kan geen e mails bekijken op mijn tv

Vragen/antwoorden betreffende e-mail.

u790105
Lid geworden op: 19 okt 2006, 16:39
Locatie: mesen

21 sep 2017, 22:16

ik kan sedert enkele dagen geen e mails bekijken op mijn tv wel op de laptop(webmail)
ik heb een telenet e mailadres ,als ik naar de instellingen ga van de tv zegt men dat mijn emailadres gekoppeld is
dat beeld hierbij krijg ik als ik mijn e mails wil bekijken op tv
Afbeelding

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

23 sep 2017, 16:11

@u79

Als je met een of andere toepassing of software een probleem ervaart, dan is het handig dat je die toepassing of software ook vermeldt in je onderwerp, wij zien je pc niet. :lol:
Heeft dat iets te zien met:
https://www2.telenet.be/nl/klantenservi ... gitale-tv/?
Ja of neen?
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

u790105
Lid geworden op: 19 okt 2006, 16:39
Locatie: mesen

23 sep 2017, 16:33

ik werk met yeio play menu
heb al raad gevraagd aan telenet,zij weten het ook niet
mijn mailbox is gekoppeld,en de aanmeldings code is juist
ben 71 jaar en ken niet veel van software
3 dagen geleden kon ik nog mijn mails zien op tv,nu niet meer

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

23 sep 2017, 21:53

@u79

Gebruik je Ccleaner?
:wink:
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

u790105
Lid geworden op: 19 okt 2006, 16:39
Locatie: mesen

24 sep 2017, 08:04

ik gebruik ccleaner
kan de oorzaak liggen bij de digirecorder?
ik werk met ethernet en heb die al vervangen

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

24 sep 2017, 08:48

Zoals het scherm zegt , uw mailadres is NIET gekoppeld.
Ga op uw tv naar Allerlei, gezin, geef uw pincode in ,instellingen. En koppel uw mail adres.

u790105
Lid geworden op: 19 okt 2006, 16:39
Locatie: mesen

24 sep 2017, 09:27

het e mailadres is gekoppeld

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

24 sep 2017, 09:55

u790105 schreef:het e mailadres is gekoppeld
Misschien ook vermelden of je nu opnieuw mails kunt lezen ware toch goed om weten :wink:
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

u790105
Lid geworden op: 19 okt 2006, 16:39
Locatie: mesen

24 sep 2017, 09:59

kan nog geen e mails bekijken op mijn tv,niettegenstaande het e mailadres gekoppeld is

JAGUAR
Lid geworden op: 27 mei 2005, 18:41
Locatie: Aan 't Zeetje

24 sep 2017, 10:17

Er staat toch duidelijk op uw prntscrn dat er GEEN profiel aanwezig is dus ga op uw tv naar :

Huistoets., Allerlei, instellingen, gezin, geef uw pincode in en maak uw profiel opnieuw aan of maak een nieuw profiel.

Misschien met een update van Telenet dat uw profiel weg is , anders kan je ook eens eerst proberen van uw modem eens voor 5 min.uit te zetten en dan terug herstarten.
LAPTOP:LENOVO IP.3/15,6"FHD/AMD Rijzen 7/Win.11/Ram16GB/SSD512GB
DESKTOP:HP Compaq 8100 Elite //Win.10Pro//4 GB DDR3 SDRAM/
IntelCore-Pent i5-650 Proc.3.2-GHz//160HDD, + 256SSD//DVD-ROM Drive.
TABLET :SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.2.

u790105
Lid geworden op: 19 okt 2006, 16:39
Locatie: mesen

24 sep 2017, 10:41

hierbij te zien dat e mailadres gekoppeld is,ook het profiel is volledig
heb ook de internetverbinding getest naar de digirecorder,en die is oke
ik denk dat het aan de digirecorder ligt
heb de modem ook uit gezet zoals u gezegd hebt,maar geen reultaat Afbeelding

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

24 sep 2017, 11:06

@u79

Dubbele posting.
:wink:
Laatst gewijzigd door pcekspeer op 24 sep 2017, 15:33, 1 keer totaal gewijzigd.
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

JAGUAR
Lid geworden op: 27 mei 2005, 18:41
Locatie: Aan 't Zeetje

24 sep 2017, 11:30

Op uw eerste foto hebt ge GEEN profiel en nu op het vorige wel dus is er wel degelijk iets veranderd , ik zou eens proberen met een nieuw profiel aan te maken en anders bel eens naar een Servicecenter van Telenet , dus niet naar Telenet zelf hé, die zullen je digicorder testen en zonodig vervangen.
LAPTOP:LENOVO IP.3/15,6"FHD/AMD Rijzen 7/Win.11/Ram16GB/SSD512GB
DESKTOP:HP Compaq 8100 Elite //Win.10Pro//4 GB DDR3 SDRAM/
IntelCore-Pent i5-650 Proc.3.2-GHz//160HDD, + 256SSD//DVD-ROM Drive.
TABLET :SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.2.

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

24 sep 2017, 13:47

Wel, Jaguar
Ik heb dezelfde mening. Al dan niet gekoppeld, ontkoppel dan , kijk uw profiel na en verwijder dat ook.
Maak dan alles opnieuw aan.

u790105
Lid geworden op: 19 okt 2006, 16:39
Locatie: mesen

24 sep 2017, 14:48

ik zal jullie raad volgen en profiel en emailadres verwijderen en alles terugzettten