Kerk in Kuttekoven

hier is plaats voor alle wereldreligies

lea***
Lid geworden op: 09 nov 2017, 20:54

07 dec 2017, 19:54

:lol: :lol:
Gast

07 dec 2017, 20:08

Ik denk dat we een (heel) klein beetje aan het afwijken zijn van het oorspronkelijk thema nl.de kerk in kuttekoven.Maar ja ,wie zij het ook weer,wat niet lachend kan gezegd worden is de waarheid niet.

werewoef
Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53

07 dec 2017, 22:39

Kerk in Kuttekoven

Het strafste is dat, om de moslimgemeenschap niet tegen het hoofd te stoten ,  de Belgen schrik hebben om  het   Kinneke Jezus en de heilige Famillie  onder de schaarse kerstbomen te  plaatsen  uit angst voor eventuele vernielingen  .

Ben eens benieuwd of het bisdom Hasselt daar een staartje  aan gaat geven  en wie er eigenlijk verantwoordelijk is voor de toelating van dat gedrocht in deze kerk . Moest het nu zijn dat de Paus zich gaat moeien met de situatie dan zou ik hem de weg kunnen wijzen naar Kuttekoven via Reet en Kontich en zo voets . Neemt allemaal niet weg dat ik om deze feiten nog altijd  verschrikkelijk boos ben . :evil:

werewoef :evil:
AMEN en AUM

werewoef
Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53

07 dec 2017, 23:23

Kerk in Kuttekoven

Heb een web-site ontdekt over de lankmoedige boscop  die  de toelating gaf in Kuttekoven .


- Na Kuttekoven is Patrick Hoogmartens wereldwijd kop-van-jut – Katholiek Forum

Voor zo een figuur kan ik geen respect hebben . Heb ook foto van die would-be kunstenaar  gezien ; Ook al geen zicht .  Nu zou er commotie zijn in St-Truiden waar hij een grote spelkaart met de foto Jezus tesaam met Hitler heeft tentoongesteld . De niet-lankmoedige burgemeester heeft het laten  afplakken .

mvg-werewoef
AMEN en AUM
Gast

08 dec 2017, 09:32

Beste werewoef,blijkbaar zit heel die historie je blijkbaar hoog.En zelfs als niet gelovige kan ik je alleen maar 100% gelijkgeven.Maar neem deze would-be artiest niet al te ernstig.Eigenlijk hoort hij niet thuis in de kunstwereld,maar in de psychiatrie,al beledig ik met deze uitspraak alle ander patienten!
Met deze is voor mij de kous af.