Scannen
-
*Joy* - Lid geworden op: 24 feb 2014, 13:38
- Locatie: Aan zee
Beste,
Ik probeer een foto te scannen ...
Zet mijn printer aan en druk op scannen.
Wat blijkt (Computer niet gevonden, zorg ervoor dat de HP Software op de computer is geïnstalleerd.)
ik heb de app geïnstalleerd.
Ik probeer een foto te scannen ...
Zet mijn printer aan en druk op scannen.
Wat blijkt (Computer niet gevonden, zorg ervoor dat de HP Software op de computer is geïnstalleerd.)
ik heb de app geïnstalleerd.
Laptop Acer Aspire Intel i5-Win11-16Gb RAM-Windows Defender-Telenet
-
*Joy* - Lid geworden op: 24 feb 2014, 13:38
- Locatie: Aan zee
Ik weet wel hoe ik het kan bewerken enz ...
Maar begrijp nog altijd niet waarom de printer mijne pc niet kan vinden telkens ik op scannen druk.
Iemand die mij raad kan geven?
En is het normaal dat daar een witte achtergrond bij staat?
Ik ben tevlug geweest en heb natuurlijk ook deze geïnstalleerd.
Ik maak er een echte troep van vrees ik.
Maar begrijp nog altijd niet waarom de printer mijne pc niet kan vinden telkens ik op scannen druk.
Iemand die mij raad kan geven?
En is het normaal dat daar een witte achtergrond bij staat?
Ik ben tevlug geweest en heb natuurlijk ook deze geïnstalleerd.
Ik maak er een echte troep van vrees ik.
Laptop Acer Aspire Intel i5-Win11-16Gb RAM-Windows Defender-Telenet
-
*Joy* - Lid geworden op: 24 feb 2014, 13:38
- Locatie: Aan zee
Dit gevonden maar durf niet verder ...
https://support.hp.com/be-nl/document/c03479377
Ik krijg telkens mijne foto gescand met een witte achtergrond en niet op zijn normale grootte.
Ik geef het op .. voorlopig .
https://support.hp.com/be-nl/document/c03479377
Ik krijg telkens mijne foto gescand met een witte achtergrond en niet op zijn normale grootte.
Ik geef het op .. voorlopig .
Laptop Acer Aspire Intel i5-Win11-16Gb RAM-Windows Defender-Telenet
-
sacho - Lid geworden op: 03 nov 2014, 19:08
Verwijder al die printer/scanner software.
Haal alles van uw printer/scanner hier. maar laat het apparaat nog uitstaan/dus niet aansluiten.
https://support.hp.com/be-nl/drivers/se ... 11/4311836
Als er iets niet duidelijk is zeg het dan.
Haal alles van uw printer/scanner hier. maar laat het apparaat nog uitstaan/dus niet aansluiten.
https://support.hp.com/be-nl/drivers/se ... 11/4311836
Als er iets niet duidelijk is zeg het dan.
-
*Joy* - Lid geworden op: 24 feb 2014, 13:38
- Locatie: Aan zee
Alles is opgelost via Team Viewer sacho.
Ikke content omdat ik nu kan scannen ...
En persoon in kwestie, gelukkig dat hij zijne foto kan laten vergroten als poster.
Dat verdiend een ....
Ikke content omdat ik nu kan scannen ...
En persoon in kwestie, gelukkig dat hij zijne foto kan laten vergroten als poster.
Dat verdiend een ....
Laptop Acer Aspire Intel i5-Win11-16Gb RAM-Windows Defender-Telenet