In de Vier Seizoenen Winter Reeks 9

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

19 jan 2018, 18:08

Afbeelding

Goedenavond Seizoentjes, 

Muddy Maddy, dat is heeeel goed nieuws. Fijn zo. 

Kom jullie al een fijne avond wensen en voor veeeeel later een zachte slaapwel. 

Wingerd, geniet van jullie etentje wat de reden ervan dan ook mag zijn. Beter een grappige reden dan een minder leuke.

Oma-C, vond het ook koud vandaag. Maar het was tenminste droog.  

Manlief is nog niet thuis, maar zal straks wel een telefoontje krijgen dat hij op weg is naar huis. Want we zouden vanavond nog de wekelijkse boodschappen gaan doen. Veel minder druk dan op zaterdag. 
Ik heb alles van mijn lijstje kunnen afvinken, ben weer een tevreden mens 

Liefs en een dikke knuffel voor wie er eentje wil. 

anjelierken
Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

19 jan 2018, 21:08

Hallookes iedereen,

MM: fantastisch te lezen dat je vader thuis is.Ben zo blij voor jou.

HVT: over opruimen gesproken.Wij hebben boven 1 grote rommelkamer die vol staat.Had ook al gedacht om eens grote kuis te houden.Maar eigenlijk als ik daar goed over nadenk . . . mag er niks weg 8O.Wat staat daar allemaal:de reiskoffers ( voor als we op reis gaan),de 2de hands boeken van manlief ongeveer 500 stuks(mag zeker niet weg), 3 dozen speelgoed( voor ukkepuk en toekomstig zusje), mijn bloemschikmateriaal ( voor de les bloemschikken), een hometrainer( voor manlief als het slecht weer is), de kerstboom en versieringen( elk jaar opnieuw nodig), stoelen( als er veel bezoek komt), parasol(voor in de zomer),enz.

Gisteren eindelijk de dokter te pakken gekregen.Eigenlijk alleen maar goed nieuws. Lichamelijk in orde, en geestelijk aanvaardbaar voor haar leeftijd.Ze kunnen geen antwoord geven waarom ze zo weinig eet en drinkt.
Volgens mij voelt ze het minder, daar kon de dokter geen antwoord op geven.Volgende week mag ze naar huis.

Dames, tot morgen.

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

20 jan 2018, 08:04

Goede morgen seizoentjes,

ventje had vergeten zijn wekker af te zetten, maar ik was toch wakker.
Gisteren moest ventje op zending en ik mocht mee omdat we later naar stad gingen om een paar pantoffels voor mij en nog wat andere dingen. dan zijn we naar brugge gereden, hamburgers gaan halen en dan vader gaan oppikken. die was blij dat hij naar huis mocht. maar hij was weer enorm zenuwachtig. ze geven hem nu xanax. ze gaan een nieuwe therapie gebruiken waar mee ze hopen de tumor te doen verkleinen. enfin dat was toch wat moeder me kon uitleggen. in stad is er veel veranderd. dus ik heb pantoffels die aansluiten aan de voet om de kans op struikelen te verminderen. verder ben ik naar een kaaswinkel geweest want het is lang geleden dat ik nog tallegio heb gegeten. dan naar casa om theelichtjes die 8 uur brandden. in rituals een fles geurolie voor de stokjes bij de winkel waar julia roberts haar panty's haalt drie grijze gekocht en hopelijk hangt de panty niet halverwege mijn benen. maar ze zullen wel weten wat ze doen zeker?, in boekenvoordeel 3 boeken en ventje 4 dvd's bij yves rocher om een fles oogontsminker geweest en man, daar geraak je moeilijk binnen, best dat ik ventje meehad. maar ja dat is facetarthrose. en we zijn weer een klantenkaart rijker :?. dan iets gaan drinken in intermezzo en ja toen ging mijn gsm. we hebben dan onze tocht naar brugge aangevat, hamburgers uit de quick gaan halen, thuis opgegeten en dan om vader die op zijn bed klaarzat. dan moest moeder om medicijnen en zijn wij boodschappen gaan doen: een bos bloemen meegenomen voor moeder want ik had nog niets voor haar verjaardag. gelukkig zijn ze goedgekeurd. om 4 uur zijn we naar huis vertrokken want we moesten nog naar de dranken centrale. ze beginnen ons daar goed te kennen. ventje wilde eens een bak pale ale. vroeger toen ik hem leerde kennen dronk hij dat regelmatig. dan hier thuis weer weinig parking. ventje hielp buurvrouw zodat ze ook op het laatste open plekje kon parkeren. ze zei dat ze het ook beu was dat ze hier uit andere straten komen parkeren en pas de maandag weg zijn. ventje zei dat ik in onderhandelingen zat met de burgemeester en dat ik als een pitbull ben eens ik mijn tanden in iets zet. ik los niet.
ha neen. op dat vlak gelijk ik op mijn moeder. die was niet mee om vader te gaan halen ze was naar een waargebeurde film op vitaya aan het kijken. toen vader vroeg waar moeder was zei ik die heeft een geval van waargebeurtitis. in de schoenwinkel de dame doen lachen toen ik mijn bankkaart gebruikte. ik zei ha, er staat nog geld op: beter dat dan kaart geweigerd u hebt al genoeg schoenen.
gelukkig gebeurde dat niet in boekenvoordeel: u hebt al genoeg boeken.( in ventjes geval: u hebt al genoeg dvd's)
er was weinig kateten voor ons meneertje: we gaan nog eens van de week moeten terug gaan.
A. komt woensdag en wil de keukenkasten nog eens afwassen. strijk heeft ze niet. vandaag waterkerssoep met een broodmaaltijd en zondag ierse steak met pepersaus en frietjes.
Gimly is net binnen van een toertje koer en is nu aan het eten. hij loopt weer rond met zijn kartonnen teljoor. we doen dat omdat hij nogal een vuile eter is. Vinny kon dat ook zo goed en dan was het nog met 3 oude borden die ik dan moest schrobben omdat het eten aangekoekt was. maar het bord was altijd proper toen onze tunajunkie zijn blikje tonijn kreeg. nu moet Gimly geen tonijn meer hebben. ook geen zalm. zo, ik ga eens dat watermeloentje proberen te snijden en als dat niet lukt, wacht ik wel op ventje als die opstaat.
Fijne zaterdag allen, groetjes en een knuffel.
Cats Rule!

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

20 jan 2018, 09:54

Afbeelding

Goede morgen iedereen,

Dag M-M fijn je weer te lezen :)een drukke dag gehad in Brugge.
hopelijk is het nu lang rustig voor je vader... :roll:

anjelierken goed nieuws van de dokter... en moeder weinig eten
als je niet veel meer doet heb je ook niet veel (of geen)honger :)
drinken is wel belangrijk... :? Hopelijk gaat het verder goed...

clive hopelijk nog boodschappen kunnen doen,
vrijdags zijn de winkels lang open en ben je rap rond hé  :lol:
Dank voor de samenvatting

wingerd, geniet van het etentje....

allen een fijn weekend :)
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

20 jan 2018, 10:21

Afbeelding

Goedemorgen Seizoentjes, 

Anjelier,  fijn te lezen dat het met jouw moeder goed gaat, enkel dat eten en drinken nog. 

Muddy Maddy, jullie hebben dan wel een hele drukke dag achter de rug. Maar jouw vader is terug thuis en dat is het belangrijkste. Wat panty' s kopen betreft heb ik wat de maat betreft voor mij een goede truc, ik koop ze 1 maatje groter dan mijn gewone kledingsmaat. Dus voor mij is dat een M. Wan een small past me ook wel in de lende, maar ze zijn steeds te kort en niets zo vervelend als een steeds afzakkende panty. Dat heb ik dus , sinds ik een M koop, niet meer aan de hand. Het hangt ook misschien wel af van merk tot merk, dat weet ik niet. Hoop alleszins ze jou de juiste maat hebben mee gegeven. Maak er vandaag dan maar een rustige dag van. 

Ben wat later vandaag, maar heb al een hele strijk achter de rug. Die leg ik morgen pas weg, want strijken maakt de was wat klam en als je hem een dagje laat staan, is die kurkdroog en klaar om in de dressing te leggen. 
Al een tijdje niets meer gehoord van  MJ, hoop dat daar alles goed gaat en dat het gewoon gebrek aan tijd is. 
Niels heb ik na de strijk pas zijn ontbijt gegeven. Hij is toch heel rustig als ik strijk , komt dan vlak naast me liggen en valt dan slaap. 

Manlief is nog steeds aan het slapen, het zal hem goed doen want hij heeft zelf ook een heel drukke en stressvolle week achter de rug. Kan wel nog niet stofzuigen nu.

Zo, ik ga plaats maken voor Oma-C. Ben even buiten geweest in de tuin en het is droog maar koud. Maar tegen koude kun je je kleden. 

Ik wens de zieken beterschap en doe jullie allemaal de groetjes. Maak er een fijne dag van. Liefs en een dikke knuffel.

wingerd
Lid geworden op: 05 mei 2010, 23:13

20 jan 2018, 12:27

Hallo dames,

zeker weer een binnenhuisdagje !
Het etentje gisteren was geslaagd, heel lekker eten en ook gezellig. Ik ging jullie nog vertellen voor welke gelegenheid. Wel, dat is een ex-collega van manlief, die enkele keren bij ons in Fr op bezoek is geweest. Toen wij nogal onverhoeds weer naar hier kwamen, waren we elkaar uit het oog verloren. Enkele maanden geleden stond hij plots hier voor de deur (had via-via ons adres gevonden) met het nieuws dat zijn huis hier in Limburg te koop stond en dat hij iets in Frankrijk zocht, omdat hij op pensioen ging. Dat was verrassend nieuws en toen zijn we samen gaan eten.
Daarop weer even stilte en toen kregen wij een nieuwjaarskaart met zijn nieuwe adres in Fr waar hij in maart naar vertrekt. Dus daar zijn we gisteren nog eens voor gaan eten...alle redenen zijn goed hé. :lol:
Voor de rest heb ik niet veel te vertellen.
Dames, geniet van het mooie weer (95 % vochtigheid zie ik).

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

20 jan 2018, 15:33

Goed nieuws voor MM
Dat is fijn.

Hier vorderen de zolderwerkzaamheden niet echt.
Alle dagen één doos, anders ben ik te moe om nog iets anders te doen.
Bon, wat heb ik dan vandaag gedaan: al vier wassen, een linnendroger, was opgeplooid, orde geschapen in de keet, die terug overhoop staat. Het wasrekje staat binnen en dat vind ik ggrrr...
Alles naar boven dragen om daar te drogen is ook geen oplossing. Kwestie van met een volle wasmand niet van de trappen te vallen. We gaan het nu ook niet zoeken. Met die luchtvochtigheid van Wingerd 95% is het ook geen optie om in de garage te drogen.

Nog een grote curverbox van kant A op zolder en dan is dat toch weer gedaan. In tegenstelling tot de laatste keer heb ik nu elke doos opengedaan en alles eruit gehaald en proper gemaakt wat er terug in moest. Je houdt het niet voor mogelijk maar de lapjes stof zaten per kleur gesorteerd in de plastiek zakken....Er zaten zelf nog uitgeknipte poppenkleertjes op de patronen gespeld. Hoelang zou dat geleden zijn???? Heel lang, ons dochter is onlangs 44 geworden... Of het moest zijn dat ik voor de kleindochter, inmiddels 17, nog aan het werk wou gaan... 
Nu staat de garage vol rommel tot ze weer eens zin hebben om tot hier te komen en hun gerief te komen halen.Uiterste datum:eind februari en dan is het weg, naar het oud papier en het containerpark.
Het word alle jaren groter corvée om de zolder proper te maken en de gezinshulp die ik nu heb zie ik dat nog niet doen....En het moet onderhouden. Nog een keer de familie muis op bezoek, liever niet...

Laat ons zeggen dat het er het weer voor is voor die werkzaamheden. Tussen de bedrijven door hoest ik me de longen uit het lijf, maar de hoestsiroop gisteren is me niet bekomen. Wat zat daar in? Heb de hele dag gedraaid en hoofdpijn gehad. Het is begonnen na de inname van de hoestsiroop. Die trouwens voor geen meter hielp.

Zo, ik ga mij rekening nog wat plunderen en de gezinshulp betalen.

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

20 jan 2018, 18:29

Afbeelding

Goede avond iedereen, zo vergeet ik niemand :)

Helena, grote opruiming... er komt wat bij kijken... :roll:mijn kinderen hebben
na de verhuis alles wat ik in de garage had laten zetten opgeruimd....
deels naar de kringloop en deels naar het stort, en zo was alles ineens weg...
zij ruimden kordaat op wat ik zeker nog even zou hebben bewaard :oops:
ik was er niet bij dus konden ze hun gang gaan :lol:, en ik heb nog niks gemist.
De lege dozen zijn met het oud papier meegegaan
en nu staat alleen mij cabrio nog in de garage... ik kan erin rondrijden :lol:
mooi die gedane zaken...en ik had al veel niet meer meegenomen naar hier :roll:

wingerd elke bijeenkomst is leuk op die manier,
je kan er van genieten en 't is altijd voor herhaling vatbaar :lol:

Ik wens iedereen die ziek is veel sterkte en wie gezond is... houden zo!
Een fijne avond verder en een goede nacht straks :wink: tot morgen
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

anjelierken
Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

20 jan 2018, 19:02

Hallookes iedereen,

Perentaart gebakken deze namiddag , als ze afgekoeld is nog bestrijken met Griekse yoghurt en stukjes peer.Zal waarschijnlijk een "kloeke" taart zijn, want ze woog zwaar toen ze gebakken was.Dan zullen we maar kleine stukjes nemen :D.

Vader had gisteren zijn buurman over de vloer gekregen, en die had zelf gebakken pannenkoeken mee.Was wel een verrassing, vader kan vandaag nog eens pannenkoeken eten.
Eigenlijk hebben mijn ouders wel fijne buren.Verschillende vragen regelmatig hoe het is of springen eens binnen.Mijn ouders zijn de oudste inwoners van de straat.Toen ik kind was, waren wij het jongste gezin.

Spaanse woef heeft van zoonlief een reuzebot gekregen.Zo groot, in de vorm van een wandelstok.Van mij mag hij er elke dag een half uurtje op knagen, niet langer.Want hij eet het ook op, kwestie van niet teveel te eten.We moeten een beetje aan zijn "lijn" denken, hé :D :D.

Dames, tot morgen.

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

21 jan 2018, 08:32

Afbeelding

Goedemorgen Seizoentjes,

Ben ik de eerste ? 

Wingerd, fijn dat het etentje zo geslaagd was. En  het was een fijne reden. Gaan jullie zeker nog een doen. 

HVT, nog steeds bezig met de opruim, een mens spaart wat bij elkaar in zijn leven. Toch maar oppassen met die hoestfles, misschien zit er een bestanddeel in waarop je slecht reageert. 

Oma-C, de kinderen zijn dan wel heel verstandig geweest toen jij verhuisde. En het is zoals je zegt, je mist die dingen niet. Ik heb het altijd moeilijk met kleren weg te doen. Vind dat soms zonde. Maar als ik 2 jaar iets niet heb aangedaan zou ik het weg moeten doen. Maar daar scheelt dan niets aan, is niet te groot, is niet te klein, is nog mooi enz. en dan heb ik daar wel moeite mee het weg te doen. 

Anjelier, hmm , perentaart, ik kom bij jou wonen, denk ik. Toch fijn dat jouw ouders zulke goede buren hebben, is ook een beetje een geruststelling voor jou en jou zus. En Spaanse woef heeft een eetbaar reuzenbot gekregen. Niels krijgt dat niet want hij zou ervan blijven eten en hij is meer dan zwaar genoeg. Maar honden vinden het echt wel een lekkernij. 

Gisteren nog aan een spotprijs nog 2 kleedjes gekocht om hier thuis rond te lopen, het zijn er heel comfortabele. Eentje moet ik wel nog wat korter laten maken tot net boven de knie. Het waren de laatste maatjes die ze hangen hadden. Manlief zei dat ik ze alle 2 moest nemen voor die prijs. En dan nog 2 nieuwe pyjama's gekocht, heb er 2 die echt versleten zijn, die kan ik dan wel zonder schroom wegdoen. Maar nu houd ik op met kopen, zou niet weten wat ik nu nog nodig heb Dus het was een vruchtbare dag gisteren.

Zo, ik ga plaats ruimen voor Muddy Maddy en Oma-C. 
Ik wens jullie allemaal een rustige zondag. Als je nu buiten moet, wees dan voorzichtig, want het schijnt dat het glad is buiten zeggen ze op de radio. Beterschap aan de zieken. Liefs en een warme knuffel voor jullie allemaal.

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

21 jan 2018, 09:20

Goede morgen seizoentjes,

ik heb wat langer geslapen, zalig zo wakker worden als het al licht is. ventje ligt nog te ronken.
Gimly wenste geen eten en is in zijn zetel gaan zitten. hij is zich aan het wassen. niet uitgebreid zoals ons Mies altijd deed. neen, het hoogstnodige. ik kan hem moeilijk in bad doen want ik heb er geen. trouwens hij is bang van water. Vinny niet. die sprong in de lavabo en dan moest je hem "dopen" zijn kop nat en zijn staart. hij moest ook altijd mee naar de wc en ging dan kijken wat er "gepleegd" was. dat was een echt zot beest.
ventje denkt dat Gimly wormen heeft want hij "rijdt" op de vloer zonder op zijn bak geweest te zijn. morgen naar de apotheek om ontworrmingsmiddel. als het pillen zijn hebben we pech want we hebben hem nog nooit pillen moeten geven.
ventje moet vandaag nog naar de beenhouwer. die heeft zo'n lekker gehakt dat de halve kilo die ventje gisteren mee had op is. ik heb er ook van gesnoept, ik eet anders nooit rauw gehakt.
vandaag dus ierse steak met pepersaus en frietjes en dan kan ik woensdag de dampkap doen met soda en warm water als A. zich over de kasten buigt. die zoekt zelf haar werk. ze heeft gezegd dat ventje een startknop heeft maar dat je die eerst moet vinden.
het is weer een grijze donkere dag. ik heb theelichtjes mee van 8 uur dus die ga ik dan aansteken samen met de vinnykaars die voor iedereen dient die een kaarsje nodig heeft. dan zeg ik de namen.
ha, de gelovigen worden opgeroepen. Gimly is aan het spelen met een kurk.
ik moet nog op zoek naar een jeansbroek waarvan ventje beweert dat hij op het droogrek hangt. nietes.( welles)
Fijne zondag allen, groetjes en een knuffel. ( de kaars brandt)
Cats Rule!

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

21 jan 2018, 10:12

Afbeelding

Goed morgen iedereen, 't is een "slow motion day"maar op zondag mag dat denk ik.. :roll:
eerst hier iedereen groeten en dan naar de regenkamer...
alles bijwerken en de plooien gladstrijken... de gewone strijk is al gedaan, opgeruimd staat netjes...

clive, kleedjes gevonden 2 voor eentje dat kan je niet laten liggen of hangen... :)
't is altijd "ne propere aanschiet" zeg ik dan... geniet ervan...
en een zoompje naaien is niet echt een groot werk hé :lol:

M-M, ja plezant wakker worden als het licht is en hier scheen de zon al...
maar ik ben nog niet buiten geweest... er was gewaarschuwd voor gladheid... :roll:
en als ik niet buiten moet zo vroeg...
Een fijne dag verder... :)

anjelier lekker gebakken alweer.... laat het smaken...
bij mijn vorige woning was dat ook zo... de buren zorgden voor elkaar
en kwamen geregeld horen of alles goed was.. :)
Nu blijven er maar een paar meer van over en die zijn ook net als ik verhuisd...

Alle seizoentjes... een aangename dag vandaag wat je ook doet... geniet ervan :lol:
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

anjelierken
Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

21 jan 2018, 17:29

Hallookes iedereen,

Ja, het was glad deze ochtend.Ik kan het weten, want ik was van "dienst".Maar overal was er gestrooid.Ik heb ook een smalle strooiwagen gezien,  die reed enkel op de fietspaden.Had dat nog nooit gezien.

Clive: spaanse woef krijgt het reuzebot maar een half uurtje per dag.Om de reden dat hij ook alles zou opeten, met alle gevolgen van dien.En zo heeft hij er langer geniet van :D.
Zus had vroeger ook een hond, die kreeg op zeker ogenblik ook zo'n reuzebot waar hij dolblij mee was.Op 1 dag was dat verorberd ... maar de volgende dag 8O 8O 8O.Hij heeft nooit meer zo'n bot gekregen.

MM: ontworming voor katten kun je ook hebben in pipetjes, die je tussen de schouderbladen moet doen.
1 pipetje is voldoende.Ik neem voor mijn buitenkat profender.Is wel duurder, maar ook veel efficiënter.Hij is nogal een jager, en wie weet wat eet hij allemaal.De gewone ontworming hielp bij hem niet, en op aanraden van dierenarts gebruik ik dit, met goeie resultaten.

Mijn perentaart is al op.Had de taart meegenomen naar huis.Deze middag kwam manlief en dochter ook thuis eten, en in de namiddag bij de koffie heeft iedereen een stuk gegeten,  ik heb nog een stuk overgehouden voor morgen voor vader , en de rest heeft dochter meegenomen.Ja, een taart bij ons "leeft " niet lang :D.
Maar de volgende keer ga ik ze toch anders maken, nu heb ik blindelings het recept gevolgd.

Dames, tot morgen allemaal.

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

21 jan 2018, 17:33

AfbeeldingEen fijne avond, de zon is na de middag al weggekropen 
maar ik heb pas om 17 uur licht moeten maken, je merkt het al
dat het stilaan langer licht is... en het is droog gebleven vandaag
en dat is ook goed...Afbeelding

Voor allen een gezellige avond, ik heb cross gekeken en nu verder zien 
op BBC naar het Snooker 't is de finale... :wink:

Beterschap aan al wie ziek is of zich niet lekker voelt...
Neem de tijd... het is niet op één week gedaan...rustigaan komt het wel weer goed...

Een goede nacht later en een rustige nacht...Afbeelding tot morgen...
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

21 jan 2018, 19:31

Anjelier die taartenhistorie lijkt op de taarten en biscuits die ons moeder bakte.
Al wat niet op was de zondagmiddag ging met de ene of de andere mee naar huis.
Met de soep was het hetzelfde.
Wat mis ik die zondag namiddagen en avonden bij haar.
Ik ben blij dat we dat zijn blijven doen, ook al kostte ons dat soms veel tijd en energie op het laatste.
Ach ja, soms waren we  het laatste jaar maar alleen met ons tweetjes bij haar.
Maar ze heeft nooit een zondag alleen moeten doorbrengen.
Ik dacht altijd maar, we zullen maar gaan, want wie weet hoelang kunnen we nog gaan.
Al hadden we af en toe veel liever op ons gemakske met ons tweetjes gewoon thuis willen blijven.

Het was wel frisjes buiten.
De laatste curverbox is niet gedaan, ik ben niet in mijn teljoor, gelijk ze dat hier zeggen.
Het zal wel weer overgaan zeker. Niets blijft duren.
Ik weet niet of ik koorts heb, want ik heb geen thermometer meer.
Zal me eens een nieuwe aanschaffen.

Morgen al om half elf bij de kine, dat gaat weer een stramme bedoening worden.
Dat was het vrijdag ook, toen moest ik er al om halftien zijn.

Het is hier alleszins opgeruimd en gestofzuigd geraakt en alle was is droog en ligt op strijk te wachten.
Wat normaal vandaag ok op het programma stond. Morgen komt ook nog voorbij en behalve date normaal gezien dinsdag mijn tuin komen doen staat er niets geprogrammeerd deze week voor vrijdag.

Aan iedereen een rustige avond en slaapwel voor later.