajohanna
Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49

20 dec 2017, 12:08

In al mijn hevigheid vergeet ik nog Wingerd en Zwanenmeer te danken voor de post !
Is bij deze gebeurd! Alles staat mooi op de schouw te blinken !
Bedankt iedereen !
tot .... de volgende !
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen

wingerd
Lid geworden op: 05 mei 2010, 23:13

20 dec 2017, 13:27

HIP HIP HOERA VOOR MARIA JOHANNA...EN DE TERUGKEER VAN DE VERLOREN "ZOON" MORGEN  :lol: :lol:

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

20 dec 2017, 14:42

Voorlopig allen bedankt voor de post....:
clive, wingerd, M-J en zwanenmeer :lol:
er hangen hier al 53 kaarten te blinken ... heel mooi...
Afbeelding
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

wingerd
Lid geworden op: 05 mei 2010, 23:13

20 dec 2017, 15:13

Ook van mijn kant bedankt voor de kaartjes !

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

20 dec 2017, 15:54

Met frisse tegenzin dan toch al een deel van het kersthuis aan het voorbereiden.
Het gaat voor geen meter vooruit.Seffens de boom ineen gaan puzzelen.
Alle doekjes zijn gestreken dat is al iets. De kussentjes liggen er ook al.

Daarstraks met de auto de kerstkaartjes willen gaan posten. Kon je daar toch maar alleen tussen twee boompjes parkeren. Niet dus. Dan maar naar de andere postbus. Oeps, die was weg...
Dan maar verder naar de Br... we waren nu toch al halfweg.
Kerstroosjes mevrouw, kleintjes? Alles weg? Tja, gisteren had ik twee plateau's vol, allemaal uitverkocht dan. Weer pech. Dan nog maar een pakje kerstkaartjes gekocht. Nu moet ik in laatste instantie nog een attentie voor mijn nichtje uit mijn mouw toveren. Met Kerstdag ben ik daar uitgenodigd. 

Nu nog vijf kilo aardappelen ter plekke krijgen. Na mijn avontuur vanmorgen geen zin meer in een autoritje naar de groentemarkt. Wat ook daar: no parking. Enfin, ja ik kan dus niet parkeren, ik zal maar eerlijk zijn.
Waarom toch heb ik dat rijden eraan gegeven op een moment. Ja, ik weet best waarom: 
1) ik wou niet nog meer aankomen
2) ik was bang dat ik dan niet meer zou fietsen
3) nog meer dure benzine verrijden 
4) ik vertikte het van Bob te moeten spelen
5) waarschijnlijk kwamen we mekaar dan nog maar alleen tegen onderweg naar de badkamer.
Voor geen geld zou ik de autoritjes met grootvake willen missen hebben. Soms de enige momenten dat we eens zwijgend gewoon met zijn tweetjes waren.
Niets weerhoudt mij uiteraard om vanaf morgen alle dagen een toertje te maken, behalve mijn angsten...

Aandacht---Aandacht---Aandacht

Ik ga straks naar een nieuw hoofdstuk in de seizoentjes topic. We zitten nu echt gelijk met de Winter. Ik had gezien dat we meestal bij de seizoenswisseling aan ongeveer 900 à 1000 berichtjes zitten. Dus ga ik opnieuw de seizoenen proberen te volgen.