Foto's Galerij tablet verplaatsen

Vragen/antwoorden betreffende
gsm, gps, Ipod, Ipad,smartphones, tablets...

noliko
Lid geworden op: 17 dec 2003, 21:16
Locatie: Beringen

20 jan 2018, 20:56

Hoe kan ik foto's die ik gemaakt heb met mijn Samsung tablet en die nu in de galerij staan ,verplaatsen naar de harde schijf van mijn PC of eventueel naar een geheugenstick .

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

21 jan 2018, 09:31

noliko,

kunt je dat Samsung tablet met een usb kabel aansluiten op je pc ?
Welk type is dat tablet en wat staat er in de handleiding ?

Sony
I Afbeelding SeniorenNet

noliko
Lid geworden op: 17 dec 2003, 21:16
Locatie: Beringen

22 jan 2018, 20:01

Ik kan deze aansluiten op de PC wat ik ook al gedaan hen maar ik vind de foto's van in de Galerij niet terug .
Samsung Galaxy tablet .

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

23 jan 2018, 13:36

Hieronder heb je enkele types van Samsung Galaxy.
Welke heb jij in gebruik? Enig idee?
Die werken veelal verschillend van mekaar...
https://welcombij.nl/alle-samsung-galax ... e-modellen
Je hebt geen handleiding van je eigen toestel?


Die app heb je?
https://www.droidapp.nl/nieuws/samsung- ... lay-store/
De Samsung Gallery app is niet voor ieder Android-toestel beschikbaar. Op dit moment is er alleen ondersteuning voor verschillende Galaxy-toestellen waaronder de Samsung Galaxy S8 en Galaxy S8+. Dat Samsung de app in de Play Store heeft uitgebracht heeft als voordeel dat er sneller updates verspreid kunnen worden, zonder dat hiervoor een software-update voor het toestel noodzakelijk is.

Of deze?
https://play.google.com/store/apps/deta ... lder&hl=nl
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

jean55
Lid geworden op: 26 aug 2011, 10:21
Locatie: De mooie Voorkempen

23 jan 2018, 19:16

Noliko ; zeer simpel. zet uw foto's op uw tablet van gallery naar drive en U hebt ze op pc, via uw gmail. Of naar OneDrive als je met outlook werkt.
Ik probeer alle dagen een zonnetje te zijn , maar ??

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

23 jan 2018, 19:24

Of de vervanger van G-drive als je met gmail werkt.
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

noliko
Lid geworden op: 17 dec 2003, 21:16
Locatie: Beringen

08 feb 2018, 09:07

Sorry voor mijn laattijdig antwoord wegens enkele dagen hospitalisatie .
Met Drive wordt Google Drive bedoeld , denk ik . Mag ik een beetje uitleg bij deze werkwijze a.u.b.

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

08 feb 2018, 09:52

pcekspeer schreef:Hieronder heb je enkele types van Samsung Galaxy.
Welke heb jij in gebruik? Enig idee?
Die werken veelal verschillend van mekaar...
https://welcombij.nl/alle-samsung-galax ... e-modellen
Je hebt geen handleiding van je eigen toestel?


Die app heb je?
https://www.droidapp.nl/nieuws/samsung- ... lay-store/
De Samsung Gallery app is niet voor ieder Android-toestel beschikbaar. Op dit moment is er alleen ondersteuning voor verschillende Galaxy-toestellen waaronder de Samsung Galaxy S8 en Galaxy S8+. Dat Samsung de app in de Play Store heeft uitgebracht heeft als voordeel dat er sneller updates verspreid kunnen worden, zonder dat hiervoor een software-update voor het toestel noodzakelijk is.

Of deze?
https://play.google.com/store/apps/deta ... lder&hl=nl
Wil je daar eens op antwoorden?
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

noliko
Lid geworden op: 17 dec 2003, 21:16
Locatie: Beringen

08 feb 2018, 14:49

Ik ben in het bezit van de Galaxy Tab A ( 2016 )
Modelnummer SM-T580

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

08 feb 2018, 16:41

noliko,


Afbeelding
I Afbeelding SeniorenNet

noliko
Lid geworden op: 17 dec 2003, 21:16
Locatie: Beringen

08 feb 2018, 20:14

Beste Sony ,

Ik wil geen afbeeldingen wissen . Ik wil de afbeelding in de galerij verplaatsen naar Mijn Afbeeldingen op mijn PC en die mogelijkheid zie ik niet . Wel heb ik een mogelijkheid gevonden nl. De afbeelding selecteren in de galerij en dan op Delen klikken om vervolgens die afbeelding in een emailbericht als bijlage naar mijn PC te sturen .

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

08 feb 2018, 20:19

pcekspeer schreef:
pcekspeer schreef: Je hebt geen handleiding van je eigen toestel?
Je reageerde daar niet op?

Handleiding:
https://www.gebruikershandleiding.com/S ... 64871.html

Zo zou het ook werken?
  • Verbind de tablet met de computer via de USB-kabel.
  • Windows geeft meestal een melding dat er een nieuw apparaat is gevonden. Open de Verkenner door op de Taakbalk te klikken op het pictogram van een map.
  • Klik in het linkerrijtje in de Verkenner op de naam van uw tablet.
  • Dubbelklik indien nodig op de vermelding die er nu staat (zoals 'Tablet') om de mappenstructuur van uw tablet te zien.
  • Elk merk tablet gebruikt andere mappenindelingen. Bij sommige tablets staan alle foto's in de map 'DCIM' of in de map 'Pictures'. Op onze Samsung-tablet  moeten we de map DCIM > Camerahebben. Blader eventueel wat heen en weer door de mappen om de map met foto's te vinden. Open de map door erop te dubbelklikken.
  • Klik op de foto die u wilt kopiëren naar de computer. Wilt u meerdere foto's kopiëren, houd dan de Ctrl-toets ingedrukt terwijl u op de foto's klikt.
  • Druk op de rechtermuisknop en klik op Kopiëren.
  • Open in de Verkenner de map op de computer waarnaar u de foto's wilt kopiëren.
  • Druk op de rechtermuisknop en klik op Plakken.


Je hebt het ondertussen dus zelf al opgelost: die zoekt die vindt. :lol:
:wink:
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

noliko
Lid geworden op: 17 dec 2003, 21:16
Locatie: Beringen

08 feb 2018, 21:11

Hallo pcekspeer ,

Dit was het . Ik had eerder al de tablet verbonden met de PC via een USB- kabel en in de Verkenner naar mijn tablet gegaan . Maar daar zag ik nergens niet Galerij staan . Maar nu je vermeldt dat ik naar DCIM moest gaan en dan camera is het probleem opgelost .
Bedankt .

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

08 feb 2018, 22:11

Ah, Ok.
Sla de link voor de handleiding ook maar ergens op!
Suc6 verder hé.
:wink:
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

jean55
Lid geworden op: 26 aug 2011, 10:21
Locatie: De mooie Voorkempen

09 feb 2018, 20:16

Noliko werken met Google Drive.

U installeert Google Drive via een apps in Google play store. Zij staat misschien al in uw tablet. Daarna gaat U naar de gallery en U tikt de map of de foto's aan zodanig ze grijs worden. Dan ga je ergens het teken van Google Drive zien verschijnen normaal bovenaan. Daar klik je op en dan word gevraagd om op te slaan. U slaat dat op desgewenst in een map die U op voorhand maakt.

Daarna gaat U naar uw pc, als U met edge werkt waar Google Chrome uw start blad is, Of U werkt met Google Chrome, dan heb je rechts boven een vierkantje met puntjes. Als U daar op klikt ziet U het icoon van Google Drive staan, klik erop, log in met uw google account en U ziet de foto's staan. Van daar uit kan U ze downloaden als U ze op de pc wil hebben.

Op deze manier moet Uw tablet niet aan de pc, en kan U uw foto's door defect aan tablet nooit verspelen. 

 
Ik probeer alle dagen een zonnetje te zijn , maar ??