Waarom loog De Wever bij QMusic over zijn loon?

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
dejules

24 nov 2017, 18:20

Bart De Wever, voorzitter van N-VA, was gisteren te gast bij QMusic.

In dat interview gaf de burgemeester van Antwerpen te kennen dat hij zo’n 7.000 euro netto per maand te verdient.

Maar dat bedrag blijkt niet volledig te zijn.

De Wever geniet ook nog een voorzittersloon, hetgeen buiten beschouwing werd gelaten bij QMusic.

“In totaal – publieke mandaten en voorzittersloon – kan je stellen dat het het niveau van een ministerwedde benadert”.



“Bart De wever had het in de blog op QMusic duidelijk enkel over zijn inkomsten publieke mandaten”, aldus N-VA-woordvoerder Xavier Lesenne.
Maar Bart De Wever “krijgt inderdaad ook een bezoldiging als voorzitter. In totaal – publieke mandaten en voorzittersloon – kan je stellen dat het het niveau van een ministerwedde benadert”.

Een gemiddeld nettoloon van een minister onder premier Charles Michel (MR) bedraagt rond de 10.500 euro. Dat is 3.500 euro meer dan het bedrag aangegeven door De Wever in QMusic.


https://sceptr.net/2017/11/maandinkomen ... dan-7-000/

Ik kan nooit meer op deze mens stemmen. Hij is een valse mens die graait en liegt.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

24 nov 2017, 19:09

dejules schreef: Ik kan nooit meer op deze mens stemmen. Hij is een valse mens die graait en liegt.
Nooit meer ... Je hebt dus ooit gezond verstand gehad. Elke donkere wolk heeft wel een licht randje. :lol:
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Gast

24 nov 2017, 20:11

Wil. schreef:
dejules schreef: Ik kan nooit meer op deze mens stemmen. Hij is een valse mens die graait en liegt.
Nooit meer ... Je hebt dus ooit gezond verstand gehad. Elke donkere wolk heeft wel een licht randje. :lol:
Is het een teken van zwakte zijn eigen mening te herzien als er nieuwe feiten opduiken ?

fregat
Lid geworden op: 05 jan 2011, 18:04
Locatie: Waasland

25 nov 2017, 18:22

Er word over niks zo veel gelogen dan over weddes.....dus niks nieuws ! Ik ben content met wat ik heb .... 8)
Doe wel en zie niet om !
Gast

26 nov 2017, 22:35

ik geloof dat die politiekers om ter meest liegen en ons proberen te bedriegen.Wij naderen verkiezingen en zullen waarschijnlijk nog meer belogen worden,maar loontje komt om zijn boontje!

Flashback
Lid geworden op: 08 mei 2014, 17:47
Locatie: Boemerskonte

26 nov 2017, 23:59

Ze liegen uit pure gewoonte om hun kiezers te overtuigen, en ze geloven er ten langen leste zelf in !
En het onderwerp hier sprak vroeger ook nog Latijn om zijn aanbidders in de waan te laten dat hij de ware messias was ... maar zijn apostelen zijn te slim geworden en dat Latijn zet geen zoden meer aan de dijk. Hij studeert dus niet meer op die slagzinnetjes en hoepla, samen met zijn overgewicht is hij zijn Latijn kwijt . :lol:

zotspook
Lid geworden op: 25 aug 2005, 15:14
Locatie: limburg

27 nov 2017, 14:53

Graaien is de specialiteit voor politiekers. En mensen sussen met allerhande leugens.
Ook ik wil is graag komen kennis maken met het seniorennet ik ben al zelf over de vijftig tja een oud spook he ! of wat dacht je en ik werk ook bij senioren en heb altijd veel interesse ervoor gehad

Silver Wolf
Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
Locatie: Thuis

27 nov 2017, 17:59

Money makes the world go round...

Misschien had Bart DW ook nog het kindergeld moeten vermelden... :idea:
Maar dat is waar ook, dat komt zijn echtgenote toe.

Het is makkelijk aan de kant te staan schelden,
maar één voorbeeldje zegt meer dan 100 woorden.

Stel nu, "dat alle burgers gelijk zijn voor de wet."
En de openheid omtrent geldzaken voor IEDEREEN geldt.

Gaan dan al de senioren die hier zo luid op BDW schelden,
HIER zelf hun inkomsten vermelden.... :!: :?:

sw
dejules

27 nov 2017, 18:13

Silver Wolf schreef:Money makes the world go round...

Misschien had Bart DW ook nog het kindergeld moeten vermelden... :idea:
Maar dat is waar ook, dat komt zijn echtgenote toe.

Het is makkelijk aan de kant te staan schelden,
maar één voorbeeldje zegt meer dan 100 woorden.

Stel nu, "dat alle burgers gelijk zijn voor de wet."
En de openheid omtrent geldzaken voor IEDEREEN geldt.

Gaan dan al de senioren die hier zo luid op BDW schelden,
HIER zelf hun inkomsten vermelden.... :!: :?:

sw
Feit is dat De Wever loog over zijn loon. Hij verdient 3.500 Euro PER MAAND meer dan hij voor het radiopubliek van QMusic aangaf. De logische reactie van de kiezer is dan : "Als De Wever loog over zijn loon, waarover loog/liegt hij dan nog?". Maw, de bleiter heeft in zijn eigen leugenvoeten geschoten.ps Hij had ook kunnen zwijgen ipv te liegen, toch?
Gast

27 nov 2017, 19:09

Silver Wolf schreef:Money makes the world go round...

Misschien had Bart DW ook nog het kindergeld moeten vermelden... :idea:
Maar dat is waar ook, dat komt zijn echtgenote toe.

Het is makkelijk aan de kant te staan schelden,
maar één voorbeeldje zegt meer dan 100 woorden.

Stel nu, "dat alle burgers gelijk zijn voor de wet."
En de openheid omtrent geldzaken voor IEDEREEN geldt.

Gaan dan al de senioren die hier zo luid op BDW schelden,
HIER zelf hun inkomsten vermelden.... :!: :?:

sw
Natuurlijk ! Ik krijg 1660 Euro netto/maand pensioen en betaal hiervan ca. 5000 Euro / jaar terug aan de federale en het gewest via hun belastingsbrieven. Wat is het probleem ?

Ik moet dus 5000/12 Euro/maand = ca. 420 Euro/maand kunnen sparen , zoniet moet ik aan spaargeld knabbelen - rest 1240 Euro/maand om van te leven .... Moest ik nu witte-boord ambtenaar pakjesdrager zoals Wil. geweest zijn , dan zou ik dat wel kunnen accepteren , maar ik ben wel ingenieur geweest nietwaar :lol:

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

27 nov 2017, 21:02

"Ik ben wel ingenieur geweest" :lol: op het internet, ja! Daar moet je helemaal geen regel van drie kunnen berekenen.
En af en toe ben ik zelfs chirurg op het internet :lol:
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

arrow
Lid geworden op: 03 aug 2017, 00:54

27 nov 2017, 21:28

The Spirit of Flanders schreef:
Silver Wolf schreef:Money makes the world go round...

Misschien had Bart DW ook nog het kindergeld moeten vermelden... :idea:
Maar dat is waar ook, dat komt zijn echtgenote toe.

Het is makkelijk aan de kant te staan schelden,
maar één voorbeeldje zegt meer dan 100 woorden.

Stel nu, "dat alle burgers gelijk zijn voor de wet."
En de openheid omtrent geldzaken voor IEDEREEN geldt.

Gaan dan al de senioren die hier zo luid op BDW schelden,
HIER zelf hun inkomsten vermelden.... :!: :?:

sw
Natuurlijk ! Ik krijg 1660 Euro netto/maand pensioen en betaal hiervan ca. 5000 Euro / jaar terug aan de federale en het gewest via hun belastingsbrieven. Wat is het probleem ?

Ik moet dus 5000/12 Euro/maand = ca. 420 Euro/maand kunnen sparen , zoniet moet ik aan spaargeld knabbelen - rest 1240 Euro/maand om van te leven .... Moest ik nu witte-boord ambtenaar pakjesdrager zoals Wil. geweest zijn , dan zou ik dat wel kunnen accepteren , maar ik ben wel ingenieur geweest nietwaar :lol:
Wisten ze dat op je werk ook ?
dejules

27 nov 2017, 22:07

https://twitter.com/de_kuysscher/status ... 1303823362

De Wever is het grootste uitschot van België : liegen en bedriegen.
Dit bericht is al meer dan 280.000 keer gedeeld. Gelieve dat verder te delen. Die man is een valse profeet en moet opzouten!
Gast

27 nov 2017, 23:22

Er zijn er hier precies een paar een beetje jaloers. Weet je wat , ik mag mezelf zelfs emeritus "Master Of Science" noemen , specialiteit electronica. :lol:

Een ingenieur kan er prat op gaan dat hij nu en dan eens een prestatie levert , iets verwezelijkt , iets wat van je van een ambtenaar of politieker per definitie nooit kan verwachten.

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

28 nov 2017, 09:58

Ik heb nog nooit 1€ extra belasting moeten betalen op mijn netto van 1700€ pensioen.
Dus u verteld LUL.
Ik betaal enkel op mijn bijverdienste.