Robinsonlijst
-
Danny. - Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
- Locatie: Vlaams Brabant
Hellokes, ik heb mij heel lang geleden op de Robinsonlijst ingeschreven om geen reclame meer te ontvangen in de brievenbus.
Toevallig kwam ik nu te weten van iemand die mijn telefoonnummer wou opzoeken dat mijn nummer geheim was, dit heb ik echter nooit zo gewild.
Volgens ik kan zien op de site van Robinson zou dit kunnen komen omdat er daar blijkbaar verschillende lijsten bestonden zoals stuur mijn geen fax, stuur mij geen bericht, bel mij niet en zo meer, maar deze lijsten zijn nu allemaal bijeen gebracht.
Ik heb een bericht gestuurd naar [url=mailto:info@bdma.be]info@bdma.be[/url] maar krijg daar voorlopig geen antwoord op.
Heeft er hier iemand reeds zelf die omschakeling kunnen doorvoeren, zoals men bijvoorbeeld een wachtwoord kan wijzigen, en zo ja, hoe?
Groetjes
Danny
Toevallig kwam ik nu te weten van iemand die mijn telefoonnummer wou opzoeken dat mijn nummer geheim was, dit heb ik echter nooit zo gewild.
Volgens ik kan zien op de site van Robinson zou dit kunnen komen omdat er daar blijkbaar verschillende lijsten bestonden zoals stuur mijn geen fax, stuur mij geen bericht, bel mij niet en zo meer, maar deze lijsten zijn nu allemaal bijeen gebracht.
Ik heb een bericht gestuurd naar [url=mailto:info@bdma.be]info@bdma.be[/url] maar krijg daar voorlopig geen antwoord op.
Heeft er hier iemand reeds zelf die omschakeling kunnen doorvoeren, zoals men bijvoorbeeld een wachtwoord kan wijzigen, en zo ja, hoe?
Groetjes
Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender
-
Danny. - Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
- Locatie: Vlaams Brabant
Het is opgelost.
Gisteren kreeg ik de informatie van de helpdesk bij Orange dat ik dit probleem moest regelen met de Robinsonlijst wat ik ook gedaan heb.
Vandaag krijg ik daar antwoord van dat ik dit met mijn provider moet regelen.
Dus opnieuw naar de helpdesk van Orange, en ik krijg daar het vriendelijke antwoord van een dame "Dat gaan we voor u direct regelen mijnheer"
Of hoe men ook geluk moet hebben met wie men aan de helpdesk te pakken kan krijgen
Groetjes
Danny
Gisteren kreeg ik de informatie van de helpdesk bij Orange dat ik dit probleem moest regelen met de Robinsonlijst wat ik ook gedaan heb.
Vandaag krijg ik daar antwoord van dat ik dit met mijn provider moet regelen.
Dus opnieuw naar de helpdesk van Orange, en ik krijg daar het vriendelijke antwoord van een dame "Dat gaan we voor u direct regelen mijnheer"
Of hoe men ook geluk moet hebben met wie men aan de helpdesk te pakken kan krijgen
Groetjes
Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender