De leugens van De Wever

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

18 mar 2018, 10:09

Heeft De Wever dan bewijzen in handen die de commissie NIET heeft gezien !

"Door de valse menslievendheid van links lijkt elk ander discours keihard. Dat is de valstrik die links spant. Alles is onmenselijk, zelfs de wet toepassen. Theo Francken (staatssecretaris voor Asiel en Migratie, red.) had zogezegd bloed aan zijn handen omdat hij Soedanezen terugstuurde. Nu blijkt dat er niet gefolterd werd. Waar blijven de excuses?"

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/03/18 ... hil-met-m/

Want volgens mij is en waren er geen bewijzen volgens het rapport, maar er waren ook GEEN bewijzen dat die folteringen NIET hadden plaatsgevonden.
En de 32% van de Vlamingen luisteren of beter lezen dit met open mond, en knikken dat hun idool gelijk heeft !  :lol: :lol: :lol:
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

18 mar 2018, 10:14

De vraag is wie heeft er juist die (zogezegde) folterpraktijken aan het rollen gebracht , en waarom?; en wat zat erachter?
Dat heb ik nergens specifiek gelezen,zo'n bericht wordt de wereld ingestuurd elk geeft daar een wending aan .

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

18 mar 2018, 10:22

en de vraag is waar heeft De Wever gelogen? 

Phoebe
Lid geworden op: 16 mar 2003, 01:30
Locatie: In ons mooie Vlaanderen

18 mar 2018, 10:24

BDW zegt gewoon waar het op staat en hij heeft gewoon gelijk .

Ik las deze morgen in een krant  een commentaar van iemand die het ongeveer  als volgt zei  :
'Stel,  je moet 's avonds in een straat  links afslaan waar een stelletje jongeren met moslimachtergrond tegen muur staan of je moet rechts in een andere straat stappen waar een groepje orthodoxe joden tegen de muur staan . Welke straat kies je   ? .

Ook wat De Wever  zei over het  linkse profileren in de gangbare samenleving heden ten dage is een waarheid zo groot als een huis ! .

Ontkennen dat er samenlevingsproblemen zijn met moslims  is de kop in het zand steken .
Links houdt  blijkbaar van zand  .. en de kiezertjes die zandbakken als moederland blijven beschouwen , zelfs na 4 generaties in België .
In de Stille Oceaan kan men elkander goed verstaan ....

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

18 mar 2018, 10:28

Phoebe schreef:BDW zegt gewoon waar het op staat en hij heeft gewoon gelijk .

Ik las deze morgen in een krant  een commentaar van iemand die het ongeveer  als volgt zei  :
'Stel,  je moet 's avonds in een straat  links afslaan waar een stelletje jongeren met moslimachtergrond tegen muur staan of je moet rechts in een andere straat stappen waar een groepje orthodoxe joden tegen de muur staan . Welke straat kies je   ? .

Ook wat De Wever  zei over het  linkse profileren in de gangbare samenleving heden ten dage is een waarheid zo groot als een huis ! .

Ontkennen dat er samenlevingsproblemen zijn met moslims  is de kop in het zand steken .
Links houdt  blijkbaar van zand  .. en de kiezertjes die zandbakken als moederland blijven beschouwen , zelfs na 4 generaties in België .
Ook mijn idee, zelfs al zou het door een Peeters gezegd geweest zijn, zou ik hem gelijk gegeven hebben.

meredith
Lid geworden op: 18 jan 2009, 13:57

18 mar 2018, 10:35

Ik raad mijnheer De Wever aan om zich eens in te leven in de wereld van de Orthodoxe Joden. Ga eens op vakantie in een hotel waar zij ook op vakantie gaan. Kijk eens hoe zij het personeel en vooral het vrouwelijk personeel behandelen. Ga eens naar de vertrekhal en de veiligheidscontrole op de luchthaven. Kijk goed hoe die mannen zich gedragen t.o.v. de incheckdames en de security dames die voor de controle instaan. Neem eens een vliegtuig waar die hoedenmannen opzitten en luister en kijk hoe zij de hostessen behandelen. Alle vrouwen zijn voor hen onrein. Ze weigeren pertinent om naar hen te luisteren, weigeren hun bagage te laten controleren door een vrouw, weigeren eten of drank aan te nemen door een vrouw. Kijk eens hoe hun vrouwen er bij open : sleurend met boodschappen ,kinderen, kinderwagens enz.. terwijl mijnheer fier voorop loopt. De meeste van hun vrouwen worden verplicht al hun haren af te scheren en een pruik te dragen. En tenslotte voor wie het nog nooit gezien heeft, als Belgische vrouw in de jodenwijk wordt je door die mannen gewoon omver gelopen als je in hun weg staat.
Neen, ze veroorzaken misschien geen opstootjes of rellen, maar ze minachten ons allemaal want ze zijn het uitverkoren volk . Al deze dingen heb ik met eigen ogen en oren gezien en meegemaakt.
Tenslotte, mijnheer De Wever wilde burgemeester worden van Antwerpen. Hij is verkozen door de bevolking, maar vergeet dat hij burgemeester is van ALLE inwoners van zijn stad .

Phoebe
Lid geworden op: 16 mar 2003, 01:30
Locatie: In ons mooie Vlaanderen

18 mar 2018, 10:41

Dream on , Prima Vera , de wollige  'enerzijds anderzijds ' toon in de communicatie eigen aan een CD&V kopstuk zoals o.a. Peeters zal het zeker 'niet wijs' vinden om  aldus dergelijke stelling in te nemen . Ze vissen bij de CD&V sinds een zekere tijd zelf in de 'moslim kiezersvijver' .. althans dat proberen ze toch . Dat is méér om méér duidelijk voor een opmerkzame burger.

Je hebt toch wel gehoord verleden week dat een kritische stem van Pieter De Crem die  kritiek uitte omdat ze in de partij een te linkse koers varen met man en macht de kop in gedrukt werd . Hij werd per direct op het matje geroepen en op de vingers getikt door Beke en  ook apart  door Peeters .
Behalve  Hendrik Bogaert daar die ook wel eens een keer luidop durft te spartelen zijn ze bij de CD&V allemaal heel sterk gemarineerd in 'tsjeven' gedrag.
In de Stille Oceaan kan men elkander goed verstaan ....

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

18 mar 2018, 10:50

meredith schreef:Ik raad mijnheer De Wever aan om zich eens in te leven in de wereld van de Orthodoxe Joden. Ga eens op vakantie in een hotel waar zij ook op vakantie gaan. Kijk eens hoe zij het personeel en vooral het vrouwelijk personeel behandelen. Ga eens naar de vertrekhal en de veiligheidscontrole op de luchthaven. Kijk goed hoe die mannen zich gedragen t.o.v. de incheckdames en de security dames die voor de controle instaan. Neem eens een vliegtuig waar die hoedenmannen opzitten en luister en kijk hoe zij de hostessen behandelen. Alle vrouwen zijn voor hen onrein. Ze weigeren pertinent om naar hen te luisteren, weigeren hun bagage te laten controleren door een vrouw, weigeren eten of drank aan te nemen door een vrouw. Kijk eens hoe hun vrouwen er bij open : sleurend met boodschappen ,kinderen, kinderwagens enz.. terwijl mijnheer fier voorop loopt. De meeste van hun vrouwen worden verplicht al hun haren af te scheren en een pruik te dragen. En tenslotte voor wie het nog nooit gezien heeft, als Belgische vrouw in de jodenwijk wordt je door die mannen gewoon omver gelopen als je in hun weg staat.
Neen, ze veroorzaken misschien geen opstootjes of rellen, maar ze minachten ons allemaal want ze zijn het uitverkoren volk . Al deze dingen heb ik met eigen ogen en oren gezien en meegemaakt.
Tenslotte, mijnheer De Wever wilde burgemeester worden van Antwerpen. Hij is verkozen door de bevolking, maar vergeet dat hij burgemeester is van ALLE inwoners van zijn stad .
Ik denk dat De Wever meer in Joodse middens zit en ze veel beter kent dan jij denkt hoor. Niemand zegt dat de joden vriendelijker zijn voor hun vrouwen, dat is naast de kwestie. Kwestie is dat de Joden ons, de vlaamse bevolking, niets opdringt. Zij eisen niets van ons. Zij gaan hun gangetje, bedruipen zichzelf, hebben een eigen ocmw instelling die elkaar helpt.  Dat kan je niet zeggen van die uitzuigers van de islam want die teren wel op onze zak, die eisen wel van ons dat wij ons zouden gedragen zoals zij. DAT lieve meredith is het grote verschil. DAT lieve meredith is wat De Wever komt te zeggen. Jij maakt er weer graag het jouwe van om hem in een slecht daglicht te kunnen stellen. De Wever IS burgemeester van zijn stad én al zijn inwoners, je moet het alleen maar willen zien.

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

18 mar 2018, 10:50

Phoebe schreef:BDW zegt gewoon waar het op staat en hij heeft gewoon gelijk .

Ik las deze morgen in een krant  een commentaar van iemand die het ongeveer  als volgt zei  :
'Stel,  je moet 's avonds in een straat  links afslaan waar een stelletje jongeren met moslimachtergrond tegen muur staan of je moet rechts in een andere straat stappen waar een groepje orthodoxe joden tegen de muur staan . Welke straat kies je   ? .
Zéér juist.
Islamieten zijn gewoon trieste boelzoekers, racisten en vrouwenhaters!
Dat hebben al veel echte Belgen mogen ondervinden.
Nog nooit een orthodoxe Jood, onze vrouwen als hoeren weten bestempelen!

Benieuwd wat "vrijzinnige" hier allemaal van vindt.
Ondank is 's werelds loon

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

18 mar 2018, 10:53

Phoebe schreef:Dream on , Prima Vera , de wollige  'enerzijds anderzijds ' toon in de communicatie eigen aan een CD&V kopstuk zoals o.a. Peeters zal het zeker 'niet wijs' vinden om  aldus dergelijke stelling in te nemen . Ze vissen bij de CD&V sinds een zekere tijd zelf in de 'moslim kiezersvijver' .. althans dat proberen ze toch . Dat is méér om méér duidelijk voor een opmerkzame burger.

Je hebt toch wel gehoord verleden week dat een kritische stem van Pieter De Crem die  kritiek uitte omdat ze in de partij een te linkse koers varen met man en macht de kop in gedrukt werd . Hij werd per direct op het matje geroepen en op de vingers getikt door Beke en  ook apart  door Peeters .
Behalve  Hendrik Bogaert daar die ook wel eens een keer luidop durft te spartelen zijn ze bij de CD&V allemaal heel sterk gemarineerd in 'tsjeven' gedrag.
Phoebe ik moet niet verder dromen, ik haalde Peeters enkel aan om te zeggen dat je gelijk hebt en dat De Wever gelijk heeft maar dat het voor mij niet insé van De Wever moet komen. Peeters deugt niet, langs geen kanten, heb dat hier ergens wel geschreven.  En van Pieter De Crem, wel ik was daar aangenaam verrast door want hij heeft gelijk, groot gelijk zelfs. Maar je ziet idd dat hij dan ook direct teruggefloten wordt want die waarheid kwetst uiteraard.  Zo graag als CD&V wil beweren dat ze tot rechts horen is het heel duidelijk dat ze links geworden zijn en zelfs de harde linkse lijn willen gaan volgen. Beke is ook zo'n aasgier op kop. Die steekt zelfs nog zijn eigen moeder in de rug als hij er voordeel uit kan halen.

Phoebe
Lid geworden op: 16 mar 2003, 01:30
Locatie: In ons mooie Vlaanderen

18 mar 2018, 10:53

Tja , ....alsof radicale moslims hun  en andere vrouwen zo goed behandelen  nietwaar ?

Weet je , die orthodoxe Joden ,   per manier van spreken , ze moeten voor mij de deur niet openhouden , net zoals moslims dat niet hoeven te doen voor mij ,   maar ik zal toch gerust zijn dat mensen met Joodse religie  alhier mij niet ineen kloppen, her of der .
Al wat jij daar stelt over orthodoxe Joden is krek hetzelfde bij moslims .

Mijnheer moslim , met in het zog zijn zonen zijn  baas en de vrouw loopt een halve meter achter hem met tassen en kinderen e.a. Ze weigeren ook handjes te geven aan vrouwen en beschouwen hen ook als minderwaardig.
Bij de Joden draagt de orthodoxe vrouw een pruik , bij de moslims een hoofddoek en zwarte kleding tot net boven de enkel . Hoe radicaler hoe bedekter  , van net de ogen zichtbaar  met handschoenen  aan tot van achter een rastertje .

En ja , BDW is burgemeester van alle Antwerpenaren  .. dat is hij ook .. dat sluit niet uit dat hij 'de waarheid ' niet mag zeggen . Die heeft namelijk ook haar rechten ..
Naar de mond praten en wegkijken dat is het handelsmerk geworden van verzameld links .
In de Stille Oceaan kan men elkander goed verstaan ....

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

18 mar 2018, 11:01

Als ik dit lees ,hij zet toch gemakkelijk bevolkingsgroepen tegen elkaar op , denk dat de drugsmisdaden in zijn stad toch belangrijker zouden moeten zijn , maar toch komt hij met een polariserend interview om de aandacht van zo'n groot probleem te ontwijken.
Vergeet ook niet Antwerpen loopt over van de Joden en die heeft hij nodig bij de verkiezingen, waarom denk je stationeren er nog steeds miltairen in de Joodse buurt? Vanzelfsprekend vermijden Joden conflicten en wel om één reden, niet in the picture vallen omwille van de immens grootschalige fraude die in hun diamantwereld wordt gepleegd. Van deze misgelopen belastingen kan men niet alleen de joodse wijk grondig beveiligen op kosten van de gemeenschap maar héél Antwerpen.
We moeten ook niet hypocriet doen , joden vertegenwoordigen veel geld.

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

18 mar 2018, 11:25

wardje schreef:Als ik dit lees ,hij zet toch gemakkelijk bevolkingsgroepen tegen elkaar op , denk dat de drugsmisdaden in zijn stad toch belangrijker zouden moeten zijn , maar toch komt hij met een polariserend interview om de aandacht van zo'n groot probleem te ontwijken.
Vergeet ook niet Antwerpen loopt over van de Joden en die heeft hij nodig bij de verkiezingen, waarom denk je stationeren er nog steeds miltairen in de Joodse buurt? Vanzelfsprekend vermijden Joden conflicten en wel om één reden, niet in the picture vallen omwille van de immens grootschalige fraude die in hun diamantwereld wordt gepleegd. Van deze misgelopen belastingen kan men niet alleen de joodse wijk grondig beveiligen op kosten van de gemeenschap maar héél Antwerpen.
We moeten ook niet hypocriet doen , joden vertegenwoordigen veel geld.
Moet hij dan zeggen dat Joden even slecht of even goed zijn als de Moslims; de éne groep heb je geen last van, de andere groep moordt en vecht.  Dan zwijgen we nog van de Oost Europeanen die in Antwerpen nog een grotere pest beginnen worden inzake moord en geweld en die de maffia binnen gebracht hebben. Maar zij dringen ons hun levenswijze niet op zoals Marokkanen en Turken.  En zoals Phoebe zegt : de waarheid mag gezegd worden.  

En het is niet enkel in de Joodse buurt dat de militairen lopen. Heb jij feitelijk al wel eens in 't stad geweest? Ik denk het niet want dan zou je dat niet zeggen. Je zit zo ver van Antwerpen af dat je al een gps nodig hebt om er te geraken én dan ga jij iets zeggen van het beleid van BDW? Jongen toch.

Stad loopt over van de Marokkanen, Turken en Oost-Europeanen, zeker niet van de Joden.

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

18 mar 2018, 11:31

Prima Vera; t'is niet om dat we van den buiten zijn dat we achterlijk zijn en niet geinformeerd ;
T'is in Antwerpen alleen niet dat vol loopt van Marokkanen, Turken en Oost-Europeanen, ze hebben de weg met de GPS ook al gevonden naar dit boeregat.

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

18 mar 2018, 11:32

De diamantwereld telt waarschijnlijk evenveel Indiërs als Joden.
En als u de Joden verwijt van fraude dan vergeet je het Moslim drugswereldje.