Kan E-mail niet meer openen

Vragen/antwoorden betreffende e-mail.

Janna
Lid geworden op: 19 jun 2010, 16:19

30 sep 2017, 09:41

Krijg steeds melding "de agenda bevat beschadigde gegevens waardoor Windows Live mail afgesloten moet worden (Ox8E5E0211) Wat gebeurt en hoe op te lossen ?

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

30 sep 2017, 10:50

What worked for me was to go into Users/my name/AppData/Windows/Local/Microsoft/Windows Live Mail/Calendar/.
Change the name of the calendar and this forces Windows Live Mail to create a new calendar that does not give the error message.
I didn't need to save any data from my calendar, so that was not an issue for me. I don't know how to do that and avoid the error.

wat wil zeggen
ga naar het opgegeven pad , rechtsklik op die map calendar , en kies naam wijzigen , kies voor de naam bv. old
herstart de computer en start windows live mail
die zal een andere map calendar aanmaken , en dan zou het terug moeten werken

Janna
Lid geworden op: 19 jun 2010, 16:19

02 okt 2017, 09:35

verhaegen schreef:What worked for me was to go into Users/my name/AppData/Windows/Local/Microsoft/Windows Live Mail/Calendar/.
Change the name of the calendar and this forces Windows Live Mail to create a new calendar that does not give the error message.
I didn't need to save any data from my calendar, so that was not an issue for me. I don't know how to do that and avoid the error.

wat wil zeggen
ga naar het opgegeven pad , rechtsklik op die map calendar , en kies naam wijzigen , kies voor de naam bv. old
herstart de computer en start windows live mail
die zal een andere map calendar aanmaken , en dan zou het terug moeten werken
Waar bevindt zich die map calendar, zie daar nergens iets van ?

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

02 okt 2017, 10:29

je zal eerst de verborgen mappen zichtbaar moeten maken
klik op onderstaande link , daar wordt dat goed uitgelegd op een paar verschillende manieren
kies daar de simpelste voor u uit
https://www.windows-helpdesk.nl/verborgen-bestanden/

als die zichtbaar geworden zijn dan volg je het pad
Users/my name/AppData/Windows/Local/Microsoft/Windows Live
waarbij" my name "vervangen zal zijn door uw inlognaam van de computer

ps. vergaat nadien niet die mappen opnieuw op "verbergen " te zetten !

AfbeeldingAfbeelding

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

02 okt 2017, 10:46

@janna

Als je vragen stelt vermeldt dan ook het geïnstall. bestur.systeem, wij zien je pc niet: XP of VIsta of Win7 of...?

:wink:
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/