En het rode krapuul is weer bezig.....

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

01 mei 2018, 21:40

Het spijt me, Wat er ook over Sossen geschreven wordt ;  Krapuul is niet het juiste woord, zeker niet als dat gebruikt werd door een vlaggedrager op zijn job voor het ABBV!
Nu schijt en zeikt op Sossen, zeker op overledenen!! Een beetje respect was zeker op zijn plaats.
Krapuul  staat voor mij,mensen die mee geheuld hebben met de vroegere vijand , Hooggeplaatsen ( vooral in de kerk)die zich vergrijpen aan kinderen ( en daar ook mee wegkomen) 
Sossen is een partij zoals de anderen, Graaien? Inderdaad, maar wat doet DeMesmaeker,Bracke en zoveel NVa ers die een positie bekleden ?
Graaien?? neen Zij noemen dat verandering!!
Een groot aantal prominenten van deze partij volgen een anti alcohol sessie, Zij dachten dat het geld zou binnenstromen,, maar voor hun was het maar Free Drink, naar het voorbeeld van hun leider; Free Frit en Worst voor het ganse gezin. Kleinschalig ivm met de schandalen van de Sossen hoor! Maar ik moet mijne Friet zelf betalen!
is den Bart en zijn Familie dan ook Krapuul? 
Dieje Bisschop en alle Zwarten in De Krieg  in elk geval!!
De Sossen? Het is hoe men het bekijkt, ik wed dat er duizenden Sos haters Gratis met de bus gereden hebben en nog gebruik maken van het 6,5 euro retour tarief op het treinverkeer!  Krapuul?? Betaal dan toch gewoon het volle tarief!
Gast

01 mei 2018, 23:15

freemate schreef:
Jockey schreef: Zeg Frits,die 100 miljoen is er intussen +200 geworden. Zélfs die rode calimero bevestigd dat. Goe gewerkt hé man!? Maar men maag draait wel om wanneer ik hen hoor brallen dat die 200 miljoen dan vlug vlug aan sociale werken e.d. moet besteed worden. 1/ Zij hebben niets te willen,want ze zitten in de oppositie 2/Deze regering draagt al het dubbele bij aan de gehandicaptenzorg als de vorige rode regering 3/Er zijn nog andere pijnpunten te financieren hoor,neem nog maar ondersteuning van de economie,onze verbintenis naar andere NATO landen toe naleven enz...
Nu blijkt ook dat de federale ongeveer 900 miljoen belastingsgeld terugkrijgt van de multinatonals. Dat vanwege de EU die het niet neemt dat Belgiê die belastingvermindering toekende aan die multinationals.
Ik ben nieuwsgierig wat de regering nu zal doen, want die multinatonals zullen het er niet bij laten als er geen ander middel gevonden wordt die het hen interessant maakt om in België te blijven investeren.

.....
Heel oud nieuws en dat zit al heel diep in de doofpot. De EU en zelfs de regering is dit al lang vergeten .....Dat belastingsgeld zit al lang ergens op de Kaaiman eilanden , op de Bahames of wat voor andere paradijzen er ook moge zijn.

Jockey
Lid geworden op: 08 dec 2009, 23:19
Locatie: Wuustwezel

01 mei 2018, 23:18

paullamb schreef:Het spijt me, Wat er ook over Sossen geschreven wordt ;  Krapuul is niet het juiste woord, zeker niet als dat gebruikt werd door een vlaggedrager op zijn job voor het ABBV!
Nu schijt en zeikt op Sossen, zeker op overledenen!! Een beetje respect was zeker op zijn plaats.
Krapuul  staat voor mij,mensen die mee geheuld hebben met de vroegere vijand , Hooggeplaatsen ( vooral in de kerk)die zich vergrijpen aan kinderen ( en daar ook mee wegkomen) 
Sossen is een partij zoals de anderen, Graaien? Inderdaad, maar wat doet DeMesmaeker,Bracke en zoveel NVa ers die een positie bekleden ?
Graaien?? neen Zij noemen dat verandering!!
Een groot aantal prominenten van deze partij volgen een anti alcohol sessie, Zij dachten dat het geld zou binnenstromen,, maar voor hun was het maar Free Drink, naar het voorbeeld van hun leider; Free Frit en Worst voor het ganse gezin. Kleinschalig ivm met de schandalen van de Sossen hoor! Maar ik moet mijne Friet zelf betalen!
is den Bart en zijn Familie dan ook Krapuul? 
Dieje Bisschop en alle Zwarten in De Krieg  in elk geval!!
De Sossen? Het is hoe men het bekijkt, ik wed dat er duizenden Sos haters Gratis met de bus gereden hebben en nog gebruik maken van het 6,5 euro retour tarief op het treinverkeer!  Krapuul?? Betaal dan toch gewoon het volle tarief!
Paullamb ik verdenk U ervan dat ge gezopen hebt. Maaarrr het is je gegund hoor. Ne mens moet toch met iets zijn miskleun kunnen wegdrinken... 
Weet je,je kan perfect ruzie maken en toch vrienden blijven...

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

01 mei 2018, 23:29

Gezopen??
dat zijn de uitdrukkingen van de Brasschaatse schepenen en nog wat prominente NVa ers in Antwerpen!

Persoonlijk ben ik “ Non Alcoholic” wegens omstandigheden. Maar diegene die graag zuipt, daar heb ik geen problemen mee, zolang als het maar geen Krapuul is.

petrol
Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06

02 mei 2018, 00:33

Hebbes !! Mooi boven op de kast of in de gordijnen .

Doei, suc6 !!

See you next time red loser. Don't forget your red flag !

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

02 mei 2018, 07:09

Het spijt me, Wat er ook over Sossen geschreven wordt ;  Krapuul is niet het juiste woord, zeker niet als dat gebruikt werd door een vlaggedrager op zijn job voor het ABBV!
Nu schijt en zeikt op Sossen, zeker op overledenen!! Een beetje respect was zeker op zijn plaats.
Krapuul  staat voor mij,mensen die mee geheuld hebben met de vroegere vijand , Hooggeplaatsen ( vooral in de kerk)die zich vergrijpen aan kinderen ( en daar ook mee wegkomen) 
Sossen is een partij zoals de anderen, Graaien? Inderdaad, maar wat doet DeMesmaeker,Bracke en zoveel NVa ers die een positie bekleden ?
Graaien?? neen Zij noemen dat verandering!!
Een groot aantal prominenten van deze partij volgen een anti alcohol sessie, Zij dachten dat het geld zou binnenstromen,, maar voor hun was het maar Free Drink, naar het voorbeeld van hun leider; Free Frit en Worst voor het ganse gezin. Kleinschalig ivm met de schandalen van de Sossen hoor! Maar ik moet mijne Friet zelf betalen!
is den Bart en zijn Familie dan ook Krapuul? 
Dieje Bisschop en alle Zwarten in De Krieg  in elk geval!!
De Sossen? Het is hoe men het bekijkt, ik wed dat er duizenden Sos haters Gratis met de bus gereden hebben en nog gebruik maken van het 6,5 euro retour tarief op het treinverkeer!  Krapuul?? Betaal dan toch gewoon het volle tarief!

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

02 mei 2018, 09:27

paullamb schreef:Het spijt me, Wat er ook over Sossen geschreven wordt ;  Krapuul is niet het juiste woord, zeker niet als dat gebruikt werd door een vlaggedrager op zijn job voor het ABBV!
Krapuul is nog te zacht uitgedrukt .....
PS-topman noemt vrouwelijke burgemeester “rotwijf, slet” tijdens 1 mei toespraak
https://www.gva.be/cnt/dmf20180501_0349 ... -toespraak




Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

02 mei 2018, 10:30

Ja, die Eric Massin, de PS-baas van Charleroi, is niet op zijn mondje gevallen. :lol:
Misschien kan Paullamb hem in één woord omschrijven?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

02 mei 2018, 10:35

Wil. schreef:Ja, die Eric Massin, de PS-baas van Charleroi, is niet op zijn mondje gevallen. :lol:
Misschien kan Paullamb hem in één woord omschrijven?
Deze NV-A voorzitter, Denis Hendrickx, gaf vorige week al het "goede" voorbeeld?

http://www.standaard.be/cnt/dmf20180502_03492735
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

02 mei 2018, 11:15

Zoals de kop boven het artikel al aangaf: 'een misplaatste grap'.

Eric Massin had zelfs niet in de verste verte de bedoeling om grappig te zijn.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Jockey
Lid geworden op: 08 dec 2009, 23:19
Locatie: Wuustwezel

02 mei 2018, 11:20

petrol schreef:Hebbes !! Mooi boven op de kast of in de gordijnen .

Doei, suc6 !!

See you next time red loser. Don't forget your red flag !
:-) Langs geen kanten. Wat mij betreft,ieder zijn mening,zolang ik maar kan blijven lachen...
Weet je,je kan perfect ruzie maken en toch vrienden blijven...

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

02 mei 2018, 11:37

Wil. schreef:Zoals de kop boven het artikel al aangaf: 'een misplaatste grap'.
.
Ook misplaatste grappen blijven grappen en blijven... grappig.
Ze waren enkel maar op de verkeerde plaats...euh...geplaatst en door de verkeerde mensen...euh...gelezen.
Heeft nu ook wat meer tijd om zich met zijn patiënten bezig te houden?
https://kruibeke.n-va.be/wie-is-wie/denis-hendrickx
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

petrol
Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06

02 mei 2018, 11:53

Jockey schreef:
petrol schreef:Hebbes !! Mooi boven op de kast of in de gordijnen .

Doei, suc6 !!

See you next time red loser. Don't forget your red flag !
:-) Langs geen kanten. Wat mij betreft,ieder zijn mening,zolang ik maar kan blijven lachen...
Sorry, maar blijkbaar bent u niet mee.

Jockey
Lid geworden op: 08 dec 2009, 23:19
Locatie: Wuustwezel

02 mei 2018, 12:27

paullamb schreef:Het spijt me, Wat er ook over Sossen geschreven wordt ;  Krapuul is niet het juiste woord, zeker niet als dat gebruikt werd door een vlaggedrager op zijn job voor het ABBV!
Nu schijt en zeikt op Sossen, zeker op overledenen!! Een beetje respect was zeker op zijn plaats.
Krapuul  staat voor mij,mensen die mee geheuld hebben met de vroegere vijand , Hooggeplaatsen ( vooral in de kerk)die zich vergrijpen aan kinderen ( en daar ook mee wegkomen) 
Sossen is een partij zoals de anderen, Graaien? Inderdaad, maar wat doet DeMesmaeker,Bracke en zoveel NVa ers die een positie bekleden ?
Graaien?? neen Zij noemen dat verandering!!
Een groot aantal prominenten van deze partij volgen een anti alcohol sessie, Zij dachten dat het geld zou binnenstromen,, maar voor hun was het maar Free Drink, naar het voorbeeld van hun leider; Free Frit en Worst voor het ganse gezin. Kleinschalig ivm met de schandalen van de Sossen hoor! Maar ik moet mijne Friet zelf betalen!
is den Bart en zijn Familie dan ook Krapuul? 
Dieje Bisschop en alle Zwarten in De Krieg  in elk geval!!
De Sossen? Het is hoe men het bekijkt, ik wed dat er duizenden Sos haters Gratis met de bus gereden hebben en nog gebruik maken van het 6,5 euro retour tarief op het treinverkeer!  Krapuul?? Betaal dan toch gewoon het volle tarief!
Feiten zijn feiten. Als het op onbehouwen,schandelijk gedrag op aankomt dàn kan NVA nog veel leren van die rode boeren,zéker van de franssprekende. Alhoewel,steek de Vlaamse soskes op dat gebied niet weg hoor! Heb me de voorbije dagen wel een breuk gelachen,nu moeten ze reeds Waalse stoottroepen laten overkomen om hier een staking te kunnen organiseren,je zou dat hoopje krekels bijna als een splinterpartijtje beginnen zien...  :lol: :lol: :lol:
Weet je,je kan perfect ruzie maken en toch vrienden blijven...

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

02 mei 2018, 13:20

Afbeelding

Parlementslid, momenteel NV-A.
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/