Geluidsrecorder via micro

Vragen/antwoorden betreffende computer hardware.

Toby
Lid geworden op: 08 jan 2005, 20:44
Locatie: Het Soete Land Van Waes

07 jan 2018, 20:20

Ik kon tot gisteren met een desktop met OS Windows 7 Home premium via de optie geluidsrecorder (dus via dat symbool dat een micro afbeeldt),  gemakkelijk elke soort muziek opnemen dat de computer afspeelde. 

Na een opruiming van mijn SSD schijf en de klassieke harddisk, blijkt deze mogelijkheid verdwnen te zijn en krijg ik steevast de melding "er kan geen apparaat voor geluidsopnames worden gevonden" als ik dat symbool aanklik. 

Natuurlijk zal ik iets te ijverig geweest zijn in mijn opkuis, met alle gevolgen vandien. Kan ik dit nog in orde krijgen ? Bedankt voor wat info
Warning: most messages of this kind, could be sent by an oldtimer Acer Aspire 7530 laptop or even an older Lenovo T500 laptop, both proudly and pretty fast using Linux Mint 21.1 "Vera" Cinnamon 64 bits operating system.
Give it a try too !

Toby
Lid geworden op: 08 jan 2005, 20:44
Locatie: Het Soete Land Van Waes

17 jan 2018, 20:21

Gelet op de overweldigende belangstelling en dito respons in deze materie, zie ik me genoodzaakt dit topic af te sluiten om overbelasting te voorkomen.

Alle gekheid op een stokje, mijn vraag was ongepast en een antwoord wordt hier - terecht overigens - ten allen prijzen vermeden.
Warning: most messages of this kind, could be sent by an oldtimer Acer Aspire 7530 laptop or even an older Lenovo T500 laptop, both proudly and pretty fast using Linux Mint 21.1 "Vera" Cinnamon 64 bits operating system.
Give it a try too !

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

19 jan 2018, 17:53

Toby,

De recorder die je kunt downloaden van onderstaande link
is een goede vervanger voor de recorder van M$
https://sourceforge.net/projects/sermon ... p_redirect

sony
I Afbeelding SeniorenNet