FileZilla werkt niet meer

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

marann
Lid geworden op: 24 mar 2004, 21:01
Locatie: Schoten

20 dec 2017, 21:44

beste,

Ik heb een probleem met het uploaden van een veranderde tekst in mijn website met FileZilla.
Ik krijg wel telkens de melding dat de overdracht voltooid is maar als ik dan online kijk is de verandering niet gebeurd.
Ik werk met windows 10.
Graag uw hulp.
Alvast bedankt voor een antwoord.
grt Marcel
Wie op zijn afkomst pocht, is als een aardappel: het beste deel zit onder de grond.

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

21 dec 2017, 14:51

Beste marann,

Heb je al een "refresh" (hernieuwen) in je browser van de on-line pagina gedaan (ctrl+F5) na het opladen via FileZilla?

Je website ruimte is toch niet opgebruikt zodat de nieuwe pagina niet meer opgeladen kan worden?

Laad je wel het juise bestand uit de juiste map op (kijk naar datum en uur wijziging)?

Dit zijn maar 3 van de mogelijke oorzaken ...

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

marann
Lid geworden op: 24 mar 2004, 21:01
Locatie: Schoten

21 dec 2017, 21:28

beste coderunner,

Met het vernieuwen ( F5) is het in orde.
Hartelijk dank voor de hint.
Met vriendelijke groeten plus prettige feestdagen
Marcel
Wie op zijn afkomst pocht, is als een aardappel: het beste deel zit onder de grond.

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

21 dec 2017, 22:35

Beste marann,

Zo simpel kan het zijn ... als je het weet ...  :wink:
Bedankt voor de update.

mvg,
Marcel
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.