onderhoud cv

Vragen/antwoorden betreffende wonen en zorg.

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

05 mar 2018, 08:50

ik bestel al jaren voor dergelijke dingen bij dergelijke sites
en nog nooit teleurgesteld geweest
ook converters , stabilatoren voor tv's  , enz.
 de achteruitrij camera op mijne camper komt van daar (en die werkt al 9 jaar en wordt gebruikt als achteruitkijkspiegel , die heeft dus véél draaiuren hoor)
mijn batterybalancers komen van daar , enz.
men moet wél weten wat het allemaal inhoud en der genoeg kennis van hebben vooraleer men besteld 
trouwens hetgeen in europa verkocht wordt komt allemaal vandaar , de companies hier bestellen het daar en verkopen het dan hier aan andere prijzen
ze maken zelf hun eigen kapot door ontwerptekeningen aan de chinees te geven en te zeggen , maak der hier eens 2.000.000 stuks van
natuurlijk dat die chinees zich niet gaat houden aan : niet kopieren
hij krijgt notabene alles met de paplepel ingegoten
ik ken meerdere voorwerpen die hier en de chinees identiek zijn hoor , behalve de prijs
companies produceren niet meer in europa , maar laten produceren in ..........

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

05 mar 2018, 09:38

verhaegen schreef:ik bestel al jaren voor dergelijke dingen bij dergelijke sites
en nog nooit teleurgesteld geweest
ook converters , stabilatoren voor tv's  , enz.
 de achteruitrij camera op mijne camper komt van daar (en die werkt al 9 jaar en wordt gebruikt als achteruitkijkspiegel , die heeft dus véél draaiuren hoor)
mijn batterybalancers komen van daar , enz.
men moet wél weten wat het allemaal inhoud en der genoeg kennis van hebben vooraleer men besteld 
trouwens hetgeen in europa verkocht wordt komt allemaal vandaar , de companies hier bestellen het daar en verkopen het dan hier aan andere prijzen
ze maken zelf hun eigen kapot door ontwerptekeningen aan de chinees te geven en te zeggen , maak der hier eens 2.000.000 stuks van
natuurlijk dat die chinees zich niet gaat houden aan : niet kopieren
hij krijgt notabene alles met de paplepel ingegoten
ik ken meerdere voorwerpen die hier en de chinees identiek zijn hoor , behalve de prijs
companies produceren niet meer in europa , maar laten produceren in ..........
Eventjes terzijde: We moeten de Chinezen niet de schuld geven maar onze westerse fabrikanten die decennia geleden dachten dat ze het warm water hadden uitgevonden door hun producten in het verre oosten te laten maken .... jaja want die konden dat aan x centiem per stuk goedkoper maken dan hier in het westen . 
En die produkten hier dan verkochten (een labeltje" made in EU "erop) tegen schandalige woekerwinsten!
Met het internettijdperk hebben die Chinezen dat ook in het snuitje gekregen dat hun produkten hier met astronomische winsten werden verkocht.
Dus ga je er toch niet van verschieten dat die zelf hun eigen distributiekanalen hebben opgezet en zo hun materialen goedkoper aan de man kunnen brengen.
De westerse firma's hebben dat zelf aan hun eigen graaikultuur te danken : eigen schuld dikken bult