Help Zoeken Gebruikerslijst Registreer Profiel Log in om je privé berichten te bekijken Inloggen

Nieuw antwoord
Florence Morreel

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 07 Maa 2018, 12:33  Onderwerp: Masterproef intimiteit en seksualiteit bij weduwes (65+)
Ik ben een masterstudente Seksuologie aan de KU Leuven. Momenteel werk ik aan een masterproef rond intimiteits- en seksualiteitsbeleving bij weduwes in het kader van deze studie. Mijn doelgroep zijn vrouwen vanaf 65 jaar waarvan hun partner overleden is, omdat dit vaak een vergeten groep is.

Het doel van mijn masterproef is om de noden en behoeften van deze vrouwen op vlak van intimiteit en seksualiteit na te gaan aan de hand van interviews. Hierbij peil ik vooral naar wat zij zelf verstaan onder intimiteit en seksualiteit, hoe zij die nog beleven of willen beleven (of net niet) en welke mogelijke factoren hier een invloed op kunnen hebben.

Ik ben nog op zoek naar een aantal respondenten die hier aan zouden willen meewerken aan de hand van een interview, aangezien het essentieel is om deze vrouwen zelf aan het woord te laten. Mijn vraag is dan ook of jullie mij hier eventueel mee kunnen helpen? Is er iemand van jullie die bereid zou zijn om hierover een interview te doen? Ik ben mij er wel van bewust dat dit een gevoelig onderwerp is en zal dus zeker met het nodige respect hiermee omgaan. Als jullie hier niet willen reageren omwille van de privacy, mogen jullie ook altijd een privéberichtje sturen (hier, via mijn mailadres of via mijn telefoonnummer). 

Alvast bedankt!  Smile

Florence Morreel

Florence.morreel@student.kuleuven.be
0495853993​

Ga naar: