In de Vier Seizoenen Winter Reeks 9

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

19 feb 2018, 17:44

Afbeelding

Goede avond en weer vroeg donker...  :?
een dun zonnetje was er tot de middag en nadien enkele regendruppels
niet de moeite waard... maar wel een koude wind... :roll:

M-J, grote werken bij jullie,.... ja een mens moet een en ander aanpassen
in zo'n geval als dat van jullie... ik hoop dat je man niet teveel last had
bij de tandarts en dat het spoedig beter en genezen is...sterkte..
Een afgebroken tand is niet leuk om eruit te halen...beterschap gewenst.. :)

wingerd ook grote werken.. ja 't is zowat de tijd... voorjaar het zal daar ook mooi worden..

Ik wens iedereen een gezellige avond en straks een goede nacht... :wink:
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

19 feb 2018, 18:39

Afbeelding
Goedenavond Seizoentjes, 

MJ en Wingerd, grote werken voor de boeg. Eens het stof weg zal het eens zo mooi en/ of eens zo gemakkelijk zijn. Wens jullie beiden succes dat alles mag verlopen zoals gepland. 

Oma-C , heb net Niels in de tuin gelaten en merkte nu pas op dat het aan het regenen was. Hoop dat we deze week nog een zonnetje krijgen, we waren het al gewoon hé ?  :).

Vandaag alles op mijn gemak gedaan wat op de planning stond. Elke dag een beetje, dan breekt het lijntje niet. Ook naar de apotheek geweest voor een  deel van mijn medicatie en vooral die van Niels. Want die had net deze ochtend zijn laatste pilletje moeten innemen. Dacht dat er nog een strip in zijn doosje zat, maar het doosje was leeg toen ik in zijn box keek  :oops:. Is thans niet van mijn gewoonte, lege doosjes terugleggen. Maar de apotheek is hier op stapafstand, dus dat vormt geen enkel probleem, ook niet als ze het niet in voorraad hebben, dan bestellen ze het en kan ik  het '  s avonds vlug gaan halen. 
Gisteren in de dierenspeciaalzaak een pup gezien, het begon te kriebelen, maar we gaan dat Niels niet meer aandoen, zo'n jong geweld in huis. En heb al genoeg zorgen met hem alleen. Hij wordt er ook niet jonger op natuurlijk. Helaas . Maar hij doet het nog goed voor zijn leeftijd, zegt de dierenarts ook altijd als we bij hem moeten zijn. Hij wordt dan ook, net zoals alle viervoeters hier, goed verzorgd. Je krijgt het dan ook dubbel en dik met heel veel liefde terug van hem. 

Zo, hoop dat niemand van ons  of familie geveld is door de griep,  want hoorde op de radio dat deze het hoogtepunt heeft bereikt en dat de ziekenhuizen overvol liggen.

Ik ga niet alle namen noemen, maar wens jullie allemaal nog een gezellige avond en voor veeeeel later vandaag een zachte slaapwel. Liefs en een dikke knuffel voor wie er eentje wil. 

anjelierken
Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

19 feb 2018, 22:04

Hallookes iedereen,

Gisteren was het prachtig weer, we hebben ook nog een kleine wandeling gedaan.Er waren heel veel mensen op de wandel of op de fiets.Sinds spaanse woef er is, wandelen we meer dan fietsen.Maar in de zomer gaan we toch terug meer fietsen, doe dat ook graag.

Vandaag naar de M*kro geweest, manlief zijn lievelingskoffie was op.We kopen dan direct 6 pakken, zodat we een tijdje verder kunnen.We moesten wel even zoeken, want het interieur was helemaal veranderd, wel mooier geworden.Als we daar zijn, gaan we daar ook eten, moet ik eens niet koken.

Dames, tot morgen.

mammyretro
Lid geworden op: 17 nov 2016, 18:04

20 feb 2018, 07:53

Goede morgen, ,
Papy doet juist de luiken open en het is grijs en nat
Buiten , ,ik ga zodadelijk naar de badkamer,maar eerst weer naar het toilet
Ik denk dat het, ,door het brood komt
Dat ik diarhee heb 
Tôt later eens
Laatst gewijzigd door mammyretro op 21 feb 2018, 11:57, 1 keer totaal gewijzigd.
les larmes sont simplement des gouttes d'eau a l’intérieur de toi

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

20 feb 2018, 08:22

Afbeelding

Goedemorgen Seizoentjes , 

Mammyretro, nog niet beter  :(. Dat blijft zo lang duren, vind ik. Verzorg je maar goed.

Eerste wasmachine is al aan het draaien en verder het gewone HH op dinsdag. Met dat verschil dat ik vandaag  boven de hobbykamer en de " strijkkamer" ga afvegen en al ga dweilen. Kan dat niet meer op woensdag, die zijn er echt teveel aan. Dus heb ik deze oplossing bedacht. En omdat we weinig in deze kamers komen, ga ik ze om de 14 dagen doen. Dan is die woensdag dat ik boven poets niet meer zo zwaar. Het blijft altijd een beetje puzzelen om alles gedaan te krijgen en om de 6 maanden zowat, moet ik mijn planning herzien, om het mij wat gemakkelijker te maken. 

Ga niet alle namen noemen, maar wens elk van jullie een fijne dag. Sterkte voor wie het nodig heef en een dikke knuffel voor jullie allemaal Liefs. 

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

20 feb 2018, 09:08

Afbeelding

Goede morgen iedereen, mail leeggemaakt 
en nu even hier.... de zon komt tevoorschijn en alles is afgespoeld...
want 't heeft vannacht goed geregend :wink:...

Vandaag een beetje vooruitwerken want morgen
komt de voetverzorgster....

Ik vond dit gisteren en vind het een goei !!!
Afbeelding

Ik wens allen een fijne dinsdag... 
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

anjelierken
Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

20 feb 2018, 16:28

Hallookes iedereen,

Hier is het ook grijs , en heeft het ook geregend.De volgende nachten steeds vriestemperaturen.Ja, het is winter.Vanaf maart begin ik toch in de tuin.Dan begint het te kriebelen en dan moet je...in de tuin werken :D.Manlief ging vorige week de nestkastjes uitkuisen, maar dat hoefde niet, want ze waren niet gebruikt.Is de eerste keer ooit dat we dat meemaken.Op de televisie zeiden ze, dat het al 3 jaren was, dat de meesjes een slecht broedseizoen hadden.Hopelijk is het dit jaar succesvol.

Morgenavond naar voordracht over voetproblemen.Niet dat ik voetproblemen heb, maar leek me wel interressant.Buurvrouw gaat ook mee.Zal waarschijnlijk wel veel volk zijn, aangezien het onderwerp.Dat  doe ik wel eens graag, naar medische lezingen gaan, je leert toch altijd iets bij.

Straks eten we perzik opgevuld met tonijn .Dat eten we eens graag en het is vlug klaar.Elke dag vlees eten is niet aan ons besteedt, we eten zeker 2x per week vis  en 1x soep met boterham.Schoonzus en schoonbroer eten sinds 2 jaar volledig veggie, op aanraden van hun kinderen.Dat zou ik niet kunnen, zou niet weten wat ik moet klaarmaken.

Dames, misschien tot morgen.

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

20 feb 2018, 17:55

AfbeeldingGoede avond iedereen... stilaan wordt het donker...
hier heeft de magere zon efkes geschenen tot een uur of 10
en dan verder grijs... maar geen regen meer gezien..

Ik wens allen zoalshet plaatje zegt...:
een fijne avond en een goeie nacht... :wink:
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

zwanenmeer
Lid geworden op: 10 mar 2008, 20:01

20 feb 2018, 19:49

Tweede poging om groetjes en een prentje te plaatsen ...
Beterschap aan de zieken en veel moed voor de herstellenden ..

Afbeelding
en het beste moet altijd nog.... komen
"je leeft maar één dag: VANDAAG "

Bobijntje
Lid geworden op: 30 okt 2015, 19:48
Locatie: Ergens in Vlaanderen

20 feb 2018, 20:32

Hallo lieve seizoentjes allemaal

Ik kom hier ook weer eens binnen gewaaid,
heb wel niets bijgelezen want kan dan toch
niet meer volgen.
Hier is er eigenlijk niet veel te vertellen, alles
gaat zijn gangetje, schoonmoeder nog altijd op
de sukkel dus veel geloop voor ons.
Zelf heb ik precies last van enorme moeheid maar
dat zal wel aan 't weer te wijten zijn :oops:

Ik hoop dat bij elk van jullie alles toch ongeveer
ok is, dat de zieken rap mogen genezen en iedereen
de komende "koudegolf" goed mag doorstaan :wink:

Maak er nog een fijne avond van en voor straks
slaap lekker!!!
Geniet nu... niet morgen

mammyretro
Lid geworden op: 17 nov 2016, 18:04

21 feb 2018, 07:47

Goede Morgen 

Vandaag woensdag en de wandeling, ,
Ik denk goed gekleed,Zal het gaan , de zon erbij 
Wat Moët je meer , ,
Maar eerst terug naar het toilet, 
Daarna douche, ,en wat huis klussen
Tot later
les larmes sont simplement des gouttes d'eau a l’intérieur de toi

wingerd
Lid geworden op: 05 mei 2010, 23:13

21 feb 2018, 08:38

Afbeelding

Het gaat hier goed vooruit. Momenteel nog wat rommel maar het ziet er al prima uit.

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

21 feb 2018, 09:19

Afbeelding

Een zonnige woensdagmorgen iedereen
ik ga een beetje opschieten want straks is de pedicure daar

mammyretro is het wel een goed idee om in deze kou
te wandelen met een blaasontsteking.?? :roll: :oops:

Dag bobijntje.. lang geleden... sterkte :roll:

Allen een fijne dag en hou het warm... :wink:
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

mariajohanna
Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49

21 feb 2018, 09:49

Goede morgend,
Hier zijn de afbraakwerken al flink bezig. Manlief loopt al ambetantig rond en ik voel me ook niet happy.....

Feitelijk hadden we niet thuis moeten zijn dan zagen we het allemaal niet....
Hopelijk valt al het nieuwe zo geweldig mee achteraf dat we geen spijt gaan hebben....
Zal me nog eens wat nuttig gaan maken in mijn eenmanshuishoudinkje ! 😊 Tot ... de volgende 😊
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen

mammyretro
Lid geworden op: 17 nov 2016, 18:04

21 feb 2018, 12:00

oma c ,de blaas onsteking is genezen , ,
verleden week ben ik niet gaan wandelen , ,
zou het hebben gekund ,om het kwartier naar het w.c 
maar vandaag veel beter ,

ik heb me al op de telefoon geergerd ;moet 
de pensioen dienst proberen te krijgen ,lukt niet :? :?
les larmes sont simplement des gouttes d'eau a l’intérieur de toi