Help Zoeken Gebruikerslijst Registreer Profiel Log in om je privé berichten te bekijken Inloggen

Nieuw antwoord
pol55

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Do 14 Sep 2017, 16:45  Onderwerp: Dure voetbalwedsrijd
26/08 20:30
KRC Genk - KV Mechelen
1-0

Vooral na de wedstrijd is er daar een "beetje" verkeerschaos. De supporters verlaten dan de wedstrijd meestal met de wagen.
Zo deed ook mijn schoonzoon met z'n 2 kinderen (die zijn auto was defect) met mijn auto.

Een paar dagen later kreeg Ik een pv in de bus dat ik op die dag om 23 uur door het rode verkeerslicht was gereden.

Wat was er gebeurd:
De verkeerslichten kunnen dan dat verkeer niet in goede banen "begeleiden" omdat er dan chaos komt. De politie zet de flitscamera's tijdelijk uit en begeleid manueel die verkeersstroom. Echter die avond liep het verkeerd.
De verkeerslichten werkten nog EN de camera's. De politie zwaaide met de handen....soms totaal in tegenspraak. Het was me daar een getoeter van jewelste....en de camera flitsten er op los.
Naar de politie gebeld.....ze gingen het onderzoeken...voorlopig boete betalen leek het veiligst zei de juffrouw aan de telefoon.
Acer Aspire ES17, windows 10,64 bit, Intel Celeron Prosessor N3050.
Dicksy

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Do 14 Sep 2017, 17:25 
Als het is zoals je schrijft en het verkeer wordt daar op dat moment geregeld door een agen(en) valt er eigenlijk niks te onderzoeken want de bevelen van de agent hebben voorrang op die verkeerslichten. Staat trouwens zo in de wegcode ook.
Wat gaat die dan onderzoeken ? Ze moet toch weten of er op dat ogenblik politieagenten daar stonden om het verkeer te regelen !
Boete betalen ? Mijn gedacht zou ik zeggen maar niet met den deze.
M.a.w. schrijf een brief naar de politiedienst die U die boete gegeven heeft en betwist de overtreding daar er op dat ogenblik ter plaatse verkeersregeling werd gedaan door bevoegde agenten ( politieagenten ).
flupke2

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Zo 17 Sep 2017, 9:03 
Zit er bij dat PV geen antwoorddocument? Vul dit in en stuur het terug, in afwachting zeker niet betalen. Als het inderdaad is zoals jij vertelt , dan zijn er heel waarschijnlijk meerdere mensen "door het rood gereden" op bevel van de politieman(vrouw) die het verkeer daar regelde. En dan zullen er meerdere van deze chauffeurs met hetzelfde argument aankomen om hun boete te betwisten en worden al deze PV geschrapt. Zelfs als je de enige zou zijn , zal uw argumentatie onderzocht worden.
Robol

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Zo 17 Sep 2017, 9:18 
Toch benieuwd hoe het afgelopen is. Genk won wel, dus de commissaris zal wel goed gezind geweest zijn, behalve als hij een Mechels hart heeft, natuurlijk. walk on with hope in your heart
And you'll never walk alone...

Ga naar: