Email outbox

Vragen/antwoorden betreffende
gsm, gps, Ipod, Ipad,smartphones, tablets...

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

21 jan 2018, 09:29

PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

21 jan 2018, 09:43

In dat geval, en indien de afstand geen probleem, dan zou ik naar een Orange winkel gaan. Of zoals Sony, Verhaegen en ikzelf de link bekijken ( ik heb die wel niet gestuurd) . Het adres van de smpt of relay, of de nummer van de poort is niet goed..

u kan dus ook uw mailaccounts verwijderen, toestel even uitzetten en ze opnieuw aanmaken.De Hua zet ( normaal) de poorten automatisch juist. Maar in een Orange service centrum doet men dat manueel en u staat erbij om het te testen.

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

21 jan 2018, 11:57

OK, bedankt iedereen, ik zal morgen of overmorgen eens naar Orange gaan, ik geef dan nog wel het resultaat.

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

24 jan 2018, 06:53

Hellokes, hier ben ik terug, en sorry voor het laattijdig informeren van het resultaat.

Wel, ik ben dus naar een Orange shop geweest met mijn probleem waar ze zo ook niet direct een oplossing uit de mouw konden schudden, maar uiteindelijk werd Google (Gmail) in verdacht gebracht, en werd er geadviseerd om mijn account te verwijderen, en terug aan te maken, wat dus ook gebeurde.

Om er zeker van te zijn dat het nu wel zou werken werd er een mail naar mij verstuurd die in het toestel van de bediende wel in de verzonden mails gevonden werd, maar ik kreeg geen mail.

Inmiddels stonden daar reeds meerdere klanten te wachten, en dacht ik dat het beter zou zijn een afspraak te maken voor de volgende dag, men ging ervoor zorgen dat er een derde bediende zou bijkomen.

Men heeft daar van 10u15 tot 11u10 geprobeerd mij met de glimlach te helpen (verschillende malen mijn account verwijderd en opnieuw ingesteld), ook verschillende instelling van de poorten geprobeerd, maar niets bracht een oplossing tot ik, zoals gezegd, een dag later zou terug komen.

Daar buiten dat mailprobleem mijn toestel normaal werkte, heb ik dat laten aan staan, tot ik plots in de namiddag, het was zo rond 16u00, enkele mailtjes binnen  kreeg, en je raad het al, dat waren die testmailtjes die daar in de shop naar mijn toestel verstuurd waren.

Ook bleek het nu mogelijk mailtjes te versturen met mijn toestel.

Waar die testmailtjes tussen 11u00 en 16u00 gebleven waren zal wel steeds een mysterie blijven zeker, maar alles werkt nu volledig zoals het moet.

Zo dat was het dan, nogmaals bedankt aan iedereen, en groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

24 jan 2018, 08:52

PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

24 jan 2018, 19:19

Pcekspeer, neem me niet kwalijk, maar daarvan had ik alles reeds geprobeerd behalve het verwijderen van mijn account omdat ik onwetend was over het verliezen van al mijn contacten.

Ook heb ik de verschillende tips betreffende de poorten gevolgd maar dat bracht geen verbetering.

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender