favorieten in Windows 10

Vragen/antwoorden betreffende computer software.

ghila
Lid geworden op: 14 dec 2003, 17:59
Locatie: Dendermonde

06 mar 2018, 10:07

Ik heb Windows 10 en wil mijn favoriete websites plaatsen, bij het sterretje van Favorieten.
Dit lukt mij niet. Ik sta op de site die ik wil toevoegen en klik dan rechts bovenaan op het sterretje om toe te voegen, maar dat geeft geen resultaat.  Wat doe ik verkeerd?
Bij Windows 7 klik ik gewoon op het sterretje en ik kan toevoegen in favorieten en in mijn verschillende mappen.
Ghila
"Pluk de dag" maar... de mooiste momenten gewoon laten groeien !

franç
Lid geworden op: 10 jul 2003, 12:34

06 mar 2018, 11:14

Bovenaan in Edge zie je rechts naast het website-adres het icoon van een boek en een ster. Klik op die ster (en NIET op de ster daar weer naast met de horizontale streepjes). Er verschijnt dan een venster met de iconen Favorieten en Leeslijst.
Selecteer Favorieten door er 1 keer op te klikken ('Favorieten' staat waarschijnlijk al standaard geselecteerd).
Daaronder zie je de naam die aan de website wordt gegeven, die kun je wijzigen.
Daaronder zie je staan: "Opslaan in "Favorieten". Als je de webpagina niet in de "Werkbalk Favorieten" of in een afzonderlijke map in "Favorieten" wil opslaan, kun je meteen klikken op Toevoegen en ben je klaar.
Wil je de website opslaan in de "Werkbalk Favorieten" of in een afzonderlijke map in "Favorieten", klik dan op "Favorieten" en daarna op het gele mapje "Favorieten" en maak je keuze (maak eventueel een nieuwe map aan). Klik daarna op Toevoegen.

Misschien is je probleem dat je de website wel hebt opgeslagen maar die niet direct terugvindt.
Om naar de opgeslagen website te gaan:
- Klik bovenaan in Edge op het ster-icoon met de streepjes (links van het pen-icoon);
- Klik in het verschijnende venster dan (als de favorieten niet zichtbaar zijn), op het ster-icoon.

ghila
Lid geworden op: 14 dec 2003, 17:59
Locatie: Dendermonde

07 mar 2018, 13:55

Franç,
bedankt voor de inlichtingen. Ik heb al snel ééntje geprobeerd en het zal lukken. Nu kan ik verder mijn lijst van favorieten aanvullen op de nieuwe pc.

Groetjes
Ghila
"Pluk de dag" maar... de mooiste momenten gewoon laten groeien !