Foto's Galerij tablet verplaatsen

Vragen/antwoorden betreffende
gsm, gps, Ipod, Ipad,smartphones, tablets...

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

09 feb 2018, 20:43

@Noliko

Het omgekeerde  kan dus ook, foto's van je pc naar de phone.
  • Verbind de tablet met de computer via de USB-kabel.
  • Windows geeft meestal een melding dat er een nieuw apparaat is gevonden. Op onze testcomputer was dat een geluid.
  • Klik op Starten > Computer of Verkenner. U kunt ook de Verkenner openen door op de Taakbalk te klikken op het pictogram van een map.
  • De Verkenner opent. In het linkerrijtje onder 'Computer' of 'Deze pc' staat de naam van uw tablet. Onze Samsung Galaxy Tab heet daar 'GT-P7510'.
  • Open in de Verkenner de map waarin de foto's staan die u wilt kopiëren.
  • Klik op de foto die u wilt kopiëren naar uw tablet. Wilt u meerdere foto's kopiëren, houd dan de Ctrl-toets ingedrukt terwijl u op de foto's klikt.
  • Druk op de rechtermuisknop en klik op Kopiëren.
  • Nu gaan we op de mappen op uw tablet kijken. Klik op de naam van uw tablet in het rijtje onder 'Computer' of 'Deze pc'.
  • Dubbelklik indien nodig op de vermelding die er nu staat (zoals 'Tablet) om de mappenstructuur van uw tablet te zien.
  • Nu wordt het wat lastiger. Elk merk tablet gebruikt andere mappenindelingen. Bij sommige tablets staan alle foto's in de map 'DCIM' of 'Pictures'. Bij onze Samsung moeten we de map DCIM > Camera hebben (in onderstaande video staan de foto's in de map Pictures). Blader eventueel wat heen en weer door de mappen om de map te vinden waar uw tabletfoto's staan.
  • Open de map waarin de foto's op uw tablet staan door erop te dubbelklikken.
  • Druk op de rechtermuisknop en klik op Plakken.
  • De foto's worden in de betreffende map geplaatst.
Foto's komen terecht in "Gallerij" en vervolgens in "Camera".
:wink:
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

09 feb 2018, 21:00

Wat Google Foto's en Google Drive betreft: worden binnenkort vervangen door

https://tweakers.net/nieuws/127119/goog ... p-uit.html

 Google Drive en Google Photos krijgen sinds dec.2017 geen ondersteuning meer van Google en verdwijnen vanaf
maart 2018.
https://www.seniorennet.be/forum/viewto ... gle+stream

Dus je kan best afwachten tot eind volgende maand.
Ondertussen werk je voort op de manier zoals je nu doet.
:wink:

PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

jean55
Lid geworden op: 26 aug 2011, 10:21
Locatie: De mooie Voorkempen

11 feb 2018, 19:23

pcekspeer volgens mij verward U zich met de online Google Drive en de desktop software van Google Drive. Tot op heden heb ik nog geen enkel bericht gehad dat het op 18 maart stopt. En zoals U zal lezen geef ik de werking van de online. 

Maar ik kan natuurlijk verkeerd zijn.
Ik probeer alle dagen een zonnetje te zijn , maar ??