Reflecta Super 8 filmscanner

Hier kan je met elkaar discussiëren of vragen stellen over (digitaal) filmen, technieken, problemen, montage, video, bewerking en materiaal; alsook over Digitale TV.

wulfken
Lid geworden op: 28 mar 2006, 14:53
Locatie: Ronse

09 okt 2017, 10:07

Heeft er iemand ervaring met hogergenoemde S8 filmscanner ? Ik heb nog een stel oude films liggen en overweeg de aankoop van dit toestel.Alvast bedankt voor uw reactie.

kruierke
Lid geworden op: 01 jun 2008, 21:33
Locatie: Balen

15 okt 2017, 13:07

Hallo...mogelijk hebt U een DVD/VIDEO recorder ?? in dat geval is het misschien mogelijk Uw S8 filmen over te zetten op DVD schijfjes.
Groetjes ui Balen
Ik ben de vriend van iedereen

wulfken
Lid geworden op: 28 mar 2006, 14:53
Locatie: Ronse

16 okt 2017, 10:16

Dank voor de tip.Ik heb wel al diverse ervaringen met scannen van super 8 films,waarvan het laten inscannen door pro's het beste resultaat geeft en uiteraard het duurste is.Er rest me evenwel nog enkele uren te digitaliseren voor enkel eigen gebruik.Vandaar mijn vraag naar ervaring met hogermeld apparaat, in overzeese gebieden ook bekend als Wolverine-scanner.

Trico Traco
Lid geworden op: 28 nov 2012, 11:53

12 nov 2017, 19:48

Duur is het digitaliseren vasn super 8 films geenszins.Bekijk eens mijn website www.janherrentals.de
Hobbys met de camper rond snorren.
Gratis 8mm super 8 films en videos digitaliseren.

Wyckmansf
Lid geworden op: 12 feb 2004, 22:46
Locatie: Maasmechelen

29 dec 2017, 21:15

ik wil hier gaar op inpikken , wij hebben van onze schoonouders ook een deel super8 mmm en 8mm als ik het juist voor heb . Nu zou ik die graag op dvd hebben . Laten doen via profesionele kost me een hoop geld wat ik niet heb . dus zoek ik iemand die dat tegen hobby tarief samen met mij wil doen .
Als zo iemand mee volgt geef me dan een seintje .
Mvg fred
heeft er iemand iets in een schuurtje staan waar een motor op zit en weg mag,ben iets aan het zoeken om aan te sleutelen