vraagje

Vragen/antwoorden betreffende e-mail.

macao
Lid geworden op: 22 jul 2009, 12:16

13 sep 2017, 20:00

Ik werk met outlook.live.com ik krijg elke dag een mail of er die dag iets gebeurd deze komt steeds in overige in plaats van prioriteit wanneer ik rechts klik en aangeef om over te zetten in prioriteit is er geen probleem geef ik aan altijd in prioriteit laten komen gebeurd er niets hoe kan ik zorgen dat die rechtstreeks in prioriteit komen,
Dank bij voor baat,
Macao

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

14 sep 2017, 12:04

macao
outlook.live.com
, dat denk ik niet.
Outlook.com is mogelijk Windows live mail is ook mogelijk.

Sony
Gast

14 sep 2017, 12:24

gebeurd er niets hoe kan ik zorgen dat die rechtstreeks in prioriteit komen,
Log in op Outlook.live.com of Outlook.com:

1.- Selecteer tandwieltje
2.- Selecteer opties
3.- Selecteer in het geopende linkse venster Indeling - Postvak IN met prioriteit
4.- Zet vinkje bij berichten niet sorteren
5.- Ga met het blauwe pijltje ( in de mailapplicatie zelf ) één bladzijde terug en hij zal vragen of de wijzigen dienen opgeslagen te worden, klik opslaan.
6.- Je zult nu zien dat dat in het postvak IN de optie overige verdwenen is en er enkel nog prioriteit staat. Daar komt nu alles in. :wink:

macao
Lid geworden op: 22 jul 2009, 12:16

14 sep 2017, 14:50

Dicksy .
Dat wist ik ook wel maar dan is prioriteit weg mijn vraag is ik krijg dagelijks een bericht van microsoft outlook agenda en dit komt steeds in overige en ik zou willen dat deze in prioriteit komt en dat kan ik niet vinden want als ik rechts op het bericht klik kan ik vragen om deze in prioriteit te verplaatsen wat ook gebeurd maar de dag erna staat die terug in overige ge hebt ook de mogelijkheid om aan te duiden dat hij altijd in prioriteit moet komen maar dat helpt niet,
Groeten Macao
Gast

14 sep 2017, 22:21

mail of er die dag iets gebeurd
Dan kan ik er maar één uitleg aan geven hoe dit komt:

Of er die dag iets gebeurd: Ik veronderstel dat dit activiteiten zijn die jij gepland hebt en ingeschreven hebt voor die bepaalde dag in je agenda. Het mailtje is dus een herinneringsmail dat je die dag iets gepland hebt.

...dat hij altijd in prioriteit moet komen maar dat helpt niet: Deze optie kan je alleen gebruiken bij inkomende mails van een steeds dezelfde externe afzender, zelfde e-mail adres. Vermits ik veronderstel dat die dagelijkse mail van Uw agenda de eigen ingebrachte activiteiten voor die dag weergeeft en niet van een extern e-mailadres zijn zal je deze niet kunnen plannen als prioriteit. Daarom ook dat hij de dag nadien weer de activiteiten weergeeft in " overige. " Het is een andere dag.

Een andere uitleg kan ik niet bedenken.
Groetjes,

macao
Lid geworden op: 22 jul 2009, 12:16

15 sep 2017, 07:57

Dank u wel Dicksy voor de hulp fijne dag verder,
Groetjes Macao