Help Zoeken Gebruikerslijst Registreer Profiel Log in om je privé berichten te bekijken Inloggen

Nieuw antwoord
joke09


Geregistreerd op: 9-10-2009
Woonplaats: Vlaams Brabant

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Di 05 Sep 2017, 16:53  Onderwerp: Heupprothese en ferritine
Mijn echtgenoot heeft een 8tal jaren geleden een volledige heupprothese gekregen, sinds een aantal maanden krijgt hij donkere vlekken vooral op de billen, de benen en aan de arm. Na een bloedonderzoek heeft hij teveel ferritine in zijn bloed (ijzer dus), onze arts zegt ga naar een dermatologe, dat zal wel een ziekte zijn waar geen naam voor is.
Na wat opzoekingen denkt men man dat het van zijn titaniumprotese komt, omdat destijds tijdens een controle de chirurg zei dat er soms stofdeeltjes loskomen van een protese en die komen dan in het lichaam terecht, ik vraag me af of er nog personen zijn die zo'n vlekken krijgen, ze zijn vrij groot en omdat ze zich ook aan de boven- en achterbenen bevinden.
Wie weet er meer over.
Breng een beetje geluk
in het leven van anderen
en voel hoe de warmte
op jezelf terugkaatst.

 
Ga naar: 
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Tijden zijn in CET (Europa)
BELANGRIJK:
SeniorenNet heeft GEEN banden met de auteurs van berichten op dit Forum.
SeniorenNet is commercieel, religieus en politiek volledig onafhankelijk.
De mening, inhoud, gevolg, informatie of doel van de berichten vertegenwoordigt enkel deze van de auteur van het bericht en dus niet noodzakelijk deze van SeniorenNet.