Kerst en geschenkjes

Vragen/antwoorden betreffende overige vragen, die niet passen in bovenstaande forums.
MaLoReg

01 dec 2017, 08:40

Dit jaar moeten we Kerstmis vieren tss 12 en 18 dec-héél vervelend maar niks aan te doen.
Zoon vliegt lange lay overs na 19/12 en kan dus niet ff overkomen naar Antwerpen.
Nu blijft altijd dezelfde vraag (vermits ik toch wel wat pakjes wil onder de boom) wat te kopen
voor iemand die alles heeft-in hotel woont en eigenlijk meer in uniform rondloopt dan wat anders.
Heb totaal geen idee maar wil pakjes omdat hij op dat punt geen 47 is maar als een klein kind
vol verwachting.(boeken zijn een no go).
Heeft er iemand énig idee aub? 

sanne
Lid geworden op: 19 jan 2005, 23:04
Locatie: vlaanderen

01 dec 2017, 08:48

Waarom koop je hem geen schilderij, of een antiek stuk dat je weet dat hij graag ziet.  Hij zal zich toch eens settelen en dan heeft hij een mooi stuk en een mooie herinnering aan zijn moeder en het heeft een waarde die alleen maar kan stijgen.
Hij heeft dan ook iets moois dat van hem is en dat hij voorlopig in een kluis kan steken , tot wanneer hij thuis zal blijven.
Een voorstel  :D


:D
een wijs mens is hij die weet dat hij niets weet.
MaLoReg

01 dec 2017, 08:57

Ach Sanne het hoeft niet echt iets van 'waarde' te zijn, eerder verschillende kleine pakjes maar dat is ook
weer zot natuurlijk want hij kan alles taxe free hebben. Zit dus echt met een probleem: véél kleine pakjes
met...............???

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

01 dec 2017, 09:07

MaLoReg schreef:.(boeken zijn een no go).
Heeft er iemand énig idee aub? 
Dan waren daar zeker een paar boeken bij .... om de tijd tijdens /tussen de vluchten wat nuttig te kunnen doormaken bv?
MaLoReg

01 dec 2017, 09:24

Paul tijdens/tussen de vluchten is hij als captain heel geconcentreerd bezig-zeker geen tijd om te lezen.
Dan aangekomen in hotel is het ontspannen: zwemmen/lekker eten/uitslapen/stad ingaan..........
't Is ook helemaal geen lezer en vermits die jongen alles heeft maar wel heel graag kleine 'pakjes' wilt
zit ik met een probleem (een ieder jaar terugkerend probleem).
Het voelt ook onecht aan om hier Kerst te vieren 18/12-vorige jaren vloog ik naar hem toe maar zijn roster
is nu heel druk zodat hij er zelf niet is Kerst of Nieuwjaar.
Hij is als een kind blij met kleine dingen-veel pakjes-maar dat is nu net 't probleem. Wat?
Het gaat dus helemaal niet over dure waardevolle spullen. Voeg hem een lijstje te maken en wat hij
opschreef was: "JOU" en "SNEEUW" maar ja, mij heeft hij en sneeuw kan ik niet toveren.

MyriamC
Lid geworden op: 07 jan 2006, 18:13
Locatie: Noorderkempen

01 dec 2017, 10:13

Ik ken uw zoon niet, maar wat heel erg in is tegenwoordig voor moderne mannen (jong en oud): armbandjes. Gemini heeft er mooie, en er zijn ook mooie lederen van Fossil (en tientallen andere merken).
  
MaLoReg

01 dec 2017, 11:41

Dat is in ieder geval toch al een leuk idee Myriam-zijn die te vinden in een lederhandel? Of?
(Zou dus zo'n 5 à 6 tal kleinere pakjes willen en dit is alzeker 1) 

MyriamC
Lid geworden op: 07 jan 2006, 18:13
Locatie: Noorderkempen

01 dec 2017, 11:59

MaLoReg schreef:Dat is in ieder geval toch al een leuk idee Myriam-zijn die te vinden in een lederhandel? Of?
(Zou dus zo'n 5 à 6 tal kleinere pakjes willen en dit is alzeker 1) 
Bij de juwelier. Of bij winkels à la Twice is Nice. In Wijnegem Shopping Center is er keuze in overvloed.

Een flesje after shave, een deostick? Kan hij natuurlijk op alle luchthavens kopen, maar krijgen is toch plezanter.
Een mooie sjaal?
Ik zeg maar wat hé ...

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

01 dec 2017, 12:11

MaLoReg schreef:Dat is in ieder geval toch al een leuk idee Myriam-zijn die te vinden in een lederhandel? Of?
(Zou dus zo'n 5 à 6 tal kleinere pakjes willen en dit is al zeker 1) 
Op de Meir (je zit er vlak bij) is er sinds kort een winkel van Fossil (het eerste gedeelde te beginnen vanaf de Jezusstraat). Heb die overlaatst opgemerkt omdat ik gek ben van dat merk. Ik heb daar een horloge van en ben daar nog altijd even zot van als op de eerste dag (het heeft bijna 15 jaar geduurd om nog een horloge te dragen en Fossil heeft bereikt dat ik hem nu draag én al bijna anderhalf jaar).
MaLoReg

01 dec 2017, 12:16

Naar die Fossil winkel kan ik al gaan kijken.
Wat voorstel aftershave betreft ligt iets moeilijker omdat dit toch (de geur) een persoonlijke voorkeur heeft
(en moet er ook rekening mee houden dat niet alles in handbagage mag bij terugvlucht naar Qatar)

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

01 dec 2017, 16:44

sanne schreef:Hij heeft dan ook iets moois dat van hem is en dat hij voorlopig in een kluis kan steken , tot wanneer hij thuis zal blijven.
Een voorstel  :
Een AK47 in losse onderdelen?

fonzarelli
Lid geworden op: 23 mar 2007, 11:30
Locatie: Lier

01 dec 2017, 17:16

Maloreg, ik lees in uw openingspost dat hij "alles" al heeft, geef hem dan een paar pakjes "niets", dat heeft hij misschien nog niet. :idea:

 AV,

Fonzarelli.
MaLoReg

01 dec 2017, 17:21

'Lucht' inpakken is moeilijk-hebt ge het al geprobeerd?
Enfin, jullie hebben samen met mij nagedacht waarvoor mijn dank.
Topic mag gesloten worden aub.

MyriamC
Lid geworden op: 07 jan 2006, 18:13
Locatie: Noorderkempen

01 dec 2017, 17:26

MaLoReg schreef: (en moet er ook rekening mee houden dat niet alles in handbagage mag bij terugvlucht naar Qatar)
Kleine verpakkingen toiletartikelen wel hé.

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

01 dec 2017, 23:02

Wel, ik heb pakjes lucht MaLo Reg: die zaten in de grote doos van de geschenkjes die ik online kocht voor de kleinkinderen. Zo van die opgeblazen plastic zakjes om de inhoud van de grote doos een beetje te calleren kwestie dat niet alles dooreen lag...
Hij vraagt sneeuw: zo een schudbolleke waarin het sneeuwt als je er mee beweegt is dat geen gedacht?