problemen camera nikon 1j5

Kunst is als liefde en voor een liefde wil ik getuigen. (Marijke de Goey - 1947)

karolleke
Lid geworden op: 07 feb 2009, 15:45
Locatie: oudenaarde

02 sep 2017, 20:09

Heeft er iemand ook problemen met de camera van Nikon 1j5. Ik heb het toestel gekocht minder dan 2 jaar geleden, garantie vervalt in oktober ek.Het is een pracht van een toestel, mooie foto's , heel handig in gebruik.Maar heb de camera nu voor de tweede maal moeten binnendoen omdat bij het aanzetten van de camera de lens niet altijd opent en ik krijg de melding 'objectfout' op het scherm te zien.Soms kan ik wel 100 foto's nemen en geen enkel probleem,en plots krijg ik dan weer de melding en weigert om open te gaan.Als uiteindelijk na paar keer na elkaar te proberen toch opent, dan zoemt de lens terug in , maar sluit niet meer, ik geef er een licht tikje op , en sluit zich.
De eerste keer dat ik toestel binnen gedaan heb, had ik op website nikon, een artikel gevonden dat er inderdaad daaromtrent problemen waren, is kosteloos hersteld geweest ,en nu na een periode van goede werking , begint de lens terug dezelfde kuren te krijgen.Het artikel over de fout is niet meer terug te vinden op de website van Nikon.
Ik heb camera nu voor tweede maal binnen gedaan en ben benieuwd wat er gaat gebeuren, zo graag weten of er nog mensen zijn die ook zelfde probleem hebben, want het is voor mij een productie fout.
Met dank voor een antwoordje.