DVD speler aankoop

Hier kan je met elkaar discussiëren of vragen stellen over (digitaal) filmen, technieken, problemen, montage, video, bewerking en materiaal; alsook over Digitale TV.

Wannesto
Lid geworden op: 30 sep 2007, 17:28
Locatie: Belgie

01 sep 2017, 19:19

Hallo
Moet vernieuwen van DVD speler , mijn speler is 8 jaar oud en begeeft het af en toe . Ben dus op zoek op het internet naar een nieuw toestel . Ben nogal in het bezit van een aantal DVD's , aangekochte en ook zelf gemaakte DVD's gebrand . Ben er niet zo goed op de hoogte van , maar ik wens een toestel die alles afspeelt .
Ik zie ook toestellen die ook Blu-ray afspelen , is dit aan te raden !!!

hviaene
Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
Locatie: Merksem

02 sep 2017, 10:50

Wannesto schreef:Hallo
Moet vernieuwen van DVD speler , mijn speler is 8 jaar oud en begeeft het af en toe . Ben dus op zoek op het internet naar een nieuw toestel . Ben nogal in het bezit van een aantal DVD's , aangekochte en ook zelf gemaakte DVD's gebrand . Ben er niet zo goed op de hoogte van , maar ik wens een toestel die alles afspeelt .
Ik zie ook toestellen die ook Blu-ray afspelen , is dit aan te raden !!!
Als je geen Blu-ray DVD's hebt, vind ik dat de meerprijs niet waard. Ik heb zelf al jaren een LG speler, die leest zowat alles. Bekijk zeker dez docs van een speler om te kijken welke formaten die aankan. Maar ik heb in het verleden al spelers gezien die het toch mat DVD-R niet klaarden, hoewel toch aangegeven als ondersteund.

Wannesto
Lid geworden op: 30 sep 2007, 17:28
Locatie: Belgie

02 sep 2017, 13:41

Dank voor je antwoord .
Is het niet zo dat Blu-ray binnenkort de DVD's zal overtreffen , omdat het mooier beeldkwaliteit is volgens informatie .

dafke
Lid geworden op: 23 feb 2005, 12:43
Locatie: maaskant

03 sep 2017, 08:10

Ik heb een bleu ray De meerprijs is verwaarloosbaar Langs de andere kant heb ik geen enkele bleu ray dvd Ze zijn niet in massa te krijgen en ze moeten mij nog aanstaan

hviaene
Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
Locatie: Merksem

03 sep 2017, 09:53

Wannesto schreef:Dank voor je antwoord .
Is het niet zo dat Blu-ray binnenkort de DVD's zal overtreffen , omdat het mooier beeldkwaliteit is volgens informatie .
Er gaat meer info op een Blu-ray, zodat er video's van een hogere kwaliteit KUNNEN op gezet worden, of dat werkelijk gebeurt is nog iets anders.
En Blu-ray is al op de markt van 2003 en is nog nooit in staat geweest om de gewone DVD te verdringen, en dat zal ook niet meer gebeuren, want de USB sticks hebben de opslagmogelijkheden van DVD of Blu-ray al vér overtroffen.

jean55
Lid geworden op: 26 aug 2011, 10:21
Locatie: De mooie Voorkempen

03 sep 2017, 20:29

Als mijn DVD speler het zou begeven, kocht ik een Blu-ray speler. De kleine meerprijs is verwaarloosbaar. Ik persoonlijk heb geen Blu-ray dvd's. Maar in onze bib zijn mooie films op Blu-ray te verkrijgen. En gewone dvd's zijn er ook op te spelen.
Ik probeer alle dagen een zonnetje te zijn , maar ??