Ipad

Vragen/antwoorden betreffende
gsm, gps, Ipod, Ipad,smartphones, tablets...
MaLoReg

12 mar 2018, 15:21

hovel schreef:De foutmelding is dus " ... De server accepteert het afzendadres @ pandora.be niet"
Ik veronderstel dat er in de e-mail hoofding in het veld "Kopie/Blind, Van:" uw e-mail adres ....@pandora.be staat. Probeer eens dat te veranderen in ....@telenet.be.
In kopie blind staat enkel mijn voornaam en dan verderdoor staat wel degelijk @telenet.be
( ik heb dat knn nachequen door naar die uitgaande mails te kijken (die dus niet verstuurd raken maar blijven staan met rood uitropeteken))

 Nota: heb dus ook alles gecontroleerd wat Paul uitlegde en ook daaraan voldoet het dus ik weet het echt niet meer en kom tekort in tijd omnog uitvoerige dingen uit te probere.
Bedankt hovel om proberen te helpen.
MaLoReg

28 mar 2018, 09:56

Eens terug in Antwerpen ben ik naar Fnac gegaan en eigenlijk was het zo simpel-het énoge wat ze nodig hadden was mijn wachtwoord. Uiteraard kan ik het NU niet controleren vermits ik niet in Qatar ben en pas deze winter terug ga.

Ik  heb ook opgemerkt dat er iets 'fout' is met 'foto's' nemen. Wou gisterenavond foto's doorsturen nar zoon van de voetbalmatch en denkelijk staat dat niet goed afgesteld want krijg allemaal schaduw-moet dan als 'een waaier' IPad bewegen om met puur geluk toch het beeld te kunnen vastleggen. Als proef probeerde ik een foto te nemen van interieur en 't zelfde (ja, ik zorg dat mijn vingers niet op 't scherm komen).
Soms is zelfs dat wit rondje (waar men op drukt) helemaal rood-soms kan ik wel foto nemen maar is de helft schaduw......enfin, iets is niet juist. Graag jullie voorstel om dit probleem op te lossen aub.
MaLoReg

15 apr 2018, 08:20

Oei ik merk NU dat al mijn doorge*tuurde  foto'* nog in Po*tvak UIT zijn blijven *taan:
"De *erver accepteerd emailadre* @Pandora.be Niet!
Kan ik dat zelf hier veranderen en hoe moet ik dat doen aub?
(op laptop i* een letter *tuk-*orry daarvoor)

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

15 apr 2018, 11:54

MaloReg,

op de laptop schermtoetsenbord gebruiken:
Hoe je dat moet doen kan je lezen op onderstaande link:
https://support.microsoft.com/nl-be/hel ... n-keyboard
"De *erver accepteerd emailadre* @Pandora.be Niet!
Kan ik dat zelf hier veranderen en hoe moet ik dat doen aub?
Je wachtwoord juist invullen zoals ze bij Fnac gedaan hebben
zie op een van de vorige berichten
je moet wel de foto's uit de Uit map verplaatsen naar een
andere map en probeer daarna met minder foto's.
Sony
I Afbeelding SeniorenNet
MaLoReg

15 apr 2018, 11:57

*ony dank u maar het gaat hier over mijn IPad.