Nicole en Hugo

Hier kan je met elkaar discussiëren of vragen stellen over muziek, cd's, artiesten, alle genres,...

janieburton
Lid geworden op: 18 jan 2009, 18:50

19 sep 2017, 14:00

Het vorige weekend zaten we met een aantal mensen te samen bij mij thuis en in het gesprek kwamen Nicole en Hugo aanbod.

Hoe we op het onderwerp "Nicole en Hugo" zijn gekomen maakt niet uit en hebben op You Tube gezocht naar het volgende: optredens van Nicole en Hugo op een cruiseschip.

Wat iedereen in onze groep opviel is dat er op You Tube geen beelden te vinden zijn van optredens Nicole en Hugo op een cruiseschip.

We kunnen niet begrijpen dat er geen enkele Belgische/Vlaamse cruisepassagier nooit een optreden van hen op een cruiseschip heeft gezien en daar geen beelden van heeft gemaakt(legaal of illegaal)

.Persoonlijk vind ik Nicole en Hugo nog steeds fantastische zangers hier in België(hun versie van de Pastorale vond ik persoonlijk een dieptepunt), hun laatste song "alles komt weer" is dan weer subliem.

Of moeten we concluderen dat..........

ze beide op cruiseschepen hebben gewerkt maar niet in de "branche" die ze altijd hebben gezegd, nl.: hoofdacts bij de optredens of misschien waren ze wel achtergrondzangers, wie weet; of waren ze maar gewoon administratieve medewerkers op die cruiseshepen.