malwarebytes meldingen-

Spyware is software die in het geheim op je computer wordt geplaatst en die persoonlijke gegevens doorstuurt, reclame toont, enz. Stel hier vragen, leer hoe je ervan af kan komen en hoe het te voorkomen.

macao
Lid geworden op: 22 jul 2009, 12:16

11 nov 2017, 20:29

Ik werk met malwarebytes premium en krijg steeds de volgende meldingen zoals je hieronder kan zien ten eerste zijn deze gevaarlijk en ten tweede hoe geraak ik daar van verlost
Dank bij voor baat,
Macao
Afbeelding

Elektro
Lid geworden op: 12 mei 2005, 10:34
Locatie: Vlaams Brabant

12 nov 2017, 09:22

Beste,
Ik had dat vorige week ook en het waren er 80
Zou dus ook graag weten hoe dat komt want dat is niet de eerste maal,heb die nu in quarantaine gezet.

grtjs.
Groetjes van Elektro
Desktop:windows 7 home premium 64 bit
PCU intelcore i3 3,07ghz
Ram 4GB DDR3
Outlook 2007,IE11,firefox54.0.1
windows media player.
Laptop:windows 7 home premium 64 bit IE11
Ram 4Gb DDR2
PCU intel Pentium T4300

abbs
Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
Locatie: Leidschendam
Contacteer:

12 nov 2017, 11:44

Hallo,

Waarschijnlijk gebruiken jullie Chrome.

Malwarebytes is bezig om hier een oplossing voor te vinden, om nu van je problemen af te komen hebben ze een stappen plan gemaakt.
Stappenplan: Malwarebytes.
Ik heb hem vertaald naar Nederlands: Vertaald.

Het zijn 3 stappen, lukt stap 1. niet ga dan naar Stap 2., lukt die niet helpt Stap 3. zeker. :wink:
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

12 nov 2017, 11:50

@macao en Elektro
Chrome schoonmaken als het Malwarebytes niet lukt.
Verwijder Chrome van je pc en gebruik andere browsers, zo vermijd je veel miserie.

Sony

abbs
Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
Locatie: Leidschendam
Contacteer:

12 nov 2017, 12:00

@Sony,

Dat gaat niet helpen het zit in de Synchronisatie, ga nou niet zomaar dingen zeggen.
Lees eerst door wat er aan de hand kan zijn.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)

macao
Lid geworden op: 22 jul 2009, 12:16

12 nov 2017, 13:48

Dag Abbs;
Bedankt voor alle moeite te doen maar ik heb de 3 stappen uitgevoerd zonder resultaat.
Ik heb Chrome verwijdert zoals Sony schreef en dat is wel gelukt krijg geen meldingen meer ook wil ik gebruik maken om sony te bedanken voor zijn moeite,
Ik wens jullie beiden nog een fijne zondag alhoewel zoals het buiten eruit ziet is niet zo prettig probeer er het beste van te maken,
Groetjes Macao

abbs
Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
Locatie: Leidschendam
Contacteer:

12 nov 2017, 16:12

Hallo,

Heel mooi dat het gelukt is, maar gebruik jij de functie Synchronisatie van Google Chrome?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)

macao
Lid geworden op: 22 jul 2009, 12:16

12 nov 2017, 16:26

Ik had dat volledig (De driestappen gevolgd) en wat ik zojuist heb uitgetest Abbs ik had met geek google verwijdert dus ook de restanten en ik heb google chrome er daarna terug opgezet en alles werkt perfect zonder waarschuwingen in Malwarebytes,
Groetjes Macao :D :wink:

abbs
Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
Locatie: Leidschendam
Contacteer:

12 nov 2017, 17:51

Hallo,

Mijn vraag is: maar je gebruik van de functie Synchronisatie van Google Chrome?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)

macao
Lid geworden op: 22 jul 2009, 12:16

12 nov 2017, 18:32

Ja ik gebruik die

abbs
Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
Locatie: Leidschendam
Contacteer:

12 nov 2017, 18:38

macao schreef:Ja ik gebruik die
Oke, heb je na die stappen eerst getest of de problemen over waren, voor je Chrome heb verwijderd?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)

macao
Lid geworden op: 22 jul 2009, 12:16

12 nov 2017, 19:37

Na de drie stappen heb ik malwarebytes terug laten scannen maar het heeft niet de nodige resultaten opgeleverd er waren wel vier minder meldingen ,
Groetjes Macao

abbs
Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
Locatie: Leidschendam
Contacteer:

12 nov 2017, 20:39

Hallo,

Zou je daar het logje willen plaatsen:


Start Malwarebytes klik op "Rapporten".
Klik op het recenste "Scanrapport > Rapport bekijken".
Klik op Exporteer en kies Tekstbestand (*.txt).
Afbeelding
Vul een bestandsnaam in en bewaar het op je bureaublad zodat je het makkelijk terugvindt.
Open het logbestand kopieer en plak de inhoud in je volgend bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

13 nov 2017, 10:51

macao,
Ik heb Chrome verwijdert zoals Sony schreef en dat is wel gelukt krijg geen meldingen meer
Bedankt voor het melden.

Sony

macao
Lid geworden op: 22 jul 2009, 12:16

13 nov 2017, 11:17

Dag Abbs,
Wat zin heeft het nog om een rapport op te sturen zoals ik heb gemeld is alles in orde en krijg ik geen meldingen meer van malwarebytes ,
Groetjes Macao