antivirusprogramma: Bitdefender niet meer openen-opgelost

Spyware is software die in het geheim op je computer wordt geplaatst en die persoonlijke gegevens doorstuurt, reclame toont, enz. Stel hier vragen, leer hoe je ervan af kan komen en hoe het te voorkomen.

Nouchka
Lid geworden op: 24 feb 2005, 16:32
Locatie: De Pinte

06 feb 2018, 23:04

Vandaag kreeg ik volgende melding op mijn pc.

Afbeelding

ik heb alles geprobeerd wat ik kon , op herstellen geklikt op herstarten enz. maar ik geraak geen stap verder . Weet iemand wat ik nog kan doen, want ik kan mijn Bitdefender niet meer openen. Ik krijg altijd volgend venster als ik op het icoontje van bitdefender klik:

Afbeelding
Windows 10
intel(R)Core(TM)i7-4770CPU@3.40 GHz
Geheugen: Ram 12,0 GB
Type computer 64-bits besturingssysteem

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

07 feb 2018, 08:33

het beste is dan gewoon bitdefender te uninstallen , comp te herstarten
op te kuisen
en dan kan je die opnieuw instaleren

als dat een betalende is , moet je wél even na het instaleren opnieuw de activatienr ingeven

benq
Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Locatie: Antwerpen

07 feb 2018, 08:51

Beste is via Bitdefender Central, daar staat alles vermeld en je kan ook online hulp vragen,

https://login.bitdefender.net/central/i ... lang=nl_NL
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen :lol:

Nouchka
Lid geworden op: 24 feb 2005, 16:32
Locatie: De Pinte

07 feb 2018, 09:18

Mr. Verhaegen daar heb ik ook aan gedacht. Het is inderdaad een betalende versie, geldig voor 2 jaar maar je mag hem gebruiken voor 3 pc's. Dat aantal is bereikt nl. de vaste pc, de laptop van mij en die van mijn man. Als ik nu Bitdefender verwijder en ik wil hem terug installeren krijg ik dan niet de melding dat mijn limiet bereikt is en dat het niet zal lukken?  Dat hield me tegen.
Windows 10
intel(R)Core(TM)i7-4770CPU@3.40 GHz
Geheugen: Ram 12,0 GB
Type computer 64-bits besturingssysteem

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

07 feb 2018, 09:32

PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

Nouchka
Lid geworden op: 24 feb 2005, 16:32
Locatie: De Pinte

07 feb 2018, 10:18

Benq, heb je link geopend en daar zag ik bij beveiliging staan dat er kwetsbaarheden waren gevonden. Ik klikte op 'kwetsbaarheidsscan doen', en dan verschijnt er: 'in behandeling' maar verder gebeurt er niets. Ook als ik klik op 'volledige scan' doen verschijnt 'in behandeling' en verder niets. Ik denk dat ik dus inderdaad best contact zal opnemen met Bitdefender.  Gisteren probeerde ik een quick scan te doen en dat lukte maar halverwege bleef hij hangen en gebeurde er verder niets meer. Na 3 uur wachten heb ik geannuleerd.
Windows 10
intel(R)Core(TM)i7-4770CPU@3.40 GHz
Geheugen: Ram 12,0 GB
Type computer 64-bits besturingssysteem

Nouchka
Lid geworden op: 24 feb 2005, 16:32
Locatie: De Pinte

07 feb 2018, 10:38

Oef, kan mijn Bitdefender terug normaal openen. Ik probeerde nogmaals om er op te klikken voor ik contact zou opnemen met hun helpdesk en toen ging het ineens wel. Heb wel Malwarebites laten scannen. Weet niet of het daaraan ligt. Bij openen kreeg ik volgende melding: 
Afbeelding
 Moet ik hier iets mee doen, moet ik op 'alles verwijderen' klikken of gewoon alles laten zoals het is.
Windows 10
intel(R)Core(TM)i7-4770CPU@3.40 GHz
Geheugen: Ram 12,0 GB
Type computer 64-bits besturingssysteem

abbs
Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
Locatie: Leidschendam
Contacteer:

07 feb 2018, 14:34

Hallo,

De phishing pagina is netjes tegen gehouden, hier mag je op "Alles verwijderen" klikken.

Maar ik ben benieuwd wat Malwarebytes heeft gevonden plaatst het laatste logje eens:
  • Klik op "Selectie in quarantaine plaatsen" en daarna op "Voltooien".
  • Er kan gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten. Doe dat dan en start daarna opnieuw MBAM.
Start Malwarebytes klik op "Rapporten".
Klik op het recenste "Scanrapport > Rapport bekijken".
Kopieer en plaak de inhoud in je volgend bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)

Nouchka
Lid geworden op: 24 feb 2005, 16:32
Locatie: De Pinte

07 feb 2018, 16:25

sorry, ik kan u niets meer sturen van malwarebytes want het was een tijdelijke versie die ik installeerde en die ik maar 31 dagen mocht gebruiken, daarna is het betalend. Ik heb ze dus direct verwijderd toen ik ze niet meer nodig had. 
Windows 10
intel(R)Core(TM)i7-4770CPU@3.40 GHz
Geheugen: Ram 12,0 GB
Type computer 64-bits besturingssysteem

abbs
Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
Locatie: Leidschendam
Contacteer:

07 feb 2018, 16:59

Hallo,

Dat is zonde, Malwarebytes had je na die proef periode kunnen laten staan en dan was hij over gegaan in de gratis versie.
Die geeft geen realtime bescherming maar om daar één maal in de week je pc mee te laten nakijken is altijd aanbevolen.
Hier staat ook de handleiding en als je naar beneden scrolt zie je hoe je Malwarebytes meteen insteld op gratis.
Citaat:
Open Malwarebytes >> Klik op "Instellingen" (1) >> "Mijn account" (2) >> "Premium-proefversie deactiveren" (3) >> "Yes" (4):
Handleiding: https://www.seniorennet.be/forum/viewtopic.php?t=195914

Als je slim bent zet je Malwarebytes weer op je pc en laat je hem nogmaals scannen, en plaats die uitslag.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)

benq
Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Locatie: Antwerpen

07 feb 2018, 19:09

Nouchka schreef:Oef, kan mijn Bitdefender terug normaal openen. Ik probeerde nogmaals om er op te klikken voor ik contact zou opnemen met hun helpdesk en toen ging het ineens wel. Heb wel Malwarebites laten scannen. Weet niet of het daaraan ligt. Bij openen kreeg ik volgende melding: 
Afbeelding
 Moet ik hier iets mee doen, moet ik op 'alles verwijderen' klikken of gewoon alles laten zoals het is.
Ja je kan op de knop alles verwijderen klikken,hoeft niet want de link staat geblokkeerd, zeker niet toevoegen aan witte lijst.
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen :lol:

benq
Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Locatie: Antwerpen

07 feb 2018, 19:21

@Nouchka, eerste foto hier op klikken daar kan je rechtstreeks naar Bitdefender Central gaan

Afbeelding
Afbeelding
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen :lol:

benq
Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Locatie: Antwerpen

08 feb 2018, 08:38

Bedankt voor de info,
Ik heb daar geen last van gehad,
pc en laptop staat niet altijd op.
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen :lol:

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

08 feb 2018, 11:46

@nouchka

Je vindt hierboven het Tel.nr van Bitdefender, had je dat gebruikt dan wist je dadelijk wat er zich heeft voorgedaan...

Mocht u het probleem nog steeds tegenkomen, installeer dan Bitdefender opnieuw met behulp van de kit van de onderstaande website:https://www.bitdefender.com/solutions/free.html
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/