Windows Defender( Opgelost)
-
*Joy* - Lid geworden op: 24 feb 2014, 13:38
- Locatie: Aan zee
Beste,
Sinds ik met Defender werk nog nooit voorgehad.
Is nu toch al een tijdje bezig.
Is dit normaal?
Laatst gewijzigd door *Joy* op 22 feb 2018, 17:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Laptop Acer Aspire Intel i5-Win11-16Gb RAM-Windows Defender-Telenet
-
*Joy* - Lid geworden op: 24 feb 2014, 13:38
- Locatie: Aan zee
Het gaat hier over de beveiligingsupdate.
Is nog altijd aan het zoeken.
Ga die afsluiten daar ik dringend weg moet.
Misschien kan er iemand mij verder helpen met wat er mij nog te doen staat ?
Met dank,
Laptop Acer Aspire Intel i5-Win11-16Gb RAM-Windows Defender-Telenet
-
*Joy* - Lid geworden op: 24 feb 2014, 13:38
- Locatie: Aan zee
Hartelijk dank Mr Verhaegen.
Heb hem nu terug in gang gestoken om zijn updates te laten zoeken.
Ik dacht dat dit automatisch ging, daar het de eerste maal is dat ik zo'n melding kreeg.
Ik veronderstel dat dit wel een tijdje gaat duren?
Dat zie ik dan wel.
Merci,
Heb hem nu terug in gang gestoken om zijn updates te laten zoeken.
Ik dacht dat dit automatisch ging, daar het de eerste maal is dat ik zo'n melding kreeg.
Ik veronderstel dat dit wel een tijdje gaat duren?
Dat zie ik dan wel.
Merci,
Laptop Acer Aspire Intel i5-Win11-16Gb RAM-Windows Defender-Telenet
-
verhaegen - Support SeniorenNet
- Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
- Locatie: kapellen
die gaat dat wél automatisch doen hoor
het is alléén even een kwestie van geduld
als men der op let gaat dat altijd te langzaam , als men daar niet op let staat dat na verloop van tijd ook goed hoor
ik ken der weinig waar het misloopt , maar t'is altijd mogelijk natuurlijk
het is alléén even een kwestie van geduld
als men der op let gaat dat altijd te langzaam , als men daar niet op let staat dat na verloop van tijd ook goed hoor
ik ken der weinig waar het misloopt , maar t'is altijd mogelijk natuurlijk
-
*Joy* - Lid geworden op: 24 feb 2014, 13:38
- Locatie: Aan zee
.
Er is wel wat meer aan de hand vrees ik Mr Verhaegen.
Ik laat updaten maar ...
Telkens terug dezelfde mededeling.
Heb momenteel weinig tijd om achter dit scherm te zitten.
Dus laat ik het strakjes via TeamViewer bekijken en hoop dat dit opgelost geraakt.
Alvast bedankt voor je bijdrage hier.
Er is wel wat meer aan de hand vrees ik Mr Verhaegen.
Ik laat updaten maar ...
Telkens terug dezelfde mededeling.
Heb momenteel weinig tijd om achter dit scherm te zitten.
Dus laat ik het strakjes via TeamViewer bekijken en hoop dat dit opgelost geraakt.
Alvast bedankt voor je bijdrage hier.
Laptop Acer Aspire Intel i5-Win11-16Gb RAM-Windows Defender-Telenet
-
*Joy* - Lid geworden op: 24 feb 2014, 13:38
- Locatie: Aan zee
Mea culpaverhaegen schreef:je hebt géén geduld hé
het is dikwijls door ongeduld dat er méér in de soep gedraait wordt dan door geduld
Je hebt gelijk Mr Verhaegen.
Het probleem heeft zichzelf opgelost.
Ik ga nu afsluiten en opnieuw starten, want ....ook de rest valt in/ op zijn plooien.
Mooie avond nog,
Laptop Acer Aspire Intel i5-Win11-16Gb RAM-Windows Defender-Telenet