reuma

Hier is de plaats voor discussie en vragen over fysische ziekten of aandoeningen

moeschi
Lid geworden op: 03 jul 2004, 23:24
Locatie: sint katelijne waver

04 sep 2017, 11:21

Graag had geweten of iemand die pillen pakt tegen reuma daar geen bijwerkingen aan heeft.
Mijn man is daar nu 3 maand geleden mee gestart maar sindsdien heeft hij zoveel ongemakken dat wij ons afvragen dat de remedie niet erger is dan de kwaal.
Volgens de reumatoloog kan het niet van de pillen zijn, moet nu terug op controle 15 september is zien wat hij te zeggen heeft.
Als je de bijsluiter leest .... men moet dat misschien niet doen.

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

04 sep 2017, 11:45

Mss eens proberen om die pillen terug te laten voor enkele dagen en zien wat het resultaat is? Wat ik weet is dat je met reuma ook wel geweldig op je eten moet letten want dat sommige voedingsproducten aanvallen kunnen uitlokken. Eens googlen op reuma+voeding.

moeschi
Lid geworden op: 03 jul 2004, 23:24
Locatie: sint katelijne waver

04 sep 2017, 17:16

Met die behandeling kan hij niet zo maar een aantal dagen stoppen, hij volgt een schema met opbouw van sommige pillen en afbouw van andere.
We zullen zien wat de reumatoloog zegt 15 september en ook wat de bloedwaarden zijn.
Hij moest om de 3 weken bloed laten trekken, de huisdokter stuurde dat door.
Maar niet te min sindsdien voelt hij zich niet goed. Daarom mijn vraag of iemand ook een reumabehandeling al heeft gehad.