Waarom loog De Wever bij QMusic over zijn loon?

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

06 mar 2018, 16:35

""Want bij de vorige gemeenteraadsverkiezingen in Antwerpen hadden het VB en de NVA reeds een meerderheid samen, ook al
was het maar met één zetel op overschot !
"

?? Sinds wanneer maakt het Vlaams Belang deel uit van het Antwerps college?
Met het oog op de komende verkiezingen is er een toenadering tussen NVA en VB - alhoewel ene De Wever herhaaldelijk en uitdrukkelijk stelde nooit in een coalitie met het Vlaams Belang te gaan. Als NVA alleen naar de verkiezingen moet stappen zijn ze hun meerderheid en de burgemeesterszetel zo goed als zeker kwijt aan Groen/Spa en CD & V. Vlaams Belang zou dus wel eens scherprechter kunnen spelen ter rechterzijde - de PVDA kan dat allicht ook ter linkerzijde zijn.
Gast

06 mar 2018, 17:03

Het gaat zo komen zoals ik reeds in oktober 2017 dacht en schreef. Voor de gemeenteraadsverkiezingen in Antwerpen liggen de sleutels bij het VB en niet bij CD&V. 

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

06 mar 2018, 19:28

frits1955 schreef:""Want bij de vorige gemeenteraadsverkiezingen in Antwerpen hadden het VB en de NVA reeds een meerderheid samen, ook al
was het maar met één zetel op overschot !
"

?? Sinds wanneer maakt het Vlaams Belang deel uit van het Antwerps college?
Met het oog op de komende verkiezingen is er een toenadering tussen NVA en VB - alhoewel ene De Wever herhaaldelijk en uitdrukkelijk stelde nooit in een coalitie met het Vlaams Belang te gaan. Als NVA alleen naar de verkiezingen moet stappen zijn ze hun meerderheid en de burgemeesterszetel zo goed als zeker kwijt aan Groen/Spa en CD & V. Vlaams Belang zou dus wel eens scherprechter kunnen spelen ter rechterzijde - de PVDA kan dat allicht ook ter linkerzijde zijn.
Heb ik dat dan geschreven frits ?
Ik schreef dat bij de vorige gemeenteraadsverkiezingen de NVA en het VB reeds een meerderheid hadden met één zetel op overschot. Als jij leest dat het VB in de college zat is niet mijn schuld  :lol:
De Wever weigerde toen de uitgestoken hand van het VB, en koos voor de overlopers van de stadslijst de CD&V en de open VLD.
Vraag blijft dus of de Antwerpenaren die voorvallen zijn vergeten !
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen
dejules

07 mar 2018, 15:40

ELKE burgemeester die in Antwerpen een nieuw voetbalstadion beloofde ... werd niet herkozen.