Help Zoeken Gebruikerslijst Registreer Profiel Log in om je privť berichten te bekijken Inloggen

Nieuw antwoord
Calissa

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Di 20 Feb 2018, 20:47  Onderwerp: Deelnemers voor interview gezocht: kans op waardebon!
Hallo allemaal!

Mijn naam is Calissa en ik ben studente sociologie. Sociologie is niets meer dan een studie naar het gedrag van mensen, verklaard door hun†omgeving en de samenleving.

Voor mijn studie ben ik op zoek naar een aantal mensen van 50 jaar en ouder met een migratieachtergrond die willen deelnemen aan een interview. Het gaat dus om mensen die zelf ooit als migrant naar hier zijn†gekomen. In het interview zullen vooral vragen worden gesteld over het ouder†worden in het algemeen in BelgiŽ of Nederland. Natuurlijk blijft alles strikt†anoniem en heeft elke deelnemer het recht om de resultaten van de studie in te†zien.

Elke deelnemer ontvang na afloop van het interview een klein bedankje. Onder de deelnemers zal ook een cadeaubon ter waarde van §30,-†worden verloot, te besteden in Colruyt supermarkten (BelgiŽ) of voor Albert Heijn supermarkten (BelgiŽ en Nederland). †

Ik ben alvast heel dankbaar als er mensen zijn die willen deelnemen. Indien u zelf niet binnen deze categorie valt, zijn er dan eventueel†mensen in uw omgeving die wel aan de vereisten voldoen en zouden willen†deelnemen? Indien u wilt deelnemen, graag een privťberichtje zodat er verdere afspraken†gemaakt kunnen worden.

Bedankt!

Groetjes,

Calissa

Ga naar: