photofilter NL

Vragen/antwoorden betreffende computer software.

chira
Lid geworden op: 11 mei 2009, 12:28
Locatie: Deurne

21 jan 2018, 17:06

Bij het installeren is die in het Engels, en ik heb het NL_plg bestandje ook in de map van die software gezet.
Als ik het EN_plg verwijder, dan krijg ik het prgr in het Frans.
Hoe maak ik er een Nederlandse versie van?
Of bestaat er een link direct in het NL?
Acer Aspire E17, Windows 10 Home, 64 bits, Firefox 49.0.1, Ccleaner, Malwarebytes

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

21 jan 2018, 19:22

Voordat je Photofiltre in het Nederlands kunt gebruiken, moet je het juiste taalbestand downloaden. Ga naar www.photofiltre-studio.com en klik op »Downloads«. In de sectie »Language Files« klik je op »Nederlands/Dutch/Néerlandais«. Sla het zipbestand op, bijvoorbeeld op het Bureaublad.Als je download is afgerond, open je dit zipbestand »StudioNL« door erop te dubbelklikken. Je ziet vervolgens het bestand »StudioNL.plg« staan. Ga met de Verkenner naar de map ‘C:Program FilesPhotoFiltre Studio X’. Plaats in deze map het bestand »StudioNL.plg«. Het bestaande bestand »StudioEN.plg« moet je verwijderen of hernoemen, anders geeft het programma alsnog de voorkeur aan Engels.Wanneer je nu Photofiltre opstart, spreekt hij je in het Nederlands aan.www.computereasy.nl/tips-en-trucs/overi ... ands/1404/

Het zou kunnen dat er in uw download ook nog een bestand "StudioFR.plg" te vinden is en die moet je dan ook verwijderen (als dat zo zou zijn)

chira
Lid geworden op: 11 mei 2009, 12:28
Locatie: Deurne

23 jan 2018, 08:05

@Paul
Bedankt, opgelost.
Ik had een verkeerd NL bestand.
Chira
Acer Aspire E17, Windows 10 Home, 64 bits, Firefox 49.0.1, Ccleaner, Malwarebytes