Illegalen heten nu al transmigranten!!!

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
Ice

19 jan 2018, 13:09

Vannacht kreeg de politie wéér slaag van 'transmigranten' die naar UK willen...soedanezen, eritreërs...tja...illegalen mag niet meer gezegd worden, dat is niet politiek correct hé

HOEVER laat de slappe politiek dit nog escaleren??? 40 agressievelingen die met stokken de politie slaag geven en niemand is opgepakt?!
Wacht de politiek op veldslagen op onze snelwegen en parkings zoals francken 'vreest'?? Of tot de bevolking wordt aangevallen in plaats van de politie? Stuurt de politiek echt aan op een oorlog of wat is me dat?!

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

19 jan 2018, 13:53

Hoewel het woord 'illegaal' al veel van zijn inhoud had verloren, schakelen de main stream media almaar vaker over op het poco-woord 'transmigrant' . Nu zijn we ineens af van het idee dat iemand die zonder toestemming naar hier komt de wet overtreedt.

Wat zal het volgende zijn? Sociale zekerheidsdoelgroep? Afgekort SZD. Bekt goed.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Ice

19 jan 2018, 14:01

Het volgende zal zijn dat je als racist weggezet zal worden en een klacht aan je broek krijgt voor discriminatie en stigmatiseren als je nog illegaal durft te zeggen.

Een andere naam geven is een van de gluiperige politieke foefkes om iets illegaal te legaliseren. Inbreker? Neen, kraker....illegaal? Neen, transmigrant

Theor
Lid geworden op: 06 mei 2010, 12:22
Locatie: Vlaanderen

19 jan 2018, 15:38

Fraudeur,    neen neen, gewoon beetje sjoemelaar.


Zou dat wel waar zijn dat politie slaag kreeg ?

dat ruikt naar racisme wat ik lees in de media.

( 8))

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

19 jan 2018, 16:21

Maar de Weyts gaat het oplossen, de concessie houder moet zijn parking maar beter beveiligen .
Maar als ze steeds met fluwelen handschoenen blijft aanpakken ,zal het "gas" boetes regenen bij die concessie houder, de schuld zal op zijn schouder komen te liggen.
Die 16 die ze opgepakt hebben en terug vrijgelaten, die moesten ze direct terug sturen van waar ze komen,geen pardon, dan zullen ze 2 X nadenken,nu worden ze steeds driester, wat al ze een agent, of een vrachtwagen chauffeur doodslaan??????
Die transmigranten riskeren niets, ze hebben geen papieren, geven gelijk welke naam op ,ze zeggen zelfs niet van welk land ze komen,en van wat leven die hier feitelijk?
Maar ze terug sturen dat vinden ze een brug te ver.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
Gast

19 jan 2018, 16:26

Toch simpel , huur een luxe yacht , pik ze allemaal op en zet ze af ergens in een vissershaven in Engeland.  Engeland behoort niet meer tot de EU , dus wat kan het ons schelen of de Engelsen hier mee akkoord zijn of niet.  :) Of zet ze af op Jersey , daar zijn veel  banken ... ze kunnen er 's nachts op uitslapen.  :D

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

19 jan 2018, 16:49

Den  Boris Johnson gaat het oplossen se, een brug van 32 Km.......terug rust op de parkings. :D

https://www.demorgen.be/nieuws/brits-bu ... -b18eb98c/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

20 jan 2018, 07:52

kutmarokkanen worden jongeren.
de onveiligheid wordt het onveiligheidsgevoel.
zigeuners worden woonwagenbewoners.
illegalen worden mensen zonder papieren.
En nu worden het transmigranten.

De linkiewinkies zijn waarlijk meesters in vuile woordspelletjes in hun pogingen het volk om de tuin te leiden.

En hoe zit het trouwens nu met neger en negerin?
hoe moeten we die noemen?
andersgepigmenteerde medemens?
Ondank is 's werelds loon
Gast

20 jan 2018, 08:30

En hoe zit het trouwens nu met neger en negerin? 
hoe moeten we die noemen? 
Noem ze gewoon Melo-Cakes. 

flupke2
Lid geworden op: 09 jan 2005, 16:51
Locatie: naast mijn buur

20 jan 2018, 11:57

Iemand die zonder geldige verblijfspapieren in ons land verblijft is hier "illegaal" en wordt dus ook "illegaal" genoemd.
Zo iemand kan "legaal" worden door  een asielaanvraag in te dienen.Zolang die asielaanvraag loopt verblijft hij/zij hier dan "legaal" . Wordt de asielaanvraag goedgekeurd wordt deze persoon definitief "legaal" , wordt de aanvraag afgekeurd wordt hij/zij opnieuw "illegaal".

Met "transmigranten" worden de personen bedoeld die hier illegaal zijn  én weigeren om hier asiel aan te vragen omdat ze liever (meestal) naar Engeland willen. Het zijn dus migranten die hier in "transit" zijn. En om duidelijk het verschil te maken tussen deze personen en de andere "illegalen" gebruikt men het woord "transmigrant" . 

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

20 jan 2018, 12:08

Dicksy schreef:
En hoe zit het trouwens nu met neger en negerin? 
hoe moeten we die noemen? 
Noem ze gewoon Melo-Cakes. 
Ik dacht dat dat nu écht typisch voor vrouwen was :wink:
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

20 jan 2018, 12:10

flupke2 schreef:Met "transmigranten" worden de personen bedoeld die hier illegaal zijn  én weigeren om hier asiel aan te vragen omdat ze liever (meestal) naar Engeland willen. Het zijn dus migranten die hier in "transit" zijn. En om duidelijk het verschil te maken tussen deze personen en de andere "illegalen" gebruikt men het woord "transmigrant" . 
Dat is zoiets als een inbreker die via jouw woning probeert in de woning van de buren te geraken.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

20 jan 2018, 12:33

Kijk - nog een transmigrant voor zijn huidige stulpje in St. Gillis-Waas. De arme sukkelaar.


Afbeelding

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

20 jan 2018, 14:55

The Spirit of Flanders schreef:Toch simpel , huur een luxe yacht , pik ze allemaal op en zet ze af ergens in een vissershaven in Engeland.  Engeland behoort niet meer tot de EU , dus wat kan het ons schelen of de Engelsen hier mee akkoord zijn of niet.  :) Of zet ze af op Jersey , daar zijn veel  banken ... ze kunnen er 's nachts op uitslapen.  :D
Daar sta ik volledig achter. Wij moeten de politieagent en douanier van Engeland niet zijn, zeker niet nu ze ons niet meer willen.
Moest ik camioneur zijn ik laadde mijn bal vol.
De zon is gratis voor iedereen

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

20 jan 2018, 14:56

Wil. schreef:
flupke2 schreef:Met "transmigranten" worden de personen bedoeld die hier illegaal zijn  én weigeren om hier asiel aan te vragen omdat ze liever (meestal) naar Engeland willen. Het zijn dus migranten die hier in "transit" zijn. En om duidelijk het verschil te maken tussen deze personen en de andere "illegalen" gebruikt men het woord "transmigrant" . 
Dat is zoiets als een inbreker die via jouw woning probeert in de woning van de buren te geraken.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
De zon is gratis voor iedereen