Seniorennet-héél raar????

Vragen/antwoorden betreffende het Internet.
MaLoReg

21 dec 2017, 11:19

Als ik bvb naar FORUM ga - of iets anders van sennet dan krijg ik de pagina onderaan--hoe moet ik het uitleggen? Stel ik tik op politiek forum dan krijg ik dat niet direct te zien maar moet ik helemaal naar boven scrollen. Bvb: ik reageer op een posting-nadien komt dan de link zodat ik volgende antwoord kan lezen--wel dan krijg ik ook niet het vervolg maar weer wel onderste page van sennet.
Hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.
Ligt het aan sennet zelf mss?

MyriamC
Lid geworden op: 07 jan 2006, 18:13
Locatie: Noorderkempen

21 dec 2017, 23:28

Hier hetzelfde. Lastig.

*Joy*
Lid geworden op: 24 feb 2014, 13:38
Locatie: Aan zee

22 dec 2017, 00:02

.
Ik heb de drie browsers getest  IE /Mozilla/ EDGE en alles loopt vlot.
Chrome ...daar werk ik niet mee.
 
Laptop Acer Aspire Intel i5-Win11-16Gb RAM-Windows Defender-Telenet

MyriamC
Lid geworden op: 07 jan 2006, 18:13
Locatie: Noorderkempen

22 dec 2017, 00:39

Het is niet dat het niet vlot loopt, dat doet het bij mij met de vier browsers ook maar als je via je mail op een onderwerp in het forum wil antwoorden, dan krijg je het einde van de webpagina te zien. Om het laatste bericht te kunnen lezen moet je dus eerst naar boven scrollen. 

*Joy*
Lid geworden op: 24 feb 2014, 13:38
Locatie: Aan zee

22 dec 2017, 00:46

Net getest via mail waar ik op geabonneerd ben !!
Geen probleem hier.
Ik kom terecht op het laatste antwoord.
Zo zou het toch moeten veronderstel ik Myriam?

 
Laptop Acer Aspire Intel i5-Win11-16Gb RAM-Windows Defender-Telenet
MaLoReg

22 dec 2017, 06:57

petros schreef:
MyriamC schreef:Het is niet dat het niet vlot loopt, dat doet het bij mij met de vier browsers ook maar als je via je mail op een onderwerp in het forum wil antwoorden, dan krijg je het einde van de webpagina te zien. Om het laatste bericht te kunnen lezen moet je dus eerst naar boven scrollen. 
------------------------------------------------------------
U hoeft helemaal niet te scrollen naar boven.

Een sennetwerker heeft een pijltje geplaatst zodat u direct naar boven kan gaan.




Afbeelding

Mvgr. Petros

Als een sennet werker dat pijltje geplaatst heeft wil dat zeggen dat ze het probleem kennen dan hoop ik
op een snelle oplossing want zo is dat echt niet te doen.
MaLoReg

22 dec 2017, 07:52

Wat bedoel je met "is in orde gebracht op 10/2"?
Neen hoor-had hier gisteren hetzelfde probleem-blijkbaar is het nu in orde maar dat moet ik
nog eens efkes uittesten.
Fijne feestdagen!
MaLoReg

22 dec 2017, 08:13

'k Begrijp het nog niet Petros hahahaha. maar 't is nog heel vroeg op de dag en 't zal wel in orde zijn.
MaLoReg

22 dec 2017, 15:35

Petros jou ken ik niet en heb ik JOU gevraagd je energie aan mij te verspillen?
Ik denk dat jij een nieuweling bent dus dim maar wat.

MyriamC
Lid geworden op: 07 jan 2006, 18:13
Locatie: Noorderkempen

22 dec 2017, 19:19

MaLoReg schreef:Wat bedoel je met "is in orde gebracht op 10/2"?
Neen hoor-had hier gisteren hetzelfde probleem-blijkbaar is het nu in orde maar dat moet ik
nog eens efkes uittesten.
Fijne feestdagen!
Nee hoor, het is niet in orde. Je moet nog altijd naar boven scrollen om de comment te lezen die komt na degene die je laatst gelezen hebt.

flupke2
Lid geworden op: 09 jan 2005, 16:51
Locatie: naast mijn buur

23 dec 2017, 12:50

Volgens mij is de werking als volgt :
Als je in een bepaald thema  zelf een posting hebt geplaatst én hebt aangeduid dat je wil gewaarschuwd worden als er gereageerd is, krijg je later een melding van seniorennet  wanneer er in dat thema een nieuw antwoord is geplaatst door een andere lezer.
In die mail die je krijgt staat dan een link. Bij het klikken op die link kom je automatisch terecht op de posting  die geplaatst werd nadat je de laatste keer op dat thema geweest bent. Wil je dan de daaropvolgende postings ook lezen moet je naar beneden scrollen. Wil je het begin van de pagina zien , dan klik je op het pijltje links in het vak waar de naam van de poster staat.
Simpel toch, of gebeurt er bij jullie iets anders? Of heb ik de vraag verkeerd begrepen?
MaLoReg

23 dec 2017, 13:00

Hier bij mij lijkt het in orde.

MyriamC
Lid geworden op: 07 jan 2006, 18:13
Locatie: Noorderkempen

23 dec 2017, 13:48

MaLoReg schreef:Hier bij mij lijkt het in orde.
Bij mij plots ook!!!