Illegalen heten nu al transmigranten!!!

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

03 apr 2018, 18:32

Wil. schreef:Geen LEF. En nochtans was JIJ degene die iemand anders daarop aansprak .  Tssss,  tsss ...  :roll: 
En heeft die andere dan al een antwoord gegeven Wil ? 
Of ben jij de forum woordvoerder van rechts en extreem rechts op dit forum ?  :lol: :lol: :lol:
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

03 apr 2018, 18:46

Ben jij een kleuter? Omdat iemand nog niet heeft geantwoord / kunnen antwoorden ?   ga jij ook maar niks meer zeggen.
Bijkomend: wat is er 'rechts' aan de vaststelling dat een moslim niet bij 'een ras' behoort? :roll:

Je hebt jezelf in een positie gewrongen waar ik al meteen zag dat je vast zat. Alle uitgangen zijn geblokkeerd. Ik heb je te kijk gezet. Probeer nu maar eens een grote mens te worden en beantwoord of weerleg wat ik je heb gevraagd.

Wat er niet in zit , kan er vanzelfsprekend ook niet uit komen. Of zou ik me vergissen?  :lol: 
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

03 apr 2018, 19:04

Wil. schreef:Ben jij een kleuter? Omdat iemand nog niet heeft geantwoord / kunnen antwoorden ?   ga jij ook maar niks meer zeggen.
Bijkomend: wat is er 'rechts' aan de vaststelling dat een moslim niet bij 'een ras' behoort? :roll:

Je hebt jezelf in een positie gewrongen waar ik al meteen zag dat je vast zat. Alle uitgangen zijn geblokkeerd. Ik heb je te kijk gezet. Probeer nu maar eens een grote mens te worden en beantwoord of weerleg wat ik je heb gevraagd.

Wat er niet in zit , kan er vanzelfsprekend ook niet uit komen. Of zou ik me vergissen?  :lol: 
Staat dit te lezen in het OT of in het NT Wil ?
Of bestaat daar ook een soera over ?
:lol: :lol: :lol:
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

10 apr 2018, 23:10

Vrijzinnige schreef: Weer zonder het zelf te weten, schrijf jij zelf dat de rechtse Vlaams blok ideeën NIET correct zijn en waren.  :lol: :lol: :lol:
Heb jij nog nooit van political correctness gehoord en de negatieve connotatie daarvan?
In die optiek zijn de Vlaams Belang ideeën inderdaad niet correct, goed gezien hoor !!!
Zonder het zelf te weten, weet je dus niet waarover je schrijft.
:roll:
Ondank is 's werelds loon

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

10 apr 2018, 23:11

Vrijzinnige schreef: Staat dit te lezen in het OT of in het NT Wil ?
Of bestaat daar ook een soera over ?
:lol: :lol: :lol:
Volledig naast de kwestie ...
Ondank is 's werelds loon

zotspook
Lid geworden op: 25 aug 2005, 15:14
Locatie: limburg

11 apr 2018, 16:00

Als het kindje maar een naam heeft zeker, zal wel iedereen kontent zijn.
Ook ik wil is graag komen kennis maken met het seniorennet ik ben al zelf over de vijftig tja een oud spook he ! of wat dacht je en ik werk ook bij senioren en heb altijd veel interesse ervoor gehad

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

11 apr 2018, 16:58

Ice schreef: 40 agressievelingen die met stokken de politie slaag geven en niemand is opgepakt?!
Stuurt de politiek echt aan op een oorlog of wat is me dat?!
Mss eens een beetje meer realiteitszin aan de dag leggen?
Van 40 mensen naar een oorlog en dat in één ademstoot?

Wie heeft je toch zo'n ongezonde angst aangepraat?
Je bent echt te beklagen hoor.

http://www.standaard.be/cnt/dmf20171120_03196653
Schietende politiemensen opgepakt?
Diegene die het zogenaamd "verdacht gedrag" meldde, ook bij het nekvel gepakt of werd dat ook vergeten?

Wie moet er angst hebben?

Stokslagen en oorlog: wat scheelt het, voor sommigen?
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
Fazal

11 apr 2018, 20:20

Als het dan toch niet anders kan ..., liever oorlog dan stokslagen!!! 
Ice

12 apr 2018, 00:27

Fazal schreef:Als het dan toch niet anders kan ..., liever oorlog dan stokslagen!!! 
En daarvoor loopt het moslims reeds dun door de broek...dat is ook de reden dat zowel de collaborerende linkiewinkies als moslims telkens pogen iedereen aan te praten dat de blanke man ooooh toch zooooooo bang is...ze verwarren opzettelijk woede met angst....de projectie van hun eigen angst om te kunnen verdoezelen hoe bang ze zelf zijn.
De volkswoede neemt elke dag toe maar dat willen ze niet weten, dat is te beangstigend dus blijven ze zichzelf maar wijsmaken dat wij bang zijn, hahaha
Ze komen er nog wel achter hoe 'bang' we zijn.

Al gemerkt hoe interessant de punten van hun schoenen zijn als moslims er alleen voorstaan? Dan durven ze zelfs niet opkijken.
En in groep: een grote bek maar als hun intimidatie niet lukt, dan kronkelen ze als een slijmerige worm door het stof, dan worden ze opeens super beleefd, dan is de hoer opeens 'mevrouw', de racist is dan opeens 'mijnheer', dan putten de leugenaars zich uit in geveinsde excuses en verontschuldigingen waarbij de hypocrisie ervan afdruipt en ze niet weten hoe snel ze zich onder de voeten moeten uitmaken....Bah, walgelijk.

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

12 apr 2018, 09:27

Vrijzinnige schreef: maior, wees eens wat duidelijker aub ? Vallen onderstaande Facebook berichten volgens jou onder de vrije meningsuiting, of is dit puur racisme ?

Op Facebook regent het racistische berichten na de dood van Kerim Akyil, de Belgische Turk die omkwam bij de aanslag in Istanbul.
“Wéér 1 moslim minder, doe zo voort” of “zonde dat hij niet meer kameraden had meegenomen”. 
Juridisch gezien is dit zeker en vast geen racisme.
Je kan het hoogstens vuile taal noemen, maar dat is tot nader order niet bij wet verboden.
Ondank is 's werelds loon

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

12 apr 2018, 09:34

maior domus schreef:
Vrijzinnige schreef: maior, wees eens wat duidelijker aub ? Vallen onderstaande Facebook berichten volgens jou onder de vrije meningsuiting, of is dit puur racisme ?

Op Facebook regent het racistische berichten na de dood van Kerim Akyil, de Belgische Turk die omkwam bij de aanslag in Istanbul.
“Wéér 1 moslim minder, doe zo voort” of “zonde dat hij niet meer kameraden had meegenomen”. 
Juridisch gezien is dit zeker en vast geen racisme.
Je kan het hoogstens vuile taal noemen, maar dat is tot nader order niet bij wet verboden.
M.a.w het woordje moslim in die uitspraak vervangen door christen, is ENKEL vuile taal, en NIET bij wet verboden. 
:lol: :lol: :lol: 
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

12 apr 2018, 10:04

Vrijzinnige schreef:
maior domus schreef:
Vrijzinnige schreef: maior, wees eens wat duidelijker aub ? Vallen onderstaande Facebook berichten volgens jou onder de vrije meningsuiting, of is dit puur racisme ?

Op Facebook regent het racistische berichten na de dood van Kerim Akyil, de Belgische Turk die omkwam bij de aanslag in Istanbul.
“Wéér 1 moslim minder, doe zo voort” of “zonde dat hij niet meer kameraden had meegenomen”. 
Juridisch gezien is dit zeker en vast geen racisme.
Je kan het hoogstens vuile taal noemen, maar dat is tot nader order niet bij wet verboden.
M.a.w het woordje moslim in die uitspraak vervangen door christen, is ENKEL vuile taal, en NIET bij wet verboden. 
:lol: :lol: :lol: 
Het zou interessant zijn om eens te kunnen meten wie er het meest vuile taal gebruikt, en dat openlijk en ongegeneerd, structureel en cultureel aangestuurd.

Waar denk je dat de meest vuile taal jegens de andere medemens wordt gebruikt, in onze kerken of in jullie moskeeën?
Op onze fora, of in jullie islamitische fora?

Wat denk je?????

Ik weet het wel hoor, vrijzinnige!  :wink:
Ondank is 's werelds loon

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

12 apr 2018, 10:34

Djeeepers! Is het bij die Vz nog altijd niet doorgedrongen wat nu wél en niet onder 'racisme' valt?  :roll:
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Ice

12 apr 2018, 12:05

Wil. schreef:Djeeepers! Is het bij die Vz nog altijd niet doorgedrongen wat nu wél en niet onder 'racisme' valt?  :roll:
Hij kan/wil blijkbaar nog steeds het verschil niet maken tussen vrije meningsuiting en beledigingen, net als moslims...die noemen elke mening of kritiek op islam/moslims racistisch maar hun intimidatie, beledigingen en zelfs doodsbedreigingen blijven ze dan wél vrije meningsuiting noemen: het hangt er maar vanaf wie zijn 'mening' uit. :roll:

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

12 apr 2018, 16:07

maior domus schreef:
Vrijzinnige schreef:
maior domus schreef:
Vrijzinnige schreef: maior, wees eens wat duidelijker aub ? Vallen onderstaande Facebook berichten volgens jou onder de vrije meningsuiting, of is dit puur racisme ?

Op Facebook regent het racistische berichten na de dood van Kerim Akyil, de Belgische Turk die omkwam bij de aanslag in Istanbul.
“Wéér 1 moslim minder, doe zo voort” of “zonde dat hij niet meer kameraden had meegenomen”. 
Juridisch gezien is dit zeker en vast geen racisme.
Je kan het hoogstens vuile taal noemen, maar dat is tot nader order niet bij wet verboden.
M.a.w het woordje moslim in die uitspraak vervangen door christen, is ENKEL vuile taal, en NIET bij wet verboden. 
:lol: :lol: :lol: 
Het zou interessant zijn om eens te kunnen meten wie er het meest vuile taal gebruikt, en dat openlijk en ongegeneerd, structureel en cultureel aangestuurd.

Waar denk je dat de meest vuile taal jegens de andere medemens wordt gebruikt, in onze kerken of in jullie moskeeën?
Op onze fora, of in jullie islamitische fora?

Wat denk je?????

Ik weet het wel hoor, vrijzinnige!  :wink:
Tiens tiens, en ik die meende dat ELKE asielzoeker, migrant of andere vreemdeling Vlaamse integratie lessen moet doorlopen over de gebruiken en de taal in Vlaanderen.
Leren zij die vuile taal en gebruiken dan op deze verplichte lessen !  :lol: :lol: :lol: 
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen