Geen afdruk op printer HP Envy 4520 all in one in Win10 !

Vragen/antwoorden betreffende computer hardware.

manjifik
Lid geworden op: 16 feb 2006, 11:10
Locatie: Ninove

05 sep 2017, 16:58

Sinds de installatie van mijn printer HP Envy 4520 in Windows10 krijg ik geen documenten of foto’s meer afgedrukt. De nodige drivers en programma’s gedownload van HP (Full Webpack 1122 – 152MB) en progje HP Print en Scan Doctor laten lopen.
In de map printers staan zowel de Envy4520 met USB aansluiting als de Envy4520 Wifi waarvan ik de USB als standaard heb aangeduid.
Als ik een document wil afdrukken komt het papierblad uit de printer zonder tekst !
Bij het afdrukken via de app HP Smart staat steeds bij beide printers in printerinstellingen uivoeropties – kleurmodus “Monochroom” aangeduid, alhoewel ik bij de ene kwaliteit Zwart-Wit en bij de andere kwaliteit Kleur heb ingesteld.
Ik ben dus verplicht om telkens in de eigenschappen de “Monochroom” kwaliteit te veranderen in Grijstinten of Kleur.
Iemand hier een oplossing voor ?
Alleen domme mensen veranderen nooit van mening, en daar blijf ik bij !
Medion Akoya E7424 - 64 bits, Win10, Intel Core i3-7100U, CPU 2,4GHz, 4GB RAM, HD 1,5 TB + 1TB ext. HD, Windows defender, Firefox, IE11, Edge, MOffice 21,Ccleaner,Malwarebytes

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

05 sep 2017, 17:42

@man

Hoe zit het hier met die voortdurende HP-upd. je reageert daar niet verder...
https://www.seniorennet.be/forum/viewto ... t=#4585861
Wat vertelt de doctor na het scannen?
Laatst gewijzigd door pcekspeer op 24 sep 2017, 13:54, 1 keer totaal gewijzigd.
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

manjifik
Lid geworden op: 16 feb 2006, 11:10
Locatie: Ninove

06 sep 2017, 11:35

Het probleem met de voortdurende HP update was op mijn vorige laptop die ondertussen de geest gegeven heeft.
De printer deed daar zijn werk zoals het moest, maar dan wel in Windows 8.1.
Het huidige probleem heb ik op mijn nieuwe laptop met Windows10 !
Alleen domme mensen veranderen nooit van mening, en daar blijf ik bij !
Medion Akoya E7424 - 64 bits, Win10, Intel Core i3-7100U, CPU 2,4GHz, 4GB RAM, HD 1,5 TB + 1TB ext. HD, Windows defender, Firefox, IE11, Edge, MOffice 21,Ccleaner,Malwarebytes

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

06 sep 2017, 12:52

pcekspeer schreef:@
Wat vertelt de doctor na het scannen?

Check hiermee eens:
https://support.hp.com/us-en/document/c ... Found=true

PC al eens herstart na loskoppeling van de stroom gedurende 3 min.?
:wink:
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

manjifik
Lid geworden op: 16 feb 2006, 11:10
Locatie: Ninove

06 sep 2017, 13:32

De Doctor drukt een testpagina af die voor mij volledig in orde is !
Het kopiëren van een document gebeurt zonder probleem !
Laptop losgekoppeld van de stroom (30'), geen zichtbare verbetering. Nog steeds geen afdruk op het papier dat uit de lade komt.
Alleen domme mensen veranderen nooit van mening, en daar blijf ik bij !
Medion Akoya E7424 - 64 bits, Win10, Intel Core i3-7100U, CPU 2,4GHz, 4GB RAM, HD 1,5 TB + 1TB ext. HD, Windows defender, Firefox, IE11, Edge, MOffice 21,Ccleaner,Malwarebytes

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

06 sep 2017, 13:41

@man

Als de doctor wel weet af te printen en jijzelf niet, dan is dat vreemd.
:wink:
Laatst gewijzigd door pcekspeer op 24 sep 2017, 13:54, 1 keer totaal gewijzigd.
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

manjifik
Lid geworden op: 16 feb 2006, 11:10
Locatie: Ninove

06 sep 2017, 14:35

Lijkt me niet simpel en blijkbaar is het resultaat ook niet wat het moet zijn en is het probleem daar ook nog altijd.
Ik begin liever niet in het register te veranderen en heb alles van HP al eens verwijderd via Printers en Scanners en via Configuratiescherm en Ccleaner.
Alleen domme mensen veranderen nooit van mening, en daar blijf ik bij !
Medion Akoya E7424 - 64 bits, Win10, Intel Core i3-7100U, CPU 2,4GHz, 4GB RAM, HD 1,5 TB + 1TB ext. HD, Windows defender, Firefox, IE11, Edge, MOffice 21,Ccleaner,Malwarebytes

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

06 sep 2017, 16:12

@man

Lukt het nog niet?
:wink:
Laatst gewijzigd door pcekspeer op 24 sep 2017, 13:55, 1 keer totaal gewijzigd.
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

manjifik
Lid geworden op: 16 feb 2006, 11:10
Locatie: Ninove

06 sep 2017, 20:07

Voor beide printers (usb en wifi) instructies HP gevolgd bij het terug installeren.
Gebruik zowel Ccleaner als Malwarebytes.
Alleen domme mensen veranderen nooit van mening, en daar blijf ik bij !
Medion Akoya E7424 - 64 bits, Win10, Intel Core i3-7100U, CPU 2,4GHz, 4GB RAM, HD 1,5 TB + 1TB ext. HD, Windows defender, Firefox, IE11, Edge, MOffice 21,Ccleaner,Malwarebytes

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

06 sep 2017, 20:10

@man

Aha.
Ccleaner laat je borstelen en ook het register opkuisen?
:wink:
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

manjifik
Lid geworden op: 16 feb 2006, 11:10
Locatie: Ninove

07 sep 2017, 14:07

Inderdaad:
Afbeelding
en daarna:
Afbeelding
Dan fouten hersteld en dan "Geen fouten gevonden"
Alleen domme mensen veranderen nooit van mening, en daar blijf ik bij !
Medion Akoya E7424 - 64 bits, Win10, Intel Core i3-7100U, CPU 2,4GHz, 4GB RAM, HD 1,5 TB + 1TB ext. HD, Windows defender, Firefox, IE11, Edge, MOffice 21,Ccleaner,Malwarebytes

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

07 sep 2017, 14:39

@ma

Goed.
manjifik schreef: Ik begin liever niet in het register te veranderen
Dat is prima indien je de richtlijnen van HP niet aandurft, maar dan mag je ook niet toelaten dat externe automatische opschoners dat wel doen.
Microsoft verleent geen garantie/ondersteuning aan pc's die wel dusdanig werden behandeld.
Ccleaner ruimt enkel achter gebleven bestandjes op via de "borstel", is niet geschikt als antimalware-software en het register istaboe.
Als dus alle HP-softw. OK is, de aansluiting correct verlopen is, de hp-doctor wél kan afdrukken, dan zal de pc-boer moeten opgezocht worden, die zal de richtlijnen van de makers wel kennen.
wink:
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

hviaene
Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
Locatie: Merksem

08 sep 2017, 20:48

manjifik schreef:Lijkt me niet simpel en blijkbaar is het resultaat ook niet wat het moet zijn en is het probleem daar ook nog altijd.
Ik begin liever niet in het register te veranderen en heb alles van HP al eens verwijderd via Printers en Scanners en via Configuratiescherm en Ccleaner.
Heb je via Configuratie scherm ALLE HP programma's verwijderd?

manjifik
Lid geworden op: 16 feb 2006, 11:10
Locatie: Ninove

09 sep 2017, 19:11

Ja, maar zonder resultaat! Bij reinstallatie hetzelfde probleem.
Alleen domme mensen veranderen nooit van mening, en daar blijf ik bij !
Medion Akoya E7424 - 64 bits, Win10, Intel Core i3-7100U, CPU 2,4GHz, 4GB RAM, HD 1,5 TB + 1TB ext. HD, Windows defender, Firefox, IE11, Edge, MOffice 21,Ccleaner,Malwarebytes

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

10 sep 2017, 09:01

manjifik,

verwijder de zwarte inkt cartridge eens.
https://support.hp.com/be-nl/document/c04459940

Sony