Grensoverschrijdend gedrag

Hier is plaats voor openbaar debat.

jure
Lid geworden op: 27 okt 2004, 11:28

11 nov 2017, 13:21

Wat gebeurt er toch de laatste tijd in de film en, televisie en theaterwereld.
Zo veel aantijgingen over gog ( grensoverschrijdend gedrag ).
Die perversen gaan het nog zo ver brengen dat wij mannen niet eens meer durven zeggen tegen een schone vrouw :
"Wat zijt gij een mooie vrouw zeg". Wordt dat nog op prijs gesteld? Of is dat ook al te veel?
Hebben de meisjes als zij langs een bouw wandelden dan zo geleden onder een bewonderend fluitje van een werkman? Voelden zij zich dan op geen enkele manier gecharmeerd?
Blijf met je handen af van een vrouw als deze niet heeft te kennen gegeven dat zij daar geen problemen mee heeft.
Maar, het moet gevraagd worden. Hoe?
Ik geef je geen hand. Ik wil je omhelzen.

lea***
Lid geworden op: 09 nov 2017, 20:54

11 nov 2017, 13:57

Je zou kunnen zeggen:

"hebt u uw breiwerk bij?" of "is je breiwerk al af"!

Het toppunt van bejaardensex is nl vrijen met een gebreide condoom.

Fijne namiddag nog!

sanne
Lid geworden op: 19 jan 2005, 23:04
Locatie: vlaanderen

11 nov 2017, 14:53

mannen, je moet je outen.
Je hebt heel wat voordelen als je je je out als zijnde 'niet geïnteresseerd in vrouwen'.
Dan gaan de vrouwen naar jullie komen met al hun geheimen omdat jullie zo goed kunnen luisteren en hun zo'n goede raad kunt geven wat betreft hun uiterlijk, hun innerlijk enz. Dan mag je knuffelen en kussen zoveel je wil, niemand zal het je kwalijk nemen.

Creatief zijn mannen !!!!!


:lol:
een wijs mens is hij die weet dat hij niets weet.

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

11 nov 2017, 17:54

sanne schreef:mannen, je moet je outen.
Creatief zijn mannen !!!!!
Bekentenis: ik ben lesbisch want ik kus graag vrouwen.

fregat
Lid geworden op: 05 jan 2011, 18:04
Locatie: Waasland

11 nov 2017, 18:03

Met deze ben je veilig : Laat ik jou de sterren zien ? 8)
Doe wel en zie niet om !

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

12 nov 2017, 10:06

jure schreef: Die perversen gaan het nog zo ver brengen dat wij mannen niet eens meer durven zeggen tegen een schone vrouw :
"Wat zijt gij een mooie vrouw zeg". Wordt dat nog op prijs gesteld? Of is dat ook al te veel?
En gisteren hoorde ik nog in het nieuws een "expert" vertellen over grensoverschrijdend oogcontact godbetert.
WTF !
Binnenkort gaan ze ons bij wet voorschrijven hoeveel seconden we iemand mogen aankijken, vooraleer het grensoverschrijdend gedrag wordt.

En die massaverkrachtingen in Duitsland dan, daar werd niet gemekkerd over grensoverschrijdend gedrag.
Nee, daar raadde men de Arische vrouwen aan om dan maar een armlengte afstand te houden van het vreemd gespuis!
Schande :evil: :evil:
Ondank is 's werelds loon

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

12 nov 2017, 10:24

maior domus schreef:
jure schreef: Die perversen gaan het nog zo ver brengen dat wij mannen niet eens meer durven zeggen tegen een schone vrouw :
"Wat zijt gij een mooie vrouw zeg". Wordt dat nog op prijs gesteld? Of is dat ook al te veel?
En gisteren hoorde ik nog in het nieuws een "expert" vertellen over grensoverschrijdend oogcontact godbetert.
WTF !
Binnenkort gaan ze ons bij wet voorschrijven hoeveel seconden we iemand mogen aankijken, vooraleer het grensoverschrijdend gedrag wordt.

En die massaverkrachtingen in Duitsland dan, daar werd niet gemekkerd over grensoverschrijdend gedrag.
Nee, daar raadde men de Arische vrouwen aan om dan maar een armlengte afstand te houden van het vreemd gespuis!
Schande :evil: :evil:
Ik kan je geen groter gelijk geven.

Phoebe
Lid geworden op: 16 mar 2003, 01:30
Locatie: In ons mooie Vlaanderen

13 nov 2017, 12:57

Dat noemt men dan 2 maten en 2 gewichten nietwaar ..

enne ook ... een ander huidskleurtje hebben . Men benoemt dat dan voor 't gemak en als excuus : het komt door hun cultuur . Dus bij het tussen de billen in het broekje en naar de borsten grijpen en méér ...in dat geval dus de raad aan de vrouwtjes : een armlengte afstand houden .

In het geval van blanke huidskleur: vrouwtjes : je verenigen en de dader aan de publieke schandpaal laten nagelen en niet vergeten , voor dat te laken sms- verkeer , daar staat ook geen termijn op . Weg met die man , geen plaats meer voor hem op de werkvloer.

In beide gevallen zijn de daden af te keuren en let wel , NIEMAND moet zich ongewenst gedrag laten welgevallen .
Ik wil alleen maar wat aantonen in welk schril contrast deze beide voorbeelden staan qua belichting.

Wat ik ook straf vond : een huiszoeking zowaar in een weekend (zaterdagnamiddag) en bovendien een feestdag .
Dat zal wel een serieuze bonus geweest zijn voor die ploeg huiszoekers zeker ?.
In de Stille Oceaan kan men elkander goed verstaan ....

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

13 nov 2017, 14:33

Phoebe schreef:Wat ik ook straf vond : een huiszoeking zowaar in een weekend (zaterdagnamiddag) en bovendien een feestdag.
Dat zal wel een serieuze bonus geweest zijn voor die ploeg huiszoekers zeker ?.
Ook merkwaardig: geen van de betrokken vrouwen wil een strafrechterlijke klacht indienen. Nu hebben ze eens de kans om hun zaak in de openbaarheid te brengen en dan laten ze die zo maar schieten. Bang voor de gevolgen voor hun "carrière" (if any) als hun naam in de openbaarheid komt? Voor BDP gold dat blijkbaar niet.

denlowie
Lid geworden op: 10 mei 2004, 18:05
Locatie: gent

13 nov 2017, 15:00

En toch word ooit hun namen bekend !
Ervaring is als een tandenstoker, niemand wil de jouwe gebruiken. (R.Dorgeles)

kitten
Lid geworden op: 15 apr 2004, 18:19
Locatie: Deurne/Antwerpen

13 nov 2017, 15:03

Waarom kon dit niet binnenskamers geregeld worden. Geef de man een ernstige blaam of waarschuwing of zoiets. Maar door zijn ontslag heeft de VRT een rechtstreekse aanleiding gegeven naar de openbaarheid zonder dat er ergens gerechtelijke stappen of de wil daartoe bestond.
Wie zit er tussen die belaagde vrouwen, waren die belangrijker dan BDP?
Ik herhaal mijn afkeer van zulk een grensoverschrijdend gedrag, maar hier zit volgens mij, meer achter of ben ik paranoïde?

flupke2
Lid geworden op: 09 jan 2005, 16:51
Locatie: naast mijn buur

13 nov 2017, 15:34

Wat BDP gedaan heeft wil ik op geen enkele manier goedpraten!!
Maar ook de vrouwen die nu pas , zo lang na de feiten, hun beklag komen doen zou men moeten op het matje roepen wegens het verzwijgen van strafbare feiten.Indien de eerste bij wie het gebeurde klacht had ingediend, dan zou BDP waarschijnlijk toen al op zijn fouten zijn gewezen en was hij (misschien) toen al tot inzicht gekomen dat hij fout bezig was.
Maar het is zoals zo dikwijls gebeurt : als ze alleen zijn durven ze niet te reageren , maar in groep voelen ze zich plots heer en meester ( of moet ik schrijven dame en meesteres ? )

fregat
Lid geworden op: 05 jan 2011, 18:04
Locatie: Waasland

13 nov 2017, 16:05

denlowie schreef:En toch word ooit hun namen bekend !
Uiteraard komen terecht in het dossier en er is het recht van verdediging ...die inzage krijgen !
Doe wel en zie niet om !

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

13 nov 2017, 17:01

Dat er schroom was bij die vrouwen kan ik begrijpen , maar dat ze anoniem willen blijven; is zoals reeds gezegd als er een rechtzaak van komt worden de namen toch bekent.
Langs de andere kant zij zijn slachtoffer zoals het nu naar boven komt , zou je toch denken dat ze achter hun zaak staan en de publieke opinie niet vrezen.
BDP heeft met zijn verklaring zichzelf bloot gegeven ,waarom tonen de slachtoffers dan niet hun gezicht ,wat is hun vrees ,ze weten toch ook eens de kat de bel aangebonden dat je dat niet meer tegenhoudt.
Straks als alles geluwd is wordt het een welles nietes spel tussen de advocaten ,
Misschien worden er lessen uitgetrokken dat als je belaagd wordt op een of andere manier ,dat er meldpunten voorzien worden die zich daar hoofdzakelijk mee bezighouden , jammer om te zeggen de politie kan ook niet alles en zijn gebonden aan feiten ,hoe dikwijls lezen we niet dat er aangifte is gedaan ,maar dat ze wachten tot......, wat dikwijls dan overkomt als te laat; :(

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

13 nov 2017, 17:27

MichelN schreef:
Phoebe schreef:Wat ik ook straf vond : een huiszoeking zowaar in een weekend (zaterdagnamiddag) en bovendien een feestdag.
Dat zal wel een serieuze bonus geweest zijn voor die ploeg huiszoekers zeker ?.
Ook merkwaardig: geen van de betrokken vrouwen wil een strafrechterlijke klacht indienen. Nu hebben ze eens de kans om hun zaak in de openbaarheid te brengen en dan laten ze die zo maar schieten. Bang voor de gevolgen voor hun "carrière" (if any) als hun naam in de openbaarheid komt? Voor BDP gold dat blijkbaar niet.
Logisch hé, als ze een strafrechterlijke klacht indienen worden hun namen sowieso bekend. Dan krijgt BDP inzage in het dossier, worden de namen meteen bekend.