Sociale Mix op School

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

01 mar 2018, 15:49

tokkio schreef:
In feite is het dragen van de  hoofddoek nergens beschreven in de koran, maar de moslims willen het om hun overheersing op hun vrouwen openlijk laten zien,en willen dat het zelfs op de identiteit kaart mag, en gaan er zelf voor naar de rechtbank om hun gelijk te halen,alle middelen zijn goed om hun overheersings- gevoel te laten zien.


Was dit dan ook zo in het Vlaanderen van pastoor Daens tokkio ?
Want bijna alle vroegere vrouwen droegen toen.....een hoofddoek  :lol:
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

01 mar 2018, 15:59

Was dit dan ook zo in het Vlaanderen van pastoor Daens tokkio ?
Want bijna alle vroegere vrouwen droegen toen.....een hoofddoek  Afbeelding
Da's juist en dat was merendeels onder invloed van de kerk,maar dat was meer dan 100 jaar terug,en onze vrouwen zijn er op vooruit gegaan, ze dragen en doen wat ze willen,en hebben de overheersing van de mannen te niet gedaan, de moslims zitten nog in het gebied van 1000 jaar terug. :D
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

01 mar 2018, 16:42

Vrijzinnige schreef: Wie ben ik, en wie ben jij om te zeggen en te schrijven waar volkeren zich mogen bewegen op deze aardbol !
Want als het vrije Christelijke westen zijn bommen dropt op de moslim bevolking, om zo toegang te blijven krijgen tot hun bodemrijkdommen, dan hoor of lees ik geen enkele reactie ! Want....dat is immers in naam van de almachtige westerse god, die de blanke westerse bevolking de toelating geeft om de ongelovige moslim bevolking te onderdrukken  :lol:
OMG, wat is er hier binnen gewaaid op ons forum?  :roll:
Ondank is 's werelds loon

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

01 mar 2018, 16:46

voorn schreef:Weer een simplist die nog nooit in een overstelpellende buurt woont van die fundamentalisten
Wij wonen er minden in en zijn hun gedragingen. beu.
Zetels en ander vuil zomaar buiten zetten.
Babeltjes slaan op een kruispunt.
Ouderen lastig vallen.
Café's molesteren.
Macho gedrag van de jongeren.
Dealen van drugs
Meisjes lastig vallen en ook ouderen.
Ik kan de lijst nog een pak langer maken.
Ik ben ook ervaringsdeskundige met die soort.
Het zou me trouwens niet verwonderen als "vrijzinnige" tot hen behoort.

Maar ik ben ook de eerste om te zeggen dat er ook brave islamieten tussen zitten, al zijn het witte raven.
Ondank is 's werelds loon
Ice

01 mar 2018, 16:59

Vrijzinnige schreef:
maior domus schreef:
Vrijzinnige schreef: Omdat islam en het vrije Westen met haar Christelijke roots, onverenigbaar zijn.
De politiekers hebben al die multikulshit verkocht als een verrijking.
Maar integendeel, islam hoort hier niet thuis, islam is een groot gevaar voor onze maatschappij.

Wie ben ik, en wie ben jij om te zeggen en te schrijven waar volkeren zich mogen bewegen op deze aardbol !
Want als het vrije Christelijke westen zijn bommen dropt op de moslim bevolking, om zo toegang te blijven krijgen tot hun bodemrijkdommen, dan hoor of lees ik geen enkele reactie ! Want....dat is immers in naam van de almachtige westerse god, die de blanke westerse bevolking de toelating geeft om de ongelovige moslim bevolking te onderdrukken  :lol:
vrijzinnige, gelieve eerst eens wat meer te lezen op dit forum ipv wéér met dezelfde zever in eerdere discussies te komen waar deze leugens reeds UITGEBREID werden ontmaskerd en weerlegd....mét argumenten!!

Ik weet niet, beste forumleden, hoe jullie hierover denken maar ik ben het kotsbeu om TELKENS weer opnieuw tot in den treure drogredenen en flagrante leugens te moeten ontmaskeren voor elke idioot die meent het warm water te hebben uitgevonden en hier met láng achterhaalde leugens aan komt zetten zonder de moeite te nemen topics te lezen over deze onderwerpen!

Ik zal je nog van antwoord dienen op het HANDEL drijven waarvan jij een excuus maakt om blanken te bashen en weer van moslims slachtoffers poogt te maken!! :x

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

01 mar 2018, 17:07

maior domus schreef:
Vrijzinnige schreef: Wie ben ik, en wie ben jij om te zeggen en te schrijven waar volkeren zich mogen bewegen op deze aardbol !
Want als het vrije Christelijke westen zijn bommen dropt op de moslim bevolking, om zo toegang te blijven krijgen tot hun bodemrijkdommen, dan hoor of lees ik geen enkele reactie ! Want....dat is immers in naam van de almachtige westerse god, die de blanke westerse bevolking de toelating geeft om de ongelovige moslim bevolking te onderdrukken  :lol:
OMG, wat is er hier binnen gewaaid op ons forum?  :roll:

Duidelijker kunnen jullie NIET zijn !
"ONS" forum  :lol: :lol: :lol:
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

01 mar 2018, 17:49

Vrijzinnige schreef: Wie ben ik, en wie ben jij om te zeggen en te schrijven waar volkeren zich mogen bewegen op deze aardbol !
Want als het vrije Christelijke westen zijn bommen dropt op de moslim bevolking, om zo toegang te blijven krijgen tot hun bodemrijkdommen, dan hoor of lees ik geen enkele reactie ! Want....dat is immers in naam van de almachtige westerse god, die de blanke westerse bevolking de toelating geeft om de ongelovige moslim bevolking te onderdrukken  :lol:
U begrijpt het niet "Vrijzinnige" het christelijke westen dropt geen bommen op het gewone gematigde moslim
volk, dat is tegen dictator assad die een genocide tegen de eigen bevolking veroorzaakt, die een oorlogs misdadiger is, die samen met is een volledige islamistische staat van de wereld wil, die zijn goesting doet omdat hij het vriendje van poeting is,die een vluchtelingen stroom in gang heeft gezet,en ook mede de veroorzaking is van de aanslagen die hier gebeuren tegen gewone onschuldige mensen die met al die heisa niet te maken hebben,niet voor de bodem rijkdom die is al lang verdeeld onder de Arabische islamieten,
Het is de assad, de rus en noord Korea die vuil spel spelen met chemische wapens en bombardementen,en zo het westen dwingen om langs de andere zijde mee te doen,en ja er vallen onschuldige slachtoffers en kinderen,maar moest het westen er niet tussen komen de gruwel zou nog veel erger zijn.
En mede met de vluchtelingen zijn er groepen radicale mee gekomen die hier ook de wetten willen stellen omdat ze nog altijd gehersenspoeld zijn in een uitgevonden geloof uit de jaren 680.
Mede met al die verschillende stammen die hun geloof en koran anders interpreteren ,en daardoor al eeuwen tegen elkander vechten ,willen ze dat in Europa verder zetten.
https://www.sjiieten-ontmaskerd.nl/rusl ... -in-syrie/
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/wa ... ~a5f671a6/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

01 mar 2018, 19:29

tokkio schreef:
Vrijzinnige schreef: Wie ben ik, en wie ben jij om te zeggen en te schrijven waar volkeren zich mogen bewegen op deze aardbol !
Want als het vrije Christelijke westen zijn bommen dropt op de moslim bevolking, om zo toegang te blijven krijgen tot hun bodemrijkdommen, dan hoor of lees ik geen enkele reactie ! Want....dat is immers in naam van de almachtige westerse god, die de blanke westerse bevolking de toelating geeft om de ongelovige moslim bevolking te onderdrukken  :lol:
U begrijpt het niet "Vrijzinnige" het christelijke westen dropt geen bommen op het gewone gematigde moslim
volk, dat is tegen dictator assad die een genocide tegen de eigen bevolking veroorzaakt, die een oorlogs misdadiger is, die samen met is een volledige islamistische staat van de wereld wil, die zijn goesting doet omdat hij het vriendje van poeting is,die een vluchtelingen stroom in gang heeft gezet,en ook mede de veroorzaking is van de aanslagen die hier gebeuren tegen gewone onschuldige mensen die met al die heisa niet te maken hebben,niet voor de bodem rijkdom die is al lang verdeeld onder de Arabische islamieten,
Het is de assad, de rus en noord Korea die vuil spel spelen met chemische wapens en bombardementen,en zo het westen dwingen om langs de andere zijde mee te doen,en ja er vallen onschuldige slachtoffers en kinderen,maar moest het westen er niet tussen komen de gruwel zou nog veel erger zijn.
En mede met de vluchtelingen zijn er groepen radicale mee gekomen die hier ook de wetten willen stellen omdat ze nog altijd gehersenspoeld zijn in een uitgevonden geloof uit de jaren 680.
Mede met al die verschillende stammen die hun geloof en koran anders interpreteren ,en daardoor al eeuwen tegen elkander vechten ,willen ze dat in Europa verder zetten.
https://www.sjiieten-ontmaskerd.nl/rusl ... -in-syrie/
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/wa ... ~a5f671a6/

Tiens, dat is nieuw voor mij ! Ik meende nochtans dat de Belgische minister van oorlog, ons kwam vertellen dat die bombardementen tegen IS gericht waren !
Maar als het zo is zoals jij schrijft tokkio, dan geeft de internationale coalitie (GEEN VN mandaat) eigenlijk  steun aan terroristen ! Want het Syrische leger met steun van Rusland bombardeerde net die terroristen in Syrie !

Het Syrische leger en de Russische luchtmacht hebben de voorbije maand het aantal bombardementen in het noordwesten van het land opgeschroefd. Ze viseren er met name het Fatah al-Sham Front (het voormalige al-Nusra Front met banden met terreurorganisatie Al Qaeda).

http://www.standaard.be/cnt/dmf20180103_03277663
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

01 mar 2018, 19:51

" "ik ben het kotsbeu om TELKENS weer opnieuw tot in den treure drogredenen en flagrante leugens te moeten ontmaskeren
voor elke idioot die meent het warm water te hebben uitgevonden en hier
met láng achterhaalde leugens aan komt zetten zonder de moeite te nemen
topics te lezen over deze onderwerpen!
"

Look who's talking  :lol: Jij bent uitgerekend een forumlid dat hier klinklare complotverzinsels zit te posten die je afschrijft van obscure blogs . Verder meten sommigen zich hier een status aan van "ons forum" - waar staat er ergens geschreven dat dit forum de exclusieve speeltuin moet zijn van regelrechte racisten en complotdenkers?
Gast

01 mar 2018, 22:34

:lol:  Grove subtiliteit ! :D Vraag toch maar eens of hij dan wel anderzijds voorstander zou zijn  van een seculiere maatschappij. Het antwoord is beslist : Njet

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

02 mar 2018, 20:03

Haha, ik lach mij hier een kriek.
Ze zijn er wel degelijk met hun twee voeten ingetrapt.
Of dacht je werkelijk dat het een slip of the tongue was, toen ik het wat provocerend "ONS" forum noemde?
:lol: :lol: :lol:

Natuurlijk zijn voor mij jullie meningen, Vrijzinnige, Frits, en andere linkselaars ook welkom.
Het maakt immers de zaak levendig.
Laatst gewijzigd door maior domus op 02 mar 2018, 20:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Ondank is 's werelds loon

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

02 mar 2018, 20:14

Laat die kern klaar en duidelijk zijn: de kopvod is een religieus symbool.
Vrijzinnige schreef: Dat is jouw mening maior domus, als vooringenomen persoon ! Want....waarom spreek jij over kopvod ipv hoofddoek !
Bovendien verwar jij de hoofddoek (kopvod voor jouw) van de moslim vrouwen met de religieuze hoofdoeken (kopvod voor jouw) van de westerse nonnen, die OOK op de pasfoto mogen met hun hoofddoek  :lol:
Ik spreek van kopvod omdat mijn idool Wilders het woord kopvoddentaks heeft gelanceerd.
Wat ik overigens een leuk woord vind. 
Wilders heeft fijne humor.

En dan ten gronde even over de kopvod:
Onze "Westerse" nonnen (Ik zou eerder spreken van "Christelijke" nonnen, maar kom) mogen van oudsher met hun hoofddoek op de pasfoto omdat het religieuzen zijn en hun hoofddoek een religieus symbool is.
Jullie vrouwen met hoofddoek zijn gewone BURGERS, geen religieuzen die zoals onze nonnen in een klooster leven.
Jullie vrouwen dragen hier hardnekkig het hoofddoek omdat ze weten dat ze ons daarmee op stang jagen en provoceren.
Het is ook een symbool om hun gewaande superioriteit tegenover ons ten toon te spreiden.
En jullie hebben verkregen dat het zogezegd een religieus symbool zou zijn, enkel om ermee op de pasfoto te kunnen staan, om ons extra te jennen.

Dit is hier zoals ICE zegt, al tot in den treure uitgelegd, maar telkens komen er kwaadwilligen of onwetenden aanzetten met de onterechte vergelijking met onze nonnen.
Ondank is 's werelds loon
Gast

03 mar 2018, 14:56

maior domus schreef:....

Jullie vrouwen dragen hier hardnekkig het hoofddoek omdat ze weten dat ze ons daarmee op stang jagen en provoceren.
......
Dit is hier zoals ICE zegt, al tot in den treure uitgelegd, maar telkens komen er kwaadwilligen of onwetenden aanzetten met de onterechte vergelijking met onze nonnen.
Die nonnen met hun koplampekap konden indertijd mij toch ook ferm , en in het openbaar , op stang jagen. :lol: Er werd me zelfs eens door een oude opa voorgesteld om zo'n kap te "verwijderen" om te zien of die al dan niet pletskop was :lol: ( heb ik uiteraard nooit gedurfd )

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

03 mar 2018, 15:39

Vrijzinnige schreef:Tiens, dat is nieuw voor mij ! Ik meende nochtans dat de Belgische minister van oorlog, ons kwam vertellen dat die bombardementen tegen IS gericht waren !
Suske, het Ministerie van Oorlog is afgeschaft in 1920. Iedereen weet wat er van het door links aanbeden "gebroken geweertje" en z'n lichtelijk onnozele pacifisme geworden is. Vraag dat maar aan Chamberlain, dom naïef als die was voor een Tory.